ok, dik.... a co takato kombinacia
Trail King 2,4 dopredu
X-King 2,4 dozadu
08.09.2015 - 09:48:17
00
Budem mať na predaj MK II 2,4 ProTection a X-King 2,2 ProTection, oba 29".....prezúvam na X-Kingy 2,4 obe kolesá a takisto končím s bezdušákom.... :P
08.09.2015 - 09:58:55
00
Neviem ako dobre držiace plášte potrebuješ, ale nestačil by ti ku zadnému X-Kingu dopredu Mountain King?

Ušetril by si nie úplne zanedbateľných 400 gramov.

    08.09.2015 - 10:02:03
    01
    ja som zase zacal o bezdusakoch uvazovat....aj ked... 1 defekt na X-kingoch na 1600km sa mi nezda vela :-D

    dik za tip.... vahu som si nevsimol.... asi stacil :y:
    08.09.2015 - 10:03:21
    00
    Budem mať na predaj MK II 2,4 ProTection a X-King 2,2 ProTection, oba 29".....prezúvam na X-Kingy 2,4 obe kolesá a takisto končím s bezdušákom.... :P


    To vazne? nevyhovoval ti bezdusak?
    08.09.2015 - 10:09:24
    00
    Ak by si mal záujem, ako fóristovi ti dám "spešl price" :-) MK II jazdený vpredu, ešte tam sú dokonca aj nejaké fúzy :-) Teda ak máš 29"......
    08.09.2015 - 10:10:38
    00
    To vazne? nevyhovoval ti bezdusak?


    Nepostrehol som rozdiel, nejazdím také bomby, aby som sekal a trhal plášť. Uvidíme, či sa nemýlim :-)
    08.09.2015 - 10:12:25
    00
    tak preco sa vracias k dusiam, ked si nepostrehol rozdiel ? :)
    08.09.2015 - 10:31:31
    00
    Bezdusaky sa jazdia kvoli bombam?
    so seknutym a roztrhnutym plastom ti nepomoze ani bezdusak, skor ide o tie debilne male otravne prepichnutia. ked zoberes taky poctivy trn, nepomoze ani kilovy plast, jedine bezdusak.
    co mam skusenost, tak seknute duse a ohnute rafiky su hlavne kvoli malym defektom, kedy bez povsimnutia unika vzduch, az do momentu, ked makkym plastom ani nie moc silno narazis na kamen a bum. seknuty plast, prihnuty rafik.
    08.09.2015 - 10:37:58
    00
    tu mi napada kacirska myslienka aj ked OT...... mlieko do duse :-) ..... sak aj volakedy sa lievalo obycajne plnotucne do duse kvoli defektom.... maly technicky problem bude dostat mlieko do duse cez galuskovy ventil ale aj to je asi riesitelne....
    moc trepem????
    08.09.2015 - 11:11:16
    00
    Ten galuskovy ventil sa da cely vysrobovat a otvor je porovnatelny s auto,takze to by problem nebol.
    08.09.2015 - 11:18:05
    00
    tak dostať tmel cez galuskový ventil nie je žiaden problém ... a to zvyšné :) nuž skús a podel sa snami o skúsenosti
    08.09.2015 - 11:18:25
    00
    Kindo:

    Prečo sa vraciam?
    Lebo plášte, ktoré chcem a vyhovujú stoja v TLR verzi 42 eur jeden a behúň sa derie rovnako rýchlo ako pri tej najlacnejšej verzi...
    Mám za takmer rovnakú cenu dva plášte v Performance verzii aj s "light dušami" - stále dobrá bočná ochrana...
    Minimum defektov za dlhé obdobie jazdenia s dušami a to pri 26" a nízkom tlaku - pri 29" by to mohlo byť ešte menej....
    A výmena duše, či lepenie defektou je skrátka "romantika" :D

    onduro:

    Môžem ti s určitosťou povedať, že väčšina mojich defektov bolo "snake bite" takže to beriem z môjho hľadiska.
    Samozrejme trň naštve...to je bez debaty, no napríklad ma nebaví stále kontrolovať stav tmelu, či nezaschol (v mojom prípade caffelatex) -
    bohužiaľ je to moja skúsenosť, dvakrát som dopĺňal a to sa bojím aké stalagmity, stalagtity a stalagnáty bude zoškrabovať z ráfiku....

    Ako vravím, je to asi individuálne, ale napríklad ma aj štvalo, že 40 eurový plášť v Pro Tection verzii, spravený na bezdušový kmital ako keby som mal osmičku...
    a hlavne na hladkom povrchu to kmitanie bolo aj citiť.
    08.09.2015 - 11:25:33
    00
    tak prave "snakebite" riesia bezduse tiez,ked niekto urobi "snakebite" na plasti, tak uz je skor "problem" medzi rajdami a sedlom ;) :D
    08.09.2015 - 12:46:35
    01
    Veru, na toto mi bezduše dosť pomohli. 80-90% defektov čo som mal boli snakebite. S bezdušami som sa ich úplne zbavil. Jediné čo mám 2-3x do roka problém je, že som lenivý dofúkať kolesa a vzduch podfúkne popod pätku. Ale to je už moja blbosť.
    08.09.2015 - 12:50:29
    00
    keyboard_arrow_up