Mám objednané brzdy SLX m7000 a chcem vymeniť aj kotúče aké by ste mi doporučili?
180/160 6dier vďaka
22.05.2017 - 07:18:41
00
Otazka na majitelov novych XT m8000: ti ktori ste riesili reklamaciu kvoli chodu paky a mate nove paky, je to uz ok ? respektive ti ktori mate seriu O mate problemy s chodom paky ?
pripadne otazka na majitelov slx m 7000-tam sa tiez vyskytje ten problem s chodom paky ?
23.05.2017 - 10:55:39
00
Ja nemam ziadny problem zatail...
23.05.2017 - 17:03:44
00
ale ty mas tie starsie modely-aspon co vidim fotku v profile ? ci ?
23.05.2017 - 17:17:44
00
Asi stara fotka. M8000 su len jedny podla mna a o tych aj pisem
23.05.2017 - 17:26:12
01
silvi ked si pozries paky tak tieto nove paky presli na xtr saint koncepciu tvar nadrzky atd. ,kde prdne to nevymenitelne tesnenie, tam moze byt problem ,aj ja menim druhu packu ,co som uz nestihol zreklamovat...ten starsi koncept slx, xt je bezproblemovejsi...
23.05.2017 - 19:41:59
02
tak to asi nad novšími brzdami nebudem ani uvažovať :) ale slx 675 sú celkom fajn :)
23.05.2017 - 19:51:21
01
ja som si vyskladal brzdy> paky Sainty 820 a prasce XT M8000, vyslo ma to na 179 eur....a problem nemam ziadny :)
23.05.2017 - 20:23:36
01
vsak pockaj... ,mne zacali tiect obe, prva po roku ...,ale tak nech ti vydrzia...
23.05.2017 - 21:06:51
00
Tak ale tvoje a moje vyjazdy sa ani poctom, ani narocnostoua ani dlzkou nedaju porovnavat :-)
23.05.2017 - 22:03:37
00
No tak pridam skusenost s m8000 ktore sli na reklmacku koli prepadavaniu paky a pumpovaniu. Dostal som cisto nove brzdy s kodom OK :-) (11/2016) a niesu OK, spravaju sa uplne rovnako ako tie stare. Stale trpia tym problemom ze ked sa platnicky/kotuc zoderu ( nove maju 2,5mm skusal som s 1,5mm ) tak sa nedokazu dostavit ku kotucu , miesto toho sa stale predlzuje chod paky az casom ide paka az k riditkam. Popri tom samozrejme pumpuju. Ked su tam nove platnicky/kotuc je to minimalne, ako nahle sa vsak platnicky zacnu drat a paka sa prepadava ku gripu pumpovanie je o to vyraznejsie. Zaroven jediny sposob ako normalne brzdit je pred tym ako chce clovek naozaj brzdit, 1–2× premacknut a uz uplne nepustit packu. Vyraznejsie je to na zadnej brzde kde je dlhsia hadica a viac oleja v systeme.

Dufal som ze budu uz v poriadku ale po potom co sa rovnako spravili aj tieto uplne nove som zacal hladat nejake riesenie a nasiel. Tym je natlacit do systemu viac oleja ako tam standardne ma byt. Tj neodvzdusnovat s bleedblockom, ale s niecim co ma realnu hrubku platniciek+ kotuca resp je o par 10-tin hrubsie a nakoniec este dokvapnut do expanzky olej. Dokonca aj cisto nove platnicky + kotuc sa takto spravaju lepsie, menej pumpuju a maju lepsi bite point, kedze su o kusok uzsie ako bleedblock. Chce to mozno par pokusov trafit presne mnozstvo oleja/hrubku bleedblocku, ale da sa to trafit a potom tie brzdy idu spickovo nejaku dobu. Uvidim ako dlho ale uz som na nich spravil niekolko 100 km a zatial OK. Takze za mna cela seria M9000, M8000, M7000 vadna...
Niekto tu pred casom pisal ze shimano ma otvoreny brzdobvy system , takze pridanie viac oleja nic nezmeni, ale na zaklade mojich skusenosti zmeni.

silva co som par krat premackol m7000 aj nove pumpuju presne tak ako m8000, takze sa budu celkovo spravat rovnako si myslim, koncept je ten isty.


Naposledy upravil marek_K dňa 24.05.2017 - 07:46:38, celkovo upravené 3 krát.

24.05.2017 - 07:36:47
01
Takto odvzdusnujem vsetky Shimano brzdy uz roky. Tu zltu srandu som nepouzil nikdy ;)
24.05.2017 - 07:41:24
02
Ani ja.
24.05.2017 - 08:19:58
00
Musim pochvalit prechod z metalik na organicke platne pri prednej Sainte. Plny vykon vzdy poruke a ziadny hluk. Vzadu metaliky vyhovuju zatial.
24.05.2017 - 08:21:36
00
Toto rad citam, tiez som na skusku kupil organiku (este som to nenahodil - brzdy Saint 820).
24.05.2017 - 08:26:27
00
keyboard_arrow_up