Tak keď človek postne XC hardtaila, tak asi chce XC hardtaila... Ale môžem sa mýliť, skutočne je málo "vstupných dát"... :-) Ale každopádne - za tie peniaze tomu nie je čo vytknúť... Otázny (ako vždy pri eshop produktoch) je záručný a pozáručný servis... Viem že sa opakujem, ale to je pri ebajkoch alfa a omega...
07.11.2018 - 13:20:59
00
Palo7 napísal:
Torres: záleží na jaké ježdění? Na šotolinu a horší cyklostezky tohle kolo bude super, ale do terénu, lesa apod. bych hledal jinde

Preco by hardtail nebol do terenu lesa a pod???
07.11.2018 - 14:45:43
00
vůbec nerozporuje HT, v té ceně celkem jasné že to ani pořádný full nebude. Ale to kolo je 29 na úzkých pneu a celkem základní vidlice. Pokud budu chtít převážně do lesa, traily apod. tak vezmu jako základ k HT tlusté pneu a robustní vidlici
07.11.2018 - 17:37:16
00
Palo7 napísal:
vůbec nerozporuje HT, v té ceně celkem jasné že to ani pořádný full nebude. Ale to kolo je 29 na úzkých pneu a celkem základní vidlice. Pokud budu chtít převážně do lesa, traily apod. tak vezmu jako základ k HT tlusté pneu a robustní vidlici

Plaste 2.25 su neni uzke a vidla neni zakladna.
07.11.2018 - 17:52:50
00
Torres: když ti to vyhovuje, pak to ber ;)
širší pláště se dnes vozí i na XC kole bez motoru. Běž se svézt na kole s plášti 2.25 a pak 2.8 a uvidíš sám o čem mluvím. Nějak se mně nedaří najít rozměr u nohou na té vidlici, pokud chceš i terén, tak hledej od 34mm a raději více.
07.11.2018 - 18:05:17
00
jinak souhlas s Nazgulem že mít po ruce kde servisovat. Ale to by snad nemusel být problém v dobrém servisu i od jiné značky.
Nejlepší by bylo napsat nějaké parametry jezdce a na co bike bude používaný. Mně (na moje použití by se v ceně cca 2.500euro) líbilo něco takového (jen rychlej nástřel co jsem našel během minuty) http://www.mojekolo.cz/ghost-hybride-kato-6-27-5/
nebo tady někdo dříve dával odkaz na Meridu ebike Trail, ta se dá taky okolo 2.500 ukecat a za mně je to dobrý stroj i do těžšího terénu.
Aktuálně kdo má skladem modely 2018 a nebo dokonce starší, tak dá dobrou cenu, jen se poptat a pohledat
07.11.2018 - 18:15:58
00
Nevyzerá zle ten ghost ale tá vidlica není horšia ako na tom radone?
07.11.2018 - 18:19:59
00
Inak čo presne pri výkone motora znamená 70nm?
07.11.2018 - 18:25:08
00
Anderson by uz mohol sem hodit fotecky jeho noveho ebajku...
07.11.2018 - 18:29:38
00
1) Pokiaľ je bike v záruke, veľmi zložito sa vykonávajú úkony, pokiaľ je kúpený inde... Málokto to robí (ani sa nečudujem), lebo môžu nastať problémy ako pre servisáka, tak aj pre zákazníka...
2) Áno, pluskové plášte sú (hlavne pri e-bikoch) veľmi v trende, ale v podstate výhradne na 27,5"...
3) Aiona je slušná vidla...
4) Ten Radon, a Kato sú diametrálne odlišné, to je ako si namiesto cestnej žiletky vybrať gravel... Ale to musí vedieť torres, čo na tom chce jazdiť.

Šestkové Kato 2017 som jazdil, ale osobne by som si vybral Radon... Berte to ale ako môj (čisto môj) subjektívny pohľad, som rýdzy XC-čkár...

V Nm je udávaný krútiaci moment...
07.11.2018 - 18:29:47
00
Nazgul: na Biku jsem XCčkář, ale na ebiku je to jiné ;-)
07.11.2018 - 18:47:31
00
Nm úplně neřešit, z každého motoru je jiný pocit a někdy 70Nm pocitově jede více než 90Nm. Motory CX, Steps 8000 a nejvyšší Yamaha jedou všechny skvěle. Ale každý pocitově jinam zabírá apod. Treba Yamaha v Giantech má 5 stupňů dopomoci a pocitově je velmi silná. Ale kdybych hledal kolo na lehčí XC ježdění, tak bych asi ani netrval na nejsilnějším motoru.
07.11.2018 - 18:52:37
00
A čo motory bafang? CTM ich montuje na svoje hardtail ebajky.
07.11.2018 - 19:44:47
00
Bafang jsou zrovna příklad toho že není Nm jako Nm :-) Nejsilnější Bafang mne přišel jako nejslabší Yamaha, nebo Shimano.
Zkus se na těch kolech svézt, všude jsou predvadečky. Neberu za svezení 10km po rovině na silnici, ale terén kde budeš kolo využívat.
07.11.2018 - 19:48:49
00
Torres: V jiném vlákna píšeš o závodění na ebiku, to myslíš vážně? Pokud jo, tak bych zrušil určitě Bafang a následně i limit 2.500euro ;-)
07.11.2018 - 19:49:58
00
keyboard_arrow_up