alebo stupanie a klesanie nieje pod rovakym uhlom.. ak stupate do 15° a zjazd ma 30° tak co by ste chceli..
13.09.2006 - 09:41:47
00
alebo stupanie a klesanie nieje pod rovakym uhlom.. ak stupate do 15° a zjazd ma 30° tak co by ste chceli..


...isť stále dolu kopcom :lol:
13.09.2006 - 11:14:24
00
páni venujte sa radšej téme, ťažko spájať XC a street, je tam mnoho vecí, ktoré si navzájom odporujú. :?:
13.09.2006 - 11:34:16
00
podla mna su to tiez dve nezlucitelne discipliny. ako uz niekto spomenul jednu musis uprednostnit a druhu bagatelizovat.

co sa tyka GT - o nejakich ich ramoch som pocul(zdôraznujem aj slovo nejazdil), ze dost praskali. len neviem ci ruckusy alebo chuckery....
13.09.2006 - 14:17:28
00
Chuckers
13.09.2006 - 18:20:47
00
Ja by som to ale radšej naopak, do kopca 10 minut a z kopca hodinu :lol: to by bolo niečo :)

to sa v pohode da len musis ist dole kopcom 6x pomalsie ako hore kopcom :lol:
13.09.2006 - 18:32:27
00
to sa v pohode da len musis ist dole kopcom 6x pomalsie ako hore kopcom :lol:



ved páni tak sa má chodiť dole kopcom aby si si jazdu lepšie vychutnal :D
13.09.2006 - 20:38:12
00
off topic: k tym 2,1 plastom na XC, doteraz som jazdil 2,1 maxxis dy-no-mite v zadu a ignitor vpredu, manzelka mala 1,9 swalbe, previezla sa na mojom a uz 1,9nechce ja som sa previezol na 1,9 po lese kamenoch a po ceste a tiez 1,9 nechcem, vcera som si kupil na skusku continental gravity 2,3 vyzul som dynomite 2,1 a domov som sa viezol na 2,3 vzadu a 2,1 ignitore vredu, ad.1 valivy odpor pri 2,3 je nizssi ad.2 podstatne menej huci ad.3 necitil som tak nerovnosti ad.4 neskutocny grip v terene do kopca ad.4 pravda je tam vyssia vaha ad.5 idem ju kupit na xc aj dopredu :D
14.09.2006 - 10:43:17
00
Nemám nič proti, koľko ľudí toľko chutí :P ale nechystám sa k takémuto riešenie a v predu nevidím už vôbec význam v takých širokých plášťoch, vzadu je to ešte opodstatnené ale v predu je na tlmenie nerovnosti vidla ale môžete mi nejaký dobrý dôvod ešte napísať a možno pouvažujem nad tým 8)
14.09.2006 - 12:20:48
00
Lubo: posledne trendy v obuvani (bikov 8) ) je praveze taky, ze dopredu sirsi ako dozadu. A je to kvoli tomu, ze sirsi plast lepsie vedie stopu, je mensie riziko posmyknutia v zakrute, komfort je tu druhorady.
14.09.2006 - 12:46:41
00
Nemám nič proti, koľko ľudí toľko chutí :P ale nechystám sa k takémuto riešenie a v predu nevidím už vôbec význam v takých širokých plášťoch, vzadu je to ešte opodstatnené ale v predu je na tlmenie nerovnosti vidla ale môžete mi nejaký dobrý dôvod ešte napísať a možno pouvažujem nad tým 8)


lubos...no podla mojich skusenosti z jazdenia nielen na biku, tak v predu by si mal mat urcite nemenej kvalitne plaste ako vzadu, predne kolo ti predsa zabezpecuje zmeny smeru, smerovu stabilitu a co je tiez velmi dolezite, ze pri brzdeni sa najvacsia zataz prenasa na predne koleso, nehovorim o tom, ze aj vacsinou prvy kontakt biku s konkretnym povrchom zaobstarava predne koleso a vacsinou aj v zakrutach pri zjazdoch sa tazisko prenasa na predne koleso.....
14.09.2006 - 12:47:55
00
Hmm ale väčsina pretekárov čo som videl tak majú vpredu užší plášť a dokonca aj nieco štýlu slick tak prečo to potom takto robia? Nejaký dôvod asi na to bude nie?
14.09.2006 - 14:18:26
00
vaha, teren, podmienky, ja nie som pretekar a mam rad komfort a pocit bezpecia v terene, aj na ukor vahy, ak by som pretekal urcite by som neobuval 2,3 s vysokym vzorom :) to je ako s autom niekto chce siroke s nizkym profilom, niekto vozi balony, atd. ja jazdim aj sneh a cely rok a mat 3pary na zimu, sucho/cesta, teren to teda nie :roll:
14.09.2006 - 14:30:29
00
Pretekari su pretekari, nimi sa nemozes riadit, oni obuvaju podla trate a podmienok, na suchu rychlu trat si nikto nebude davat vyrazny vzor... Ahlavne XC zavody su kratke...
14.09.2006 - 14:54:04
00
A co tak ram Koma Clump? Alebo rovno cely bike Kona Hoss. Mate dakto tento bike,jak jazdi?
15.09.2006 - 19:01:37
00
keyboard_arrow_up