zihadlo5: na tie sa chystam aj ja uz dlho , MT5 strmene su tie iste ako MT7, vsak ? A packy SLX vyzeraju dobre.
MT5 ma viac miesta medzi platnami a kotucom ako MT7 a je jednoduchsie tu
brzdu nastavit aby nesuchala,mt7 ma inu paku s inym prepakovanim a bite point by mal byt ostrejsi a brzda vykonnejsia ako MT5.
Ja sam mam shigury Xt+MT7 a je umenie to nastavit nejak normalne hlavne s novymi platnami...kazdu chvilu to skrtne o kotuc a piska,bratove MT5 s origo pakami su stale ticho, ked ich kupil som mu ich odvzdusnil,nastavil a meni len platne,3 sezony v prevadzke 0 problemov.....
Ked moje mt7 vystredim tak po par vyjazdoch sa to cele posunie a treba to robit nanovo,roztiahnut piesty atd... celkovo zivot s tymi brzdami je dost komplikovany ak to chce mat clovek spravne nastavene a piesty vysunute narovnako na oboch stranach...ja uz by som si MT7 isto nekupil skrz to vecne nastavovanie ale isiel by som do MT5....
Sily maju oboje na rozdavanie,obaja mame vpredu zlate platne a vzadu cierne origo maguracke a tie
brzdy brzdia pocitovo rovnako silno...
Ked som zalozil dopredu tie zlate platne tak som rozmyslal ci mi skor vybucha puzdra vo vidle alebo ju rovno niekde ohne ako to kuse
Takze za mna ak magura tak uz jedine MT5 a ak by sa srali paky tak z toho urobit shiguru
Teraz sa daju MT5 v DE kupit do 150 za par co je podla mna bomba na to aka je ta brzda silna