raztos
Založený: 09.03.2009
Príspevky: 180
CraObs, jakub023,flyte :
Hm, neviem, ci je to len postou. Ja mam vsak pocit, ze problem je aj v tom, ze niektore e-shopy by mali byt viac promptnejsie. Doba je vyspela, o zaplateni si mozu minimalne nechat poslat seriozenu notifikaciu, predsa tovar nestoji malo zvlast na cajgle. Chlapik mi povedal, ze on ucet nekontroluje kazdych 5 minut, co mna ako cloveka, ktory mu poslal zopar 100 euro vobec nezaujima ci a kedy a kolkokrat denne kontroluje ucet. A este sa tvaril, ze ho obtazuje moj zaujem o moje peniaze. A to mi vadi. Mal by som preto okrem kritiky samozrejme aj riesenie. Mozu si nechat poslat email notif, alebo sms notif. a dat zakaznikovi vediet, ze peniazky uspesne prisli a teraz je to skor len otazka posty. Alebo nejako zverejnit na stranke fakt, ze skratka raz denne pozera ucty a tym vyluci akukolvek neistotu. Myslim, ze touto informaciou by sa vyhol akymkolvek nerodozumeniam. Zial to vidim tak. A nie sa tvarit, ze ho obtazujem. Nastvalo ma to:)