nie, týka sa to len integrovanej batérie. klasickú normálne zhodíš dole kľúčikom
29.08.2019 - 18:04:39
00
myk napísal:
Tak ještě jednou budu otravovat, našel jsem nabídku na koupi Kellys Theos 70 AM, najeto 2500 km, je to testovací, takže na to bude od obchodu normální 2letá záruka (samozřejmě bude zohledněno, že baterie není úplně nová a nemá 100%, ale kdyby náhle klekla, tak by na to záruka být měla) za 55 tis. Kč , což je podle mě dobrá cena.
Akorát se chci zeptat, Kellys prý nemají sundavací baterku, ale nevím, jestli se to týká i tohoto modelu s baterkou, která není integrovaná?

Baterku sundáš..Který to je model?? AM70 byl 2018 černý rám a zelené nálepky...přehazka XT. vidle YARI, zdvih 150-160mm...???původní cena 119900 kč https://elektrobicykle.heureka.sk/kellys-theos-am-70-2018/ asi bych bral nový kus
29.08.2019 - 21:03:20
00
Ano, černá/zelená, XT, ale vidlice je ROCK SHOX Pike RC (2927+B), 150mm, Solo Air / Charger Damper / Maxle Ultimate 15mm thru axle.
Díky za odkaz, na té heuréce už je starý model jen velikost M, L ani XL už není. A když vyberu variantu, tak skočí cena na 3499 Eur. Na ten 50 kouknu ještě u nás.

Komplet:
RÁM: KELLYS full suspension 140mm 27,5+ Boost 148 x 12 axle, post mount, SHIMANO E-STEPS
VELIKOST RÁMU: XL
E-BIKE SYSTEM: SHIMANO Steps E8000 / battery capacity 504Wh
VIDLICE: ROCK SHOX Pike RC (2927+B), 150mm, Solo Air / Charger Damper / Maxle Ultimate 15mm thru axle
ZADNÍ TLUMIČ: ROCK SHOX Monarch RT, Solo Air / Rebound / Open-Pedal (200x57mm)
HLAV.SLOŽENÍ: FSA 1.5 integrated
KLIKY: SHIMANO STEPS FC-E8000 - length 170mm
ŘAZENÍ řazení SHIMANO Deore XT SL-M8000 I-spec II Rapidfire Plus (rear) MĚNIČ měnič SHIMANO Deore XT M8000 (direct mount) POČET PŘEVODŮ počet převodů 11 KAZETOVÉ PASTORKY: SHIMANO CS-M8000-11 (11-46)
ŘETĚZ: KMC Z11 (112 links)
BRZDY: SHIMANO XT M8000 Hydraulic Disc
BRZDOVÉ KOTOUČE: SHIMANO 203mm front / 180mm rear
NÁBOJE: NOVATEC Disc (15x100mm / 12x142mm / 32 holes)
PEVNÁ OSA: 15x100mm front / 12x142mm rear
RÁFKY: KLS Bender Disc 584x38 (32 holes)
PLÁŠTĚ: SCHWALBE Nobby Nick Perfomance 70-584 (27.5x2.80) folding
PŘEDSTAVEC: RACE FACE Chester - diam 31.8mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 50mm
ŘÍDÍTKA: RACE FACE Respond RiseBar - diam 31.8mm / width 785mm
RUKOJETI: KLS Q-base Lock-on foam
SEDLOVKA: KS - LEV DX - Remote Telescopic - diam 31.6mm / length 392mm / travel 125mm
SEDLO: KLS Styx PEDÁLY pedály KLS Master - alloy
29.08.2019 - 23:10:51
00
Myk: na tvé použití je to celkem nevhodné kolo. Pokud full, tak menší zdvihy, ať můžeš nastavit jemnost na polňačky. Ale stačí ti i HT s objemnejsimi pneu, ideál asi kola 29 min. šíře 2.4
Osobně bych si testovačku s 2.500km určitě nevzal, nebo s extra slevou, což tady až tak není. Byl jsem párkrát na testech a ty kola byly dost ve špatným stavu už okolo 500km.
Pri ceně dilu a baterky můžeš být za půl roku na ceně nového kola.
30.08.2019 - 07:40:01
00
Myk: na tvé použití je to celkem nevhodné kolo. Pokud full, tak menší zdvihy, ať můžeš nastavit jemnost na polňačky. Ale stačí ti i HT s objemnejsimi pneu, ideál asi kola 29 min. šíře 2.4
Osobně bych si testovačku s 2.500km určitě nevzal, nebo s extra slevou, což tady až tak není. Byl jsem párkrát na testech a ty kola byly dost ve špatným stavu už okolo 500km.
Pri ceně dilu a baterky můžeš být za půl roku na ceně nového kola.
30.08.2019 - 07:40:05
00
Njn, to je tím, že se v tom nevyznám. Vycházel jsem z nějakých recenzí, kde psali, že ta verze AM (All mountain) má zdvih o 2cm menší než enduro verze a tak jsem si myslel, že se zdvihem to bude ok a bude to jenom komfortnější jízda a full odpružení bude šetřit páteř. Když jsem tu louku jel na svým klasickým HT 29 se 100 cm zdvihem, tak to bylo fakt dost nepříjemný drncání, až jsem si říkal, jestli z toho nebude trpět páteř. A na silnici jsem si myslel, že to půjde zamknout.
No a k baterce, bral jsem to tak, že bych si koupil novou a měl bych aspoň dvě, na ostatní komponenty by měla být 2 roky záruka od obchodu (je to přímo od Kellysu). Předpokládám, že nejvíc trpí řazení, řetěz, kazeta a když jsem se díval kolik stojí xt, tak mi to nepřišlo tak strašný - přehazka 1500, kazeta 1000, brzdy jsou 2000. To bych pořád ani zdaleka nebyl na ceně nového kola. Nejdražší jsou asi vidlice a zadní tlumič, to už by asi měnit bolelo, ale tam nevím, jak rychle se tohle opotřebovává?
30.08.2019 - 08:23:41
00
Pokud jsou vyšší zdvihy, dejme tomu nad 130mm, a polozenejsi úhel vidlice (většinou to jde ruku v ruce s vyššími zdvihy) tak se nedá moc (spíš vůbec) rozumně nastavit jemné tlumení a to je přesně to co potřebuješ na lesní a polní cesty. Takže full je super, ale ty bys potřeboval nějaký spiš XC full se zdvihy do 120mm.
30.08.2019 - 08:41:56
00
Nejlépe běž něco otestovat. Zkus různý fully a pak HT se širšíma pneu. Ale pozor, v obchodě jsou schopni ti nafoukat blbě jak tlumení, tak pneu. Na vsech testovacích kolech nam vždy daly pneu 27,5 + úplně nafoukaný co to asi šlo. Tak si upustit na cca 1.5-2 a pak zkoušet. Tlumení je taky poprosit, jako základ stačí nastavit na 30% sag.
30.08.2019 - 08:45:55
01
S tim tlumení je to dost složitý, záruku dva roky sice můžeš mít, ale musíš dodržovat dost podmínek.
30.08.2019 - 08:48:10
00
spojím to.. Já mám theos EN70 ten černo oranžový... mnohokrát jsem ho tu dával... Jinak ten zelený testovací má zřejmě už některé prvky měněné.. RS Pike tam v základu 100% nebyl a tlumič monarch taky ne a brzdy tam jsou taky měněné..čili se dá řící že je vylepšené ...Stačí se podívat na odkazy https://www.kolaglaser.cz/elektrokola/13636-k18222-kellys-theos-am-70-xl-8585019384584.html .Takže to vypadá že to někdo už přestavěl..Vidlice i tlumič jsou tam o třídu lepší. Další fór je s velikostí.. Nevím kde je chyba..Ale i já chtěl XL a bylo mě řečeno že kellys dodává theose pouze velikosti M a L. Mám 188 a Lko je akorát..Jak zde píšou kluci o zdvizích..Že menší zdvih je citlivější..Popravdě já nejsem závodník a nemyslím si to.. Na fullu jezdím cca 16 let.. nejdříve jsem měl XCfull 100mm od GT s vidlicí RS a tlumič fox, pak enduro 130mm Od GT iDrive 5 s vidlicí i tlumičem FOX, Nyní mám 170mm A můj pocit je že čím větší zdvih tím větší citlivost na menší podněty. Vidlice menusí tak úzkostlivě šetřit zdvihem.Vše je o naladění..První věc co byla, vyndal jsem z vidlice tokeny..Pak ladil vidlici i tlumič tak ,aby měl správné zanoření,nebyl měkký při jízdě ,ale pobral co mohl..Takže mám SAG 26-30% přesně podle čárek na vidlici. Odskok lze taky dost ladit..A nyní i s mou váhou nad 100kilo je to žehlička. na silnici necítím houpání i když vidět jde...A v terénu pochytá naprosto všechno..Důležité je odskok, mít správně vytlumený..Aby to nebylo moc rychlé, pak se zdá že to odskakuje..Podle mě vyšší zdvih =větší pohodlí..To XC co jsem měl muselo hodně hospodařit se zdvihem a tak pobíralo jen ty velké rány..Vše je ovšem na tvém rozhodnutí. Rozdíl ve hmotnosti u endura s 120mm a 170mm je u ebiku minimální.. Spíše jsem zaznamenal rozdíl s baterií v rámu a mimo.. Theos a kola co mají baterii na rámu jsou většinou o 2-5 kilo lehčí.. Ovšem zase u ebiků nepodstatné. Zajímavá je i šíře pneumatik..Používají se zhruba 29-2,3-2,5 a 27,5+ 2,5-2,8. Tam je jasné že 50% malých rázů poberou ty pneumatiky. Záleží na tlaku v pneu a taky na tom zda je to bezdušový systém a nebo má duši..Jezdím s duší a foukám větší tlaky. A přesto je kolo citlivé..Pokud by byl bezdušový, systém tak spoustu malých rázů pobere pneumatika. A čím větší objem tím víc to pobere.Je pravda že mám kolo enduro a nikdy se mnou pořádné enduro neuvidí.. Mám ho jen z důvodu bytelnosti aby vydrželo mou hmotnost..Většina kol je konstruována na menší zatížení. Obyčejné HTčko za 60000kč se podemnou kroutilo..Zde již výrobce počítá že s tím někdo bude skákat a jezdit sjezdy..Proto je dimenzované na pořádné rány.. https://www.youtube.com/watch?v=QE0EeZ7UqM0. https://www.tribosport.sk/detail/15362/kellys-theos-am-70-2018?ref=heureka tady to píše že mají XL na skladě???
PS oprava ..Našel jsem specifikaci o které píšeš. JDE O MODEL 2017!! Bylo jich velmi málo a cena 129900kč. https://www.shopbike.cz/detail/10414-kellys-theos-am-70-2017#10414-1 takže to co je na začátku vlastně neplatí o tom vylepšení..Jde o to jak vybavený model byl 2017 a 2018
30.08.2019 - 09:39:04
00
Ano, je to 2017. Má novou kazetu, nový řetěz a destičky, zbytek je původní.
Jelikož mi ho před hodinou přivezli až domů, měl jsem možnost ho vyzkoušet v terénu, kde s ním chci jezdit. On ten terén není enduro, ale není to šotolina, je to cesta po louce dolů z kopce, není to ani cesta, je jen uježděná tráva, takže samý drn a prohlubeň, takže se se mi tam ten zdvih líbil. Ono jet přes drny větší na HT rychlostí dost kope do sedla, tak ten full trochu využiju. Tak jsem to kolo vzal.
A je to XL, ale to jak jsem vyčetl z tabulky znamená, že je to 19,7", takže mi to velikostí sedlo.
Uvědomuji si, že je to pro mě asi zbytečně drahá výbava, na druhou stranu to bylo za cenu nového Apache HT s Bafangem na výbavě Deore, tak snad jsem nekoupil úplně blbě. Uvidíme, jestli něco odejde, já myslím, že na mých 12 km denně za hezkého počasí by to mohlo ještě nějakou dobu vydržet.
Akorát asi bude problém na to dát nějaký rozumný blatníky, abych si po cestě do města neohodil záda. Na sedlovku se blatník dát nedá, protože je to teleskop a na zadní tyč rámu asi bude problém něco najít, co by neškrtalo o kolo, když to zatlumí.
Každopádně děkuju moc rady, bez nich bych asi býval koupil HT Bosche na Deore za 75 tisíc Kč.
30.08.2019 - 12:04:16
01
blatníky no problém..Kus sedlovky je pevný..ten dolní..Já vzal tyhly od ZEFAL ale mají i jiní výrobci.. Pozor na uchyvení Dobrý je SKF to mám na druhém kole..Vzadu musí dýt možnost nastavit aby při propružení nemlátil do pneu.. jinak model 2017-2018-2019 má stejný rám a výbavu. RS PIKE je vidle za 1099euro a v minulém Biker zvítězila jako nejlepší vidle..Když občas necháš vyměnit olej a dát nové gumy určitě potěší..YARI je o třídu horší a stojí jen 800euro,, a taky má horší vnitřky..Ovšem to asi jako laik nepoznáme. Pokud se ti tak věnují že to dovezli až domů a máš originál papíry myslím že je i vidlice ,tlumič a čapy zadní stavby ošetřené..Podle mě by si nedovolil Kellys dát ti vymlácené ložiska..Nyní ještě potřebuješ pumpu na tlumiče a polaborovat s nastavením..Pokud máš čas najdi si na Youtube videa od MTBiker.. To je tento veb.. mají tam super návody na údržbu a seřízení.. nedávno dávali video jak nastavit vidlice a tlumiče..Pokud se ti zadaří to vyladit bude to žehlička..Velké drny jen tak lehce ťuknou do řídítek.. ze sedla nebudeš muset.. Samožřejmě že nadlehčit to např při nájezdu na obrubník to musíš..Ale jinak super

Prílohy:

IMG_20190612_160025.jpg
IMG_20190612_160025.jpg 1.85 MiB thumb_up0thumb_down

IMG_20190331_171953.jpg
IMG_20190331_171953.jpg 2 MiB thumb_up0thumb_down

30.08.2019 - 13:13:46
00
Tak jezdí a užívej :-)
A když už máš takový dělo, tak zkus i ten terén. Třeba tě to chytne a nakonec budeš jezdit i trochu víc, než jen do města. Terénní ebike full je dost návykovej ;-)
30.08.2019 - 13:31:16
01
Tak ještě jednou chlapi díky za rady, byl jsem se projet a jsem nadšenej, asi ze mě nakonce ten cyklista bude. Palo7: měl jsi pravdu, terén na elektrokole je zábavnej :). Asi ho budu jezdit, protože i do toho města můžu jet terénem. Jenom si musím pořídit nějakou dobrou helmu, ono to kolo svádí k tomu jezdit rychle i v terénu.

Kolo jezdí super, jediný, co jsem zpozoroval je, že přední brzda dost skřípe. Zadní ne, ta brzdí v pohodě, ale přední skřípe hodně hlasitě. To kdyžtak nechám někde zkontrolovat.
31.08.2019 - 21:16:14
01
myk napísal:
Tak ještě jednou chlapi díky za rady, byl jsem se projet a jsem nadšenej, asi ze mě nakonce ten cyklista bude. Palo7: měl jsi pravdu, terén na elektrokole je zábavnej :). Asi ho budu jezdit, protože i do toho města můžu jet terénem. Jenom si musím pořídit nějakou dobrou helmu, ono to kolo svádí k tomu jezdit rychle i v terénu.

Kolo jezdí super, jediný, co jsem zpozoroval je, že přední brzda dost skřípe. Zadní ne, ta brzdí v pohodě, ale přední skřípe hodně hlasitě. To kdyžtak nechám někde zkontrolovat.

To dělává. Buď vyměnit desky za jiné.Nebo kotouč..Většinou se to neda odstranit ....Mě vrže zadní..Aspoň lidi ví že jedu :-)
31.08.2019 - 23:58:43
00
keyboard_arrow_up