crafty2021 napísal:
Na Gen 4 motor je ideálny VolSpeed V3, žiadne odpočítavanie, žiadne problémy. Otestovane na viac ako 100k bajkeroch (info priamo od oficialneho Bosch zastupenia :) ) Zmena softu na US kde je maximálka 32 nie je možné, takže jedine cez krabičku.

A čo si myslíš o tom badassbox ? Kde sa nejde do motora len na magnet sa dáva akysi další magnet ?? Diki
09.07.2021 - 13:50:38
00
Neštudoval som všetky možnosti, zaujímali ma len 100% overené a funkčné veci, lebo bosch každý rok zlepšuje ochranu pred úpravou rýchlosti a sám chalan z Bosch-u mi povedal, že nech nič iné neberiem.
09.07.2021 - 13:53:11
00
Tak ak je to tak. Nieje čo riešiť 👍👍👍
09.07.2021 - 14:00:13
01
Kúpil som to hneď aj s bikom a už viac ako 700 km všetko šlape ako má, inštaláciu zvládne každý sám, takže za mňa 👍
09.07.2021 - 14:05:12
00
Kupim namontujem dám vedieť 👍👍
09.07.2021 - 17:22:32
00
TomasCube napísal:
Tak ak je to tak. Nieje čo riešiť 👍👍👍

Presne preto som chcel ísť radšej do badassboxu, lebo čítal som aj take že to môže hádzať errory potom koli tomu že bosh sa chráni proti cipovaniu ako len môže. Ale keď vravíte že to funguje bez chyb. Zvážim asi aj ja potom 🤷‍♂️
09.07.2021 - 18:55:29
00
Mak napísal:
marmocko Mozes popisat presnejsie miesto, kde si to zaregistroval ? Napr. vedenie VN, ine rozvody v zemi, prip. magneticke anomalie atd.

Preklad z googlu:

Čo sa stane, je to, že systém zobrazí „Error 510“ a kým je možné displej ovládať, motor nevysiela žiadne napájanie, kým sa nereštartuje systém. Niekedy bolo potrebné viacnásobné resetovanie, aby sa to znova spustilo, pretože motor pracuje niekoľko sekúnd a znova sa zobrazí chyba. Zaznamenal som každú inštanciu chyby.

Predajná služba nedokázala nájsť žiadne chyby v systéme, ale aktualizovala firmvér a povedala mi, aby som monitorovala správanie systému, aby sa pokúsila nájsť vzorec, keď sa chyba spustí.

Chyby pokračovali a ja som našiel vzor pri pohľade na informácie o nahrávaní: bol vždy na rovnakom ~ 500 m úseku cesty.
Na všetkých ostatných trasách, v jazdných podmienkach alebo intenzite sa bicykel chová dokonale.

Tiež som urobil test tým, že som sa vyhnul tomuto úseku cesty, nezískal som žiadne chyby, zakrúžil sa späť a nevyužil ten úsek, ktorý podľa môjho názoru spôsobuje chybu - a chyba sa objavila podľa očakávania.

Predajca mi tiež požičal staršiu verziu Gen2 Performance CX MTB na testovanie a na tomto mieste sa nevyskytli žiadne chyby.


Následne to predajca vyskúšal sám na ďalších 2 motocykloch Bosch 2020 a všetci na tom mieste urobili rovnakú chybu. Medzitým sme v meste našli ďalšie dve miesta, kde sa chyba vyskytla. Zdá sa, že tento problém je systematický a týka sa všetkých 2020 kolies spoločnosti Bosch, alebo aspoň tých, ktoré vyrobila spoločnosť Cube. Zrejme medzi generáciami niečo zmenili.

Tento problém som vyniesol aj s firmou Bosch a požiadali ma, aby som okrem iného použil kompas alebo aplikáciu magnetometra, aby som zistil, ako sa správa, či je kľuka magnetizovateľná a či existujú nejaké viditeľné elektrické vedenia. okolo.
Urobil som tak a je to záznam na normálnom úseku cesty , zatiaľ čo toto je záznam, kde sa chyba vyvolá . Jasne vidíte rozdiel. Môže to byť podzemné elektrické vedenie, blízka nemocnica so zariadením MRI, indukčné slučky na detekciu vozidla alebo niečo iné. Pokiaľ ide o ďalšie dve miesta, netuším.

V súčasnosti spoločnosť Bosch skúma tento problém a povedal mi, aby som sa tejto ceste vyhýbal alebo vypol motor. Bicykel sedí v servisnom stredisku predajcu, pretože nechcem pridať ďalšie opotrebenie, ak ho plánujem vrátiť.

Zaznam z magnetometra z bezneho neruseneho miesta >



Zaznam zo zaruseneho mieste, kde dojde

ku chybe 510>



Vyriešené inštaláciou, malého magnetu v mieste snimača otáčok z vonkajšej strany zadnej stavby. Prilepené dvojstranne lepiacou páskou. Citlivosť na externé magnetické polia sa viac neprejavila.
27.07.2021 - 13:32:19
01
Takymto zvukovym prejavom sa prejavila uvoľnená konzola na motore ktorou sa motor upevňuje na rám biku. Pri kontrole šli všetky skrutky na štyroch konzolách ešte dotiahnuť o viac ako pol otáčky.
Pozor pokiaľ nemáte špeciálny kľúč - päťcípy torx s jamkou tak to nedotiahnete.

thumb_up0thumb_down

Prílohy:

20210729_181054_HDR~3.jpg
20210729_181054_HDR~3.jpg 507.6 KiB thumb_up0thumb_down

20210813_181532_HDR.jpg
20210813_181532_HDR.jpg 1.03 MiB thumb_up0thumb_down

29.08.2021 - 13:04:59
03
Vďaka za info. V tomto prípade by v tom mohol byť namočený výrobca bicykla. Aj to mám obavy, že aj v prípade záruky má možnosť to zviesť na agresívny štýl jazdy, najmä ak by bol bicykel v kategórii treking či kros.
29.08.2021 - 13:54:57
00
No sily sú tam veľké, ale v tomto prípade si myslím, že to v továrni utiahli slabo.
29.08.2021 - 19:35:55
00
dik za info :) aspon viem co ocakavat. vzdy ked zacne nieco niekde povrzavat som uplne na prášky. neznášam to hlavne v aute a práve na bajku.
30.08.2021 - 10:42:50
01
Oni to vo fabrike doťahujú predpísaným momentom od výrobcu motora a rámu, ale ten zjavne nestačí, treba to po určitej dobe (s trochou rizika) dotiahnuť "na krv"... Toto sa deje pri každej značke motora...
30.08.2021 - 10:51:55
02
Novinky na rok 2022:
https://www.bosch-ebike.com/en/products/the-smart-system
31.08.2021 - 16:56:51
02
Vyzerá to zaujimavo
31.08.2021 - 18:23:28
00
Myslite že ten smart systém sa týka len modelov so 750 batériou? Alebo všetkých modelov 2022? Riešim Cube Race - tam je uvedený kiox display a len pri SL je uvedený Kiox 300
01.09.2021 - 12:53:25
00
keyboard_arrow_up