Teoria pekna, ale prax je ina. Menej citat a viac jazdit. Ale nie po hradzi, tam to mozno plati ?
Keby som dal 0,93 dopredu tak to v ostrejsej zatacke asi vyzujem, pri 1,3 to v zatacke tak zujem ze ked nedas pozor a napalis to bez pozoru tak sa vytrepes ako ti ujde bocnica. Hovorim o mojich rafkoch, nie o tvojich 27 ci kolko to mas. Najazdil som sa krizom cez Ba do prace do Race vela kilometrov, samozrejme vsetko po asfalte.
Ano mas ciastocne pravdu, to je cele navrhnute na cestne
bicykle kde pri 28-32mm plastoch ti vizutie nehrozi a tlaky tam vidu podstane vacsie.
Tiez samozrejme ak klopis na asfalte zatacky v zjazdoch je to o niecom inom. Ja sa napr. bojim na asfalte lebo vidim ,ze idem po tych stuploch co mam na bokoch a to je sticna plozcha ze nic. Tu hovorime o n km turistike po asfalte nie o mestskom DH. Samozrejme, ze to aby si to nevizul alebo nesekol je priorita vzdy,
Az je ok bezpecnost mozes zacat setrit vaty. Tiez si teba uvedomit ze ne MTB bude ovela viac hrat rolu casing a dezen a zmes nez tlak. Ale na cestnych slikoch to mam prakticky vyskusane.
vlastoch Pozri ver si comu chces. Ale ak si presvedceny ze cim viac nafukas
koleso tyim mensi budes mat valivy odpor, tak si skus aspon jeden myslienkovy experiment. Cim viac nafukas koleso, tim viac pruznosti plasta stratis. Cim menej sa deformuje, tim viac kopiruje nrovnosti. Urcite vies ako ta spomalia macacie hlavy, alebo zamkova dlazba. A to iste sa deje stale aj na ovela mensich nerovnostiach. Sice su vobracie mensie, ale o to su castejsie.
thumb_up0thumb_down