Samozrejme, da sa to. Ja som si to takto instaloval. V nastaveniach v polozke aplikacie musis mat zaskrtnute nezname zdroje a potom cez spravcu suborov si to najdes na karte a instalujes.
V nastaveniach bezdrotoveho pripojenia a siete mas poslednu polozku mobilne siete, tak tam je kolonka pouzit paketove data - to neodskrtni, pokial nemas nejaky datovy balicek (da sa to vypnut aj tak, ze podrzis tlacidlo vypnutia a objavia sa ti viacere moznosti (tichy rezim, letovy rezim, vypnutie, rezim datovej siete) a zvolis rezim datovej siete a budes tam mat napisane vypnuty). GPS nechaj zapnute pri pouziti navigacie, za to neplatis :D
25.07.2011 - 11:48:04
00
Hosť napísal:
... inak som taký laik, takže ...


Skús si najprv naštudovať základné veci okolo Androidu:
http://smartmania.mobilmania.cz/forum/viewforum.php?f=107
http://androidforum.cz/
http://smartmobil.sk/forum/viewforum.php?f=136&sid=5d9cfdb8e003266f2b7b3d1049e04108
http://smartmobil.sk/forum/viewtopic.php?f=166&t=7140

Ohľadom programu Locus:
http://smartmobil.sk/forum/viewtopic.php?f=144&t=11278
http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,4508.0.html
gps-navigacia-mapy/gps-aplikacie-pre-os-android-t23049-45.html

Ohľadom programu OruxMaps:
http://smartmobil.sk/forum/viewtopic.php?f=156&t=6873
gps-navigacia-mapy/gps-aplikacie-pre-os-android-t23049-45.html

Výroba máp pre offline použitie:
LOCUS a najnovšie aj OruxMaps si dokážu offline mapy vyrobiť aj sami priamo v telefóne - vtedy sme samozrejme pripojený cez wifi.

Ako vyrobiť offline mapy v PC: gps-navigacia-mapy/sasplanet-a-mobac-dva-programy-na-jednoduchu-vyrobu-map-t24405.html

Poznámka: Ak chceš mať istotu, že sa ti žiadny program nepripojí na net cez tvojho operátora, stiahni si z marketu APNDroid a v ňom to zakáž. K marketu sa dostaneš aj cez wifi. Samozrejme musíš mať googlekonto (gmail).
25.07.2011 - 14:04:03
00
Hosť napísal:
Ďakujem ti za linky a vysvetlenie.