to rasto:ano...mas pravdu...toto som tym nemyslel...proste Miso nemam uplne obchodneho ducha a mozno niektorym ludom pride jeho pristup zvlastny ale kazdopadne sa snazi vzdy pomoct a poradit ale styl mozno nesadne kazdemu...to som tym myslel...
20.09.2009 - 10:17:12
00
jammin jasne rozumiem ako si to myslel ja som skôr narážal na to že v obchode kde je jeden majitel " ten lepši,ochotnejši s duchom obchoníka" a jeden predavač " ten horší" by mali byť obaja na rovnajek urovni či už obchodníckej alebo komnikatívnej lebo je to iné ako keď je tam x predavačov a jeden dvaja z nich su jemen povedané odlišný od ostatných tých obídem a komunikujem s iným v tomto obchode to bohužial možne nie je pokial ti ten predavač ako si napísal "nesadne" p.s. osobne som tam nikdy nebol (nemám potrebu) dotyčného predavača ani majitela nepoznám dedukoval som iba s toho čo ai napisal.
20.09.2009 - 20:53:31
00
jasne chapem...mas pravdu...ja zasa nie som objektivny v tomto pripade podla mna...kedze ja som tam pre zmenu tak 5 dni zo 7 :rofl:
20.09.2009 - 22:29:12
00
2 mafo22: rozpraval som s Liborom (majitel)...pameta si na teba...ad platnicky: ked si s nim volal tak ti povedal ze ich ma...ale este v ten den dosiel niekto a kupil 2 pary...takze ked si dosiel ty uz ich nemal...nabuduce mu treba povedat ze ich 100% dojdes kupit...podrzi ti ich...ad kufre: ponukol ti kufre BBB za klasicku katalogovu cenu ktoru ponukaju aj ostatne kamenne obchody a ked to porovnam napriklad aj s online obchodmi tak to nie je prehnana cena urcite...co sa tyka subjektivnych pocitov...na tie mas pravdaze narok...a tazko o nich debatovat...kazdopadne rad ta obsluzi nabuduce ak pojdes okolo nahodou... ;)
23.09.2009 - 10:44:10
00
Len aby som potom nedostal, tymi kuframi po cele :rofl:
ak bude treba nieco zoservisovat mozno sa tam zastavim, ak je taky servisovy mag ako sa tu pise :)
23.09.2009 - 11:51:15
00
tak som opat navstivil libike, dal zoservisovat dva bicykle komunikacia uz bola bez problemov, aj seriozny a rychly servis, takze mozem odporucit ;)
10.10.2009 - 15:06:56
00
Viem že to je trošku "staršia" téma ale potreboval by som vedieť či by vedel vymeniť vidlu za druhú a ked hej tak kolko by si za prácu vypýtal €.
14.04.2011 - 19:35:27
00
Ved sa ho opytaj, nie? ;)
E-mail, mobil, pevna linka.
14.04.2011 - 20:22:16
00
No email som písal tak ja len či niekto nevymieňal uňho vidlicu.

Edit: Už my prišiel email,vraj nemajú problém so žiadnou opravou ani úpravou a výmena vidlice je od 8€ do 15€ podla rozsiahlosti úprav a malo by to byť hotové do jedného dňa.Párkrát som tam bol a zatial maximálna spokojnosť,príjemné jednanie.
14.04.2011 - 20:33:11
00
Libike dnes podrzal uz som myslel, ze 36z prevodnik je nezohnatelny tovar, aj ked skoda, ze uz na servis nebol cas ;)
16.05.2011 - 19:16:12
00
Chýba mi v spôsobe doručenia - osobný odber.
Proste vybrať si tovar a po maily, že tovar je na predajni - ísť si preň. Bez zbytočných telefonátov.
03.07.2011 - 08:57:32
00
LIBIKE Dubravka - Majitel co tam ma ten nebytovy priestor prenajatý = Libor Lieskovsky = uplny sedlak, primitiv a podpriemerny mechanik.
Ked potrebujete slusnu a inteligentnu komunikaciu a ked potrebujete kvalitny servis a mate drahsi bajk tak sa tomuto cloveku a miestu urcite vyhnite.
28.04.2015 - 01:46:40
01
Ja nemam s nim negativnu skusenost, prave naopak, dost odbornik, chodim tam pravidelne servisovat naboje (priemyslaky), brzdy a moju 10rocnu rockshox vidlu.
Mimochodom uz minimalne pol roka nie je na prizemi tej bytovky, ale za cestou pri nejakej skole ci co to tam je, ako je zastavka mhd.
28.04.2015 - 07:58:08
00
Pre takych ako si ty a pre detske bajky a najzakladnejsi servis a pre 10rocne vraky raz za par rokov dat ako tak dokopy je 'odbornik' aj uplny sedlak ako Libor Lieskovsky. Je to velmi zly mechanik a ked si precitas co som pisal tak sa zamysli preco ty nemas negativnu skusenost. Ja ti to poviem preco. Preto lebo ho nepoznas tak ako ja a tolke roky, preto lebo si nevidel tie chyby ktore x krat urobil a stale ich robi, preto lebo si s nim nestratil tolko casu a nemusel si potom ist vsetko kupovat alebo servisovat nanovo, preto lebo nevyuzivas servis 15-20x rocne ale cca raz za rok, preto lebo si jednoduchy clovek a staci ti jednoduche jednanie, tvoje dva bajky dokopy su lacnejsie ako moja vidla a nemas ako zistit aky zly mechanik to je pokial nevyzadujes kvalitnu pracu na najnovsich drahych komponentoch. 90% jeho klientov su chudobni obycajni ludia zo sidliska na lacnych bajkoch, pre ostatnych sluzi len ako obchod na doplnky. Takze plati co som pisal ze
Ked potrebujete slusnu a inteligentnu komunikaciu a ked potrebujete kvalitny servis a mate drahsi bajk a ocakavate naozaj kvalitny servis tak sa tomuto cloveku a miestu urcite vyhnite. Ale ak tam byvate a mate lacny bajk kde servis zvladne aj stredoskolak alebo si potrebujete zreparovat stare komponenty tak je LIBIKE prave pre vas a ked mu poviete ze nepotrebujete ucet tak vam ho rad neda ale neda vam ani malu zlavu.
28.04.2015 - 15:01:01
01
a TY, po tom co si tu predviedol, chces od niekoho "slusnu a inteligentnu komunikaciu"
28.04.2015 - 16:09:19
010
keyboard_arrow_up