No tak pridam skusenost s m8000 ktore sli na reklmacku koli prepadavaniu paky a pumpovaniu. Dostal som cisto nove
brzdy s kodom OK
(11/2016) a niesu OK, spravaju sa uplne rovnako ako tie stare. Stale trpia tym problemom ze ked sa platnicky/kotuc zoderu ( nove maju 2,5mm skusal som s 1,5mm ) tak sa nedokazu dostavit ku kotucu , miesto toho sa stale predlzuje chod paky az casom ide
paka az k riditkam. Popri tom samozrejme pumpuju. Ked su tam nove platnicky/kotuc je to minimalne, ako nahle sa vsak platnicky zacnu drat a paka sa prepadava ku gripu pumpovanie je o to vyraznejsie. Zaroven jediny sposob ako normalne brzdit je pred tym ako chce clovek naozaj brzdit, 1–2× premacknut a uz uplne nepustit packu. Vyraznejsie je to na zadnej brzde kde je dlhsia hadica a viac oleja v systeme.
Dufal som ze budu uz v poriadku ale po potom co sa rovnako spravili aj tieto uplne nove som zacal hladat nejake riesenie a nasiel. Tym je natlacit do systemu viac oleja ako tam standardne ma byt. Tj neodvzdusnovat s bleedblockom, ale s niecim co ma realnu hrubku platniciek+ kotuca resp je o par 10-tin hrubsie a nakoniec este dokvapnut do expanzky olej. Dokonca aj cisto nove platnicky + kotuc sa takto spravaju lepsie, menej pumpuju a maju lepsi bite point, kedze su o kusok uzsie ako bleedblock. Chce to mozno par pokusov trafit presne mnozstvo oleja/hrubku bleedblocku, ale da sa to trafit a potom tie brzdy idu spickovo nejaku dobu. Uvidim ako dlho ale uz som na nich spravil niekolko 100 km a zatial OK. Takze za mna cela seria M9000, M8000, M7000 vadna...
Niekto tu pred casom pisal ze shimano ma otvoreny brzdobvy system , takze pridanie viac oleja nic nezmeni, ale na zaklade mojich skusenosti zmeni.
silva co som par krat premackol m7000 aj nove pumpuju presne tak ako m8000, takze sa budu celkovo spravat rovnako si myslim, koncept je ten isty.