Ožiadnom vrátení peňazí nemôže byť ani reč,pretože ak idem robiť objednávku s tým vedomím že majú akciu na dopravné aj na Slovensko,tak ma zastaví položka platba za dopravu-a tam je na Slovensko suma 200kč,presne toto predsa zastavilo aj Adku nie?Čiže keď vidím pri objednávaní že mi to zarátalo sumu za dopravu na Slovensko,logicky si namiesto hysterického vykrikovania,nestlačím potvrdiť-ale zrušiť objednávku a domyslím si,že akcia sa na iné štáty ako ČR nevzťahuje.Ale fakt je ten že to tam mohli napísať,to uznávam,no táto hystéria o klamaní zákazníkov a podnety na nejaké komisie sú úsmevné...
13.11.2013 - 10:57:38
00
Optimus, naopak, ty si ma pobavil. Bez urazky :) Pises o niecom, o com vidiet, ze nemas ani paru a naviac si este sam odporujes. Super, len tak dalej :y:
13.11.2013 - 11:25:17
00
ludia obcas zabudaju, chyby sa stavaju. sice ked mam tak vela zakaznikov zo SR, asi by som na taketo veci v dnesnej dobe nemal zabudat. a ked sa uz stane, dam si aspon tu namahu to zakaznikovi v maile vysvetlit a ospravedlnim sa mu. tahat do toho COI je trosku pritiahnute za vlasy.
13.11.2013 - 11:51:23
00
Optimus, naopak, ty si ma pobavil. Bez urazky :) Pises o niecom, o com vidiet, ze nemas ani paru a naviac si este sam odporujes. Super, len tak dalej :y:

Nie dovo,ja len na rozdiel od teba riešim veci s chladnou hlavou(uprednostňujem to pred hystériou v tvojom podaní)a o čom nemám ani paru?Písal som to z pohľadu obyčajného(nie hysterického)zákazníka ktorý objednával z kupkola mnoho krát ,a opakujem ešte raz-nikto nikoho nenúti si predsa z kupkola objednávať-pokial si myslí že klamú a zavádzajú-veď je predsa mnoho iných e-shopov,kde sa dá ten istý tovar minimálne o 30-40 % drahší objednať... :D
13.11.2013 - 12:05:02
00
http://www.mall.sk/sposoby-dorucenia neviem či som slepý, ale kde tu je napísané, že to neplatí napr. pre Maďarsko, Rakúsko atď...
13.11.2013 - 12:06:33
00
katko, to fakt ospravedlnujes chybu jedneho obchodnika odputavanim pozornosti a poukazovanim na chybu druheho? A to myslis vazne? :) To potom vyzera, akoby si mal nejaky osobny zaujem obhajovat kupkolo, aj ked je chyba na ich strane a nie na strane zakaznika.

Btw. priklanam sa k mattovmu nazoru...
13.11.2013 - 12:31:13
00
Nie dovo,ja len na rozdiel od teba riešim veci s chladnou hlavou(uprednostňujem to pred hystériou v tvojom podaní)a o čom nemám ani paru?Písal som to z pohľadu obyčajného(nie hysterického)zákazníka ktorý objednával z kupkola mnoho krát ,a opakujem ešte raz-nikto nikoho nenúti si predsa z kupkola objednávať-pokial si myslí že klamú a zavádzajú-veď je predsa mnoho iných e-shopov,kde sa dá ten istý tovar minimálne o 30-40 % drahší objednať... :D

Nerozumiem, aka hysteria :tmi: Vyprosim si taketo invektivy.
To, ze zlahcujes zakon a pravidla, je tvoja vec. To, ze tolerujes klamstvo, ktore nie je chybou, je tiez tvoja vec. Ale nazyvat to chladnou hlavou je popretim zdraveho rozumu a prenesenim zodpovednosti za chyby inych na seba. Kludne to rob, je to tvoja volba, Ale chciet to od inych nemozes. A nazyvat preto ludi, ktori su si vedomi svojich prav, hysterikmi? Kam sme sa to, preboha, dostali.
Ja sa len neskutocne divim, ako si svk a cz spotrebitelia nechavaju po sebe orat neserioznymi obchodmi. Este naviac sami toleruju. Nehrozi, aby sa toto stalo v Nemecku ci Rakusku. Ludia poznaju svoje prava a nemaju problem si ich uplatnit.
13.11.2013 - 12:36:57
00
nemám žiadny záujem obhajovať nikoho, ale príde mi to celé komické...áno, v nemeckých šopoch sú kultivovanejší a napíšu, že len v rámci DE, ale takých obchodov, čo to tam nemá je isto veľmi veľa, tak si najprv čo to prečítam a až potom objednávam...to že na mail zareagovali "arogantne" je už o konkrétnom človeku za PC...
13.11.2013 - 12:39:08
00
dovo:Ja ti neberiem tento tvoj pohľad na problém,tak ako ja mám svoj,tu sa v nijakom prípade nezhodneme,pretože vždy sa nejaký problém nájde aj keď len úplna prkotina,a hysterickými reakciami sa z toho spraví bublina obrovských rozmerov.Ešte raz opakujem-áno mohli to tam napísať,ale robiť takýto hon na čarodejnice,je trochu silná káva.Pre mňa ako zákazníka kupkola a mnohých iných shopov je podstatné aby neboli nezmyselne premrštené ceny,aby mi bol dodaný tovar taký aký si objednám,a nebola príliš dlhá čakacia doba.Toto tento obchod u mňa(objednával som 29x,takže viem posúdiť)splna na 1-tku,všetko ostatné je pre mňa treťoradé,ale chápem že sú aj zákazníci,ktorím nejaké chýbajúce upozornenie može vadiť-v tom prípade to vyhodnotím tak že obchod ma klame je neseriozny a nenakúpim tam viac ani šrobik za pár centov...


Naposledy upravil Optimus dňa 13.11.2013 - 12:56:23, celkovo upravené 1 krát.

13.11.2013 - 12:55:38
00
ludia obcas zabudaju, chyby sa stavaju. sice ked mam tak vela zakaznikov zo SR, asi by som na taketo veci v dnesnej dobe nemal zabudat. a ked sa uz stane, dam si aspon tu namahu to zakaznikovi v maile vysvetlit a ospravedlnim sa mu. tahat do toho COI je trosku pritiahnute za vlasy.

samozrejme, chyby sa stavaju. medzi chybou a klamstvom je vsak tenka hranica. tato akcia nie je u nich 1x a stale bez zmeny. ak by sa ospravedlnili v emaili, bolo by to ok. ak by urobili naviac napravu napr, ako napisal federer, plus iba pre nich. ani jedno sa vsak neudialo.
A tahat do toho COI? Zakaznik pride do eshopu na zaklade newslettera a podmienok, ktore sa v nom objavia. To ho prilaka. Ak system chce uctovat postovne, pritom v letaku sa nic take nespomina, dochadza ku klamlivej reklame. Ak sa ospravedlnia, ok, chyby sa stavaju (nemali by sa). Ak sa chyba opakuje, stava sa pravidlom. Zakon o ochrane spotrebitela existuje rovnako v CR. Ako organ dozoru je COIka. Tak potom? Preco by mal zakaznik znovu tahat za kratsi koniec a sklopit usi? preco by mal niest zodpovednost za chyby obchodnika on a nie samotny obchodnik? Pritom profit ma iba obchodnik (zvysena navstevnost stranky, nasledne mozne zvysenie ceny reklamneho priestoru atd). Nemci su si tohto vedomi.A neboja sa uplatnit svoje prava. Preto su nemecke shopy a uroven sluzieb take, ake su.
13.11.2013 - 12:56:15
01
Ja som to tiež tak pochopil,že to poštovné je len pre česko.Príde mi to logické.
13.11.2013 - 13:00:22
01
dovo:Ja ti neberiem tento tvoj pohľad na problém,tak ako ja mám svoj,tu sa v nijakom prípade nezhodneme,pretože vždy sa nejaký problém nájde aj keď len úplna prkotina,a hysterickými reakciami sa z toho spraví bublina obrovských rozmerov.Ešte raz opakujem-áno mohli to tam napísať,ale robiť takýto hon na čarodejnice,je trochu silná káva.Pre mňa ako zákazníka kupkola a mnohých iných shopov je podstatné aby neboli nezmyselne premrštené ceny,aby mi bol dodaný tovar taký aký si objednám,a nebola príliš dlhá čakacia doba.Toto tento obchod u mňa(objednával som 29x,takže viem posúdiť)splna na 1-tku,všetko ostatné je pre mňa treťoradé,ale chápem že sú aj zákazníci,ktorím nejaké chýbajúce upozornenie može vadiť-v tom prípade to vyhodnotím tak že obchod ma klame je neseriozny a nenakúpim tam viac ani šrobik za pár centov...

To mi je jasne, ze mi neberies moj pohlad na vec. Iba ma nazyvas hysterickym :lol: ;) Taktiez mi je jasne tvoje pochopenie, ze existuju ludia, ktorym nieco moze vadit. Co na tom, ze ak sa ozvu, uz podla teba robia hon na carodejnice :lol: ;) Ach, Optimus, mna vzdy bavia ludia, ktori dokazu jednou vetou popriet predchadzajucu a ani si to neuvedomuju :)
Ale davam ti za pravdu. Ak vyhodnotim, ze je obchod neseriozny, tiez tam nenakupim ani srobik. Naviac vsak urobim jednu vec - ak porusuju zakon, nemam problem upozornit na to kompetentnych ludi. Nech si nesu zodpovednost za svoje veci rovnako, ako ja si nesiem za svoje. A aby ju nemohli presuvat na tych, ktori za nu nemozu :)
13.11.2013 - 13:27:27
00
O.K dovo,toto by bol neveranding story,preto končím aj z toho dôvodu,že ja na ten obchod nemôžem povedať nič negatívne,a ani to že tam nedali to upozornenie(pritom je diskutabilné,či je to ich povinnosť)ma neodradí,nakupovať tam,pretože je to seriozny obchod s user friendly cenami.
Nie ja som ťa ani v jednom príspevku nenazval hysterikom,písal som len o hysterických reakciách,ato je rozdiel,pretože aj inak kľudný človek može mať v niektorých prípadoch hysterické reakcie,ak sa ťa to dotklo,ospravedlňujem sa ;)
13.11.2013 - 13:40:28
00
Diskutabilne to je iba pre teba. Staci si pozriet zakon a definiciu klamavej obchodnej praktiky. Ale pokojne prezentuj svoje dojmy ako pojmy dalej, robia den usmevnejsim nielen mne :)

Ach tie vyhovorky. Ide ti to takmer uveritelne ;)
...(uprednostňujem to pred hystériou v tvojom podaní)
.
Mimochodom, nie je aj pokojny clovek s hysterickymi reakciami v tom momente hysterik? Skus porozmyslat, ked si sa uz tak preorientoval na casove obdobie :lol:
Milujem zmurkajuceho smajlika za ospravedlnenim.Tolka uprimnost :D dakujem, neprosim.
Have a nice day. bez ironie :) :handshake:
13.11.2013 - 14:21:38
00
Som rada, že sa tu našlo pár ľudí, ktorí súhlasia, že stačilo napísať "platí pre ČR" :) Poštovné 200 Kč sa mi zdá veľa a tak väčšinou objednávam zo slovenských obchodov, kde je súčiastka možno trochu drahšia, ale nízke poštovné to vyrovná. Na kupkolo ma to prilákalo práve vďaka ich cenám plus poštovnému zadarmo. Nepotrebujem ich ospravedlnenie ani náhradu v podobe "vynútenej" pošty zadarmo. Len tá reakcia "tak je samozřejmé že to platí jen pro republiku v které se nacházíme..." ma dojala. Ja ako človek bojujúci o zákazky by som si to v živote nedovolila. Samozrejme, je to každého vizitka. :-) Koniec môjho prejavu :-D
13.11.2013 - 14:51:02
01
keyboard_arrow_up