https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=FI9c0T1MLok Zdravim, tusi niekto v com by mohol byt problem? 3 mesiace stary ebike najazdenych 1400km..na videu je zapnuta walk funkcia. Z jedneho dna na druhy to zacalo v klukach zadrhavat. Kazdopadne uz som ho poslal na reklamaciu tak uvidim. Len neviem ako to dopadne kedze som pouzil apku stunlocker a zmenil region na US koli rychlosti..je mozne ze ten obmedzovac na 32km mohol posahat motor? Dik za odpovede
13.10.2020 - 07:32:11
00
A robí to len na funkcii WALK, alebo aj stále? A reklamačku ti pravdepodobne neuznajú, ak ti to neodblokovali oni, ale som zvedavý, daj potom vedieť.
13.10.2020 - 07:44:48
00
Odblokovaním záruka padá aj keď to odblokoval predajca.
13.10.2020 - 07:53:06
00
Robi to stale nie len na walku
13.10.2020 - 07:57:44
00
Hosť napísal:
Odblokovaním záruka padá aj keď to odblokoval predajca.

Toto nie je vždy pravda, veľa predajcov ti to odblokuje a drží záruku.
13.10.2020 - 08:03:12
00
mechanický problém a ST Unlocker s tým nemá nič. snáď si nemyslíte, že pre US sú tie motory iné, je to len v nastaveniach SW. cez unlocker to normálne nastav naspäť na EU región a reklamuj.
13.10.2020 - 08:45:47
02
Jarolobo napísal:
Toto nie je vždy pravda, veľa predajcov ti to odblokuje a drží záruku.

tak si ju skús uplatniť a uvidíš.
13.10.2020 - 08:47:35
00
Pokiaľ sa tesne pred reklamáciou všetko vráti do pôvodných nastavení, tak predajca, resp. výrobca (s výnimkou Bosch 4. gen) nemá veľmi ako zistiť predchádzajúce modifikácie... U mňa zákazník pri montáži čipu podpisuje reverz, ale to je skôr o zákonnej ochrane, nie o záruke... Nevidím (zatiaľ) dôvod robiť nejaké obštrukcie, keď výrobcovia (zatiaľ) záruky držia...
13.10.2020 - 08:50:16
00
Nazgul napísal:
(s výnimkou Bosch 4. gen)

Prosím ťa, toto čo si napísal, ma zaujalo, je to predsa len nový motor, tak nemám toľko info a píšeš že reklamačka je možná s výnimkou Bosch 4. gen. Tu nie je možné vrátiť pôvodný stav?
13.10.2020 - 09:15:44
00
Jarolobo napísal:
Prosím ťa, toto čo si napísal, ma zaujalo, je to predsa len nový motor, tak nemám toľko info a píšeš že reklamačka je možná s výnimkou Bosch 4. gen. Tu nie je možné vrátiť pôvodný stav?
skor je to asi myslene ze u Bosch motorov vedia vycitat na diagnostike vsetky upravy ktore sa urobili aj ked sa vsetko vrati do povodneho stavu..u inych znaciek zrejme nie
13.10.2020 - 09:21:47
00
Bosch 4. gen má tzv. antičip úpravu softvéru ktorá jednak po určitej dobe znemožní jazdu s čipom, resp. spôsobuje "prevádzkové problémy" pri jazde, a jednak zaznamená do pamäte údaj o inštalácii čipu a tento údaj v pamäti ostáva aj po jeho odstránení... Takže aj keď čip vyberieš, máš po záruke... Ale sme v Shimano téme, tak to nebudem ďalej rozvádzať, vo vláknach o Boschoch to bolo už viackrát preberané...
13.10.2020 - 09:22:47
00
V tom prípade je to od Boschu dosť nerozumné,myslím že to dosť zákazníkov odradí od kúpi e-biku z motorom 4 gen. keď to porovnám zo Shimanom 8000,ktoré navyše vyzerá byť aj spolahlivé,škoda že to pokazili z novším motorom Steps 7000
13.10.2020 - 18:47:14
00
No ja som to dne asi hodinu preveroval a nie je to úplne všetko pravda, čo Nazgul napísal, nemusíte sa toho vôbec báť - ale samozrejme žiadny home made, všetko musí prebehnúť cez zástupcu / predajcu.
13.10.2020 - 18:58:35
00
Tak to by ma zaujímalo, cez koho si to preveroval... :-) Žeby existoval nejaký spoľahlivejší zdroj ako Bosch eBike Systems? :-D
13.10.2020 - 19:15:32
00
on pravdepodobne myslel to, že ak mu dereštrikciu porieši zástupca/predajca, tak že o záruku nepríde... je tak Jarolobo? "chcem vidiet" ako si obycajny predajca lajsne vymenu motora za svoje :)
13.10.2020 - 19:32:35
00
keyboard_arrow_up