Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
savings Schwalbe RACING RALPH 27.5x2.25" TLR plášť, kevlar
22,99 €
savings
MOC 44,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.4" ProWALL plášť, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 82,99 €
savings Maxxis Rekon 27.5x2.60" 3C MaxxTerra EXO plášť, TR, kevlar
48,99 €
savings
MOC 85,99 €
Výpredaj -28% Pirelli Scorpion™ E-MTB M HyperWALL 27.5x2.6 plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-28%
MOC 88,99 €
Schwalbe NOBBY NIC 27.5x2.80" Evolution SpeedGrip plášť, TLE, kevlar
62,99 €
MOC 73,99 €
-13% WTB Vigilante 27.5x2.30" TCS Tough Fast Rolling plášť, kevlar
38,99 €
-13%
MOC 59,99 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.80" Performance Addix plášť, kevlar
27,99 €
savings
MOC 43,99 €
Výpredaj -16% WTB Vigilante 27.5x2.50" TCS, Tough High Grip plášť, kevlar
47,99 €
-16%
MOC 66,99 €
-8% Schwalbe Albert 27.5x2.60" EVO ADDIX Soft Gravity Pro plášť, TLR, kevlar
66,99 €
-8%
MOC 85,99 €
Výpredaj -17% Vittoria Mazza Trail 27.5x2.4" 4C G2.0 plášť, TLR, kevlar, anthracite
49,99 €
-17%
MOC 59,99 €
savings Schwalbe Smart Sam 27.5x2.10" Performance plášť, drôt
18,39 €
savings
MOC 30,99 €
savings Schwalbe HANS DAMPF 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft plášť, TLE, kevlar
39,99 €
savings
MOC 58 €
Akcia -20% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.6" HardWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar
59,99 €
-20%
MOC 109 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
aj pri TBK3 po zvaznicu je ten vyslap po tejto zvaznici bez debaty najlepsi sposob ako sa dostat na Cerveny kriz (zvaznicou co ide ako konci TBK1).
A dovolim si tvrdit ze aj ked skoncis na konci TBK2, zabocit dolava a slapat hore tou istou zvaznicou ako v prvom pripade je daleko pohodlnejsie ako uplne zbytocne sa spustit dole k parkovisku a potom slapat po asfalte na Cerveny kriz.
MageZ Si tu ? Naozaj som dufal ze poradis, viem ze to mas najazdene viac ako ja kedy budem mat.
Necitim sa byt v tomto nejaky majster na rozdavanie rad, kedze moje jazdenie je skor o vyprdneni sa do sedla ako nejakych vykonoch. Ale aj ked si pozries co jazdia profici - vpredu grip, vzadu mensi valivy odpor. Ano, oni jazdia na cas, ale mne sa zas nechce zbytocne vlacit nejaku brzdu so sebou. Problem v "beznom" jazdeni okolo BA je ten, ze mnohe trasy su rovinate, respektive zvlnene. Cize pedalovanim clovek stravi drvivu vacsinu casu a dole to zas nie je take strme aby potreboval extra brzdny ucinok vzadu - naopak, pomaly zadny plast je na tych rovinatych singloch strasna otrava, obzvlast ked clovek nema zrovna svoj den a jednoducho to nejde nech sa snazi akokolvek.
A co sa tyka gripu v nejakych mokrych podmienkach - ano, ak to chces tlacit aj v takych blatkach ako su teraz, tak urcite pomoze maksia zmes a vacsi dezen, ale uprimne - kolko casu tu clovek odjazdi za rok v takomto sajgone (a kolko z toho su zas len presuny a kolko ostre jazdenie po trailoch) a kolko na tych suchych "betonovych" chodnickoch ako je to vacsinu roka?
CIze moja rada je, ak nemas viac parov kolies, obut take plaste, s ktorymi budes spokojny pri vacsine svojich vyjazdov. A to si uz kazdy musi spociat sam, kolko za akych podmienok toho odjazdi a aky vyznam maju prenho tie jednotlive zlozky vyjazdov (presuny, rovinate single, dolekop traily).
U mna to vyslo tak, ze vpredu roky vozim Schwalbe Fat Albert a vzadu hocico a zasadne do mrtva. Preco? Lebo Fat Albert sa vzdy objavil za nejaku smiesnu cenu vo vypredaji a je to fajn univerzal s maksou zmesou. Mam v skrini oi aj Magic Mary, ale nemal som tu potrebu to prezuvat ani ked si idem obcas zamliaskat do fekalu. Len vzadu som presiel z NN a Vittorie Morsa na tazsie plaste - za tym nizkym odporom je mi obcas veru smutno, ale radsej som vzadu vozil posledny rok 1.2kg Michelin Rock r2, ako riesil prerazene plaste ci nebodaj duse. Ale tiez som sa k tomu nejako dopracoval az casom - vyvijame sa aj my ako jazdci aj sa menia chodnicky po ktorych nas bavi jazdit.
Ked kupis solidne plaste a nesadnu ti, tak predas po par vyjazdoch za 1/2 cenu v bazosi, nie je to taka horibilna strata. Ale z toho co pises, zrejeme nebudes siahat po XC chrtitkach ani po obludnostiach typu WTB Judge a tou "strednou" cestou nic nepokazis. Mozno na zvazenie je este to, ze to mas na HT - niektore plaste vedia byt pohodlnejsie, ako keby viac zatlmene, ale ci to prevazi nad faktom, ze neraz je taky plast kotva vo vyslapoch, to si uz kazdy musi rozhodnut sam za seba (resp skusit na vlastnom zadku).
Chcem ist v lete viac dni naraz po asfalte, tak musim kupit na MTBike (vonkajsia sirka rafika 24mm) cestnejsie plaste..
Rozhodujem sa medzi dvomi moznostiami.
tieto :
maju tlak az do 6bar a to asi nenafukam len tak na malej pumpe
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/275/schwalbe-marathon-27-5x1-65-44-584-67tpi-820g-reflex-greenguard-e-25-mtb-plast-drot.html
alebo tieto ?
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/275/schwalbe-plast-energizer-plus-27-5x2-00-reflex-drot.html
vdaka za rady
-17% Schwalbe Energizer Plus 27.5x2.00" ADDIX E-Compound GreenGuard plášť, drôt, reflex
24,90 € -17%
MOC 36,99 €-15% Schwalbe MARATHON 27.5x1.65 (44-584) 67TPI 820g reflex GreenGuard E-25 MTB plášť drôt
27,99 € -15%
MOC 32,99 €Otazka je ci je to rafkami alebl cim. Mam 27,5 19mm vnutro UST rafky mavic