Mám takú sprostu otázku,tak sa ospravedlňujem,no nie je mi celkom jasné ako zaplatiť.

Citujem: "Na území Slovenské republiky: balíkem České pošty, doručení 3-5 pracovních dnů,
platba dopředu převodem na náš účet u slovenské ČSOB cena za přepravu 200 Kč nezávislá na velikosti objednávky"

To musím ísť zaplatiť objednávku do ČSOB na ich účet alebo môžem úplne bežne z domova cez Internet Banking previesť peniaze na ich účet,ako to robím bežne pri iných platbách.
Účet mám od SL.Sporitelne.
03.09.2013 - 12:05:35
00
prevodom cez internet banking
03.09.2013 - 12:12:49
00
Vďaka.
03.09.2013 - 12:19:11
00
ked tam pojdes osobne budes to mat rychlejsie doma...
03.09.2013 - 12:40:02
00
S tohto e-shopu som si prvy a asi aj posledny krat nieco objednaval.. Aby neboli schopny poslat 3 veci do troch dni po obdrzani platby a az na urgenciu co je s mojou objednavkou, napisu Nemohli sme najst predstavec Zajtra to pojde je trosku moc... samozrejme mail o odoslani zasielky stale nemam.. Pockam do pondelka a objednavku stornujem...
13.09.2013 - 13:44:57
00
objednával som z tohoto shopu prvý krát a všetko dopadlo ako malo ;) balík nebol zabalený v "smetiach", prišiel načas. Ja som zatiaľ úplne spokojný
17.09.2013 - 10:11:16
00
takze objednavka dorazila skor ako mail o odoslani. :)
17.09.2013 - 11:39:18
00
Je tu niekde napísané, že akcia platí len pre ČR? Je tam predsa napísané nad 300 Kč zdarma, bodka. Ako obchodník by som si dala pozor, aby som si stála za svojim slovom :-) Je to smiešne, a zvlášť po takejto arogantnej odpovedi už určite nič neobjednám... (priezviská a adresy z mailu som zámerne vymazala). Väčšinou na takéto naťahovačky nemám energiu ani čas, ale toto ma už naozaj "naštvalo" slušne povedané...vytvorte si názor :-)

Prílohy:

newsletter.jpg
newsletter.jpg 61.89 KiB thumb_up0thumb_down

newsletter2.jpg
newsletter2.jpg 35.53 KiB thumb_up0thumb_down

13.11.2013 - 07:56:55
00
Kto niekedy aspoň raz nakupoval v kupkole,tak vie že na Slovensko sa poštovné platí vždy,bez ohľadu na výšku objednávky,ja som im tiež asi pred 3 rokmi písal,že niektoré české e-shopy,majú dopravu na Slovensko napr.od 6000kč zdarma(myslím že kolokram.cz),ale je to ich politika a nikdy by som si nedovolil ani len odporúčať im čo majú alebo nemajú robiť,z tej komunikácie si vôbec nemyslím,že by tá odpoveď bola arogantná,ale samozrejme to je vec názoru.Vôbec nechcem robiť promo tomuto obchodu,ale v kupkole som za 5 rokov spravil 29 objednávok,a nikdy sa nestalo,že by prišiel zamenený tovar,alebo poškodený,aj komunikácia či už s majiteľom alebo jeho tímom,bola vždy korektná. ;)
13.11.2013 - 08:59:46
01
aj ja som u nich nakupovala viac-menej bez problémov (až na klasické občasné potiaže, ktoré sú bežné), ale z čoho je akože "jasné" že to platí len pre ČR? z toho newsletteru určite nie. preto sa mi tá odpoveď nezdá slušná.

edit: stačilo by pripísať "doprava v ČR zdarma". A k tomu odporúčaniu, čo robiť: je to feedback od zákazníka, ktorý by si mali ceniť. Ja si spätnú väzbu vážim, aj pozitívnu aj negatívnu, aspoň viem, v čom sa zlepšiť.
13.11.2013 - 09:16:53
01
ak uvedena akcia na postovne zdarma platila iba na uzemie Ceskej republiky a teda sidla uvedeneho webshopu, ako sa uvadza v odpovedi, toto obmedzenie musi byt jasne uvedene. nevidim ho vsak ani pod velkym textom mensim pismom ani nikde inde. ide o jasne klamanie zakaznika a vhodny podnet na Cesku obchodnu inspekciu.
13.11.2013 - 09:59:06
01
ale no, sa z toho nepototo...však čo také strašné sa stalo...podľa mňa ak tam nakupuješ dlhšie, tak si si to už za tie roky mohla domyslieť, že to platí len v ČR...
13.11.2013 - 10:02:05
00
Adka ma pravdu. Nechapem, preco to niektori zlahcujete. Ak sa to tyka len CR, bud to maju jasne uviest, alebo nemaju takou akciou spamovat registrovanych ludi zo SR a inych statov, ale len tych z CR. Chybu spravili oni a namiesto ospravedlnenia urobili zo slusneho zakaznika, ktory im dal feedback na zlepsenie, takpovediac blbca. Smutne...
13.11.2013 - 10:12:58
03
zakaznik si nema co domyslat. co je psano, to je dano :)
priklad z Nemecka: webshopy posielaju newsletter o akcii zdarma na postovne. v niektorych shopoch to plati nad urcitu sumu, v inych bez rozdielu sumy. ak bez rozdielu, je uz v newsletteri pri texte hviezdicka a pod nou obmedzenie iba na Nemecko. Ak nad urcitu sumu, akcia plati medzinarodne. Taktiez to je uz uvedne priamo v maili.
Nemci zasli este dalej. Pokial obmedzuju akciu iba na uzemie Nemecka, medzinarodnym zakaznikom odrataju z ceny dopravy cenu uctovanu pre Nemecko. Jednoduche a ferove pre kazdeho.
Tu sa kupkolo neunuvalo dat ani hviezdicku a vysvetlit priamo do letaku, ze akcia plati iba na uzemie Ciech. Naviac odpisali to, co odpisali. Ani tam to neuviedli na pravu mieru. Klamu zakaznika. Ze to niekto nenecha len tak, je prejav zdraveho rozumu a nie lahostajnosti. Ak niekto z ineho statu v ramci tejto akcie urobil objednavku a bolo mu postovne uctovane, ma narok na jeho vratenie. Kupkolo si koleduje nielen o podnet na COI, ale aj o tresne oznamenie za podvod a nedovolene obohatenie sa.
13.11.2013 - 10:47:22
01
Mali sa ospravedlnit, podakovat za najdenu chybu v letaku a zjednat napravu.....a samozrejme jej to poslat bez postovneho.....
13.11.2013 - 10:56:32
01
keyboard_arrow_up