Ako pekne si prisposobujes realitu. :) Faktom je, ze si napisal hlupost, pretoze neplati, ze konverzia na bezdusove riesenie je mozna len s TLR plastami. Na to som Ta aj upozornil. Ja som sa nevyjadroval k pouzitiu plastov s drotenou pätkou, takze prekrucat mozes kolko chces.

Btw. s Rubena sadou by sa pravdepodobne dali na konverziu pouzit niektore plaste s drotenou pätkou (napr. Schwalbe NN a pod.), ale skusat to kvoli odpovedi neplanujem.
21.03.2013 - 14:31:03
00
Len si spätne pozri, na akú otázku som reagoval. Neprekrúcaj, že kto si prispôsobuje realitu.
Reakciu a aj slovnú formuláciu, že píšem "blbosti" by som neočakával práve od moderátora...
21.03.2013 - 14:59:10
00
Ku tomuto len tolko :-)

post490815.html#p490815

post491358.html#p491358

post492689.html#p492689
21.03.2013 - 15:00:23
00
Ale GaliPe54 ma aj tak pravdu!
21.03.2013 - 18:01:15
00
Tak od soboty mám už aj ja bezdušové pneu. Píšem to sem preto, že ak by mal niekto kombináciu Alexrims EN24 + Schwalbe RoRo Performance tak to ide v pohode. Použil som ventilky CaffeLatex + ráfik som omotal 4 vrstvami obyčajnej PVC izolačky 25mm. Najskôr som to vyskúšal na "sucho" :), nafúkať to išlo v pohode ale iba na pumpe, doma s pumpičkou vôbec. Nafúkané to vydržalo asi 1 hodinu. Na radu PatrikaL (ešte raz Ď. ;) ) som potom objednal tmel No Tubes a v sobotu som to nahodil na "mokro" s tmelom. Nalial som to cez medzeru (vytiahol som časť jednej strany plášťa) nasadil späť a nafúkal na pumpe. Potom som to pootáčal, pokýval... viackrát a zatial drží bez straty tlaku. :D
25.03.2013 - 09:42:21
00
Zaujimalo by ma aka je realna hmotnostna uspora voci plastom + dusa. Teraz mam uplne bezne duse s AV. Plaste aj rafy by som nemenil, len by som presiel na bezdusovy system, cize paska + tmel + ventil. Aka je realita, oplati sa to?
25.03.2013 - 14:59:41
00
uspora hmotnosti nakoniec vobec nemusi byt, hlavne ak je prvorada spolahlivost - pouzitie UST plastov
napr: Race king supersonic 2.2 470g, RK UST 2.2 700g
25.03.2013 - 15:05:25
00
Nemyslim UST praveze ale konverziu klasickeho rafu a plasta na bezdusovy system.
25.03.2013 - 15:08:23
00
nepremyslena uspora hmotnosti = mozne problemy (vlastna skusenost, daju sa pouzit aj lahucke plaste, ale mne to teda dlho nevydrzalo, ked som dal ust, tak cela sezona bez problemov)
25.03.2013 - 15:16:03
00
marinada ... ty vlastne chceš vedieť koľko váži potrebné množstvo tmelu :) ale povedal by som že hlavná úspora je o pomalých defektoch a povedzme nižšom výdaji energie na šlapanie pre lepšiu prácu plášťa.
25.03.2013 - 15:25:31
00
Tak nejak. Neviem kolko vazia bezne duse, vraj cca 200g a teda ci to za to stoji kedze daco vazi aj tmel a paska.
25.03.2013 - 15:27:49
00
Tak ak píše Lapoma, ide hlavne o jazdné vlastnosti a k pomalým defektom by som ešte pridal hadie kusnutia.
25.03.2013 - 15:31:43
00
No a ako je to s tou pracou plasta.
25.03.2013 - 15:33:33
00
Už to tu bolo x krát, ale čo pre teba neurobím . :)

To že ti nehrozí štiknúť dušu /lebo ju nemáš/, môžeš jazdiť nižšie tlaky a tým pádom pneu kladie menší odpor pri jazde po nerovnostiach a aj plášť lepšie sedí.Rovnako aj reakcia na zmeny smeru je rýchlejšia.
25.03.2013 - 15:41:01
00
Nemal som chut prechadzat desiatky stran teraz a hladat, takze diky :)
25.03.2013 - 15:49:03
00
keyboard_arrow_up