Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Čaute, zaujíma ma názor/skúsenosti ohľadom bŕzd Sram Guide R
Zobraziť komentár 21.03.2017 - 10:18:57
01
Ked tak minimalne RS.Tie Rka na to,ze su stvorpiesty niesu nic moc podla mna.Asi ich dam prec a pojdem do shimana radsej.
Zobraziť komentár 21.03.2017 - 10:50:19
01
problémom je zase údržba ako u Avidu ?
Zobraziť komentár 21.03.2017 - 11:09:38
00
A všimol som si, že máš Jeffsy ! Práve preto sa pýtam, že aké sú tie brzdy, pretože nad takým bikom uvažujem :)
Zobraziť komentár 21.03.2017 - 11:14:07
00
ups, Capra :)
Zobraziť komentár 21.03.2017 - 11:16:53
00
Mam Capru.Udrzbu som este neriesil,ale myslim ze to az taky problem nebude.Skor by som prijal viac ucinku.V strmych zjazdoch treba celkom zabrat do paciek.Ale na take normalne trailovanie v podstate stacia.
Zobraziť komentár 21.03.2017 - 11:17:31
00
Ja som spokojný, aj s touto R verziou, servis ešte nebol tak údržbu nemôžem hodnotiť. Prešiel som na ne zo starých xtr a rozdiel bol hodne cítit.
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 00:17:21
10
arrow_leftKaper napísal:
Ked tak minimalne RS.Tie Rka na to,ze su stvorpiesty niesu nic moc podla mna.Asi ich dam prec a pojdem do shimana radsej.


Prepac, ale dufam ze o inych veciach vies viac, ako o rozdiele v R a RS (RSC) Guide brzdach.
Jedine realne rozdiely su v zhotoveni paciek a nie v samotnom brzdnom systeme. Strmene, valceky, plochy, paky aj hydr. sytem je u nich rovnaky.
Ale nie vazne, treba kupit hned a zaraz shimana :D
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 00:59:00
00
Ja som nepisal o konstrukcnych rozdieloch a popravde o tom ozaj moc neviem.Rka mam a RSka som skusal na inom bajku a rozdiel je tam viac nez citelny.Takze ked si taky scitany,mohol by si vysvetlit pls. ako je to mozne?
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 06:02:54
01
Vysvetlit ti to neviem, ja som na tych bikoch nesiel. Samozrejme je tam ale par veci, ktore mozu robit zasadny rozdiel. Napriklad to, ze ako su brzdy zabehnute, ake platnicky su pouzite, ci su dobre odvzdusnene, ci neboli kotuce/platnicky znecistene .. atd. Ja len vravim to, ze rozdiely tam su, ale nie v konstrukcnom prevedeni samotneho brzdiaceho systemu.
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 09:12:04
00
Vsak prave Swinglink sposobuje ten rozdielny pocit z Guide R a Gude RS/RSC. :)

Odvzdusnovanie Guide je prijenejsie ako Elixir.
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 09:49:24
00
R (Reach adjust) - https://www.sram.com/sram/road/technologies/reach-adjust
S (SwingLink) - https://www.sram.com/sram/mountain/technologies/swinglink
C (Contact Point Adjust) - https://www.sram.com/sram/road/technologies/contact-point-adjustment

Rozdiel R a RS by teda mal byť naozaj iba v páke.
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 09:52:18
01
min.rok som presiel z Elixir 5 asi R verzie na Guide R, Co sa tyka servisu, Elixir som musel servisovat tak 5x za sezonu ale boli uz riadne pouzite (odvzdusnovanie, vymena gumiciek, proste stale nieco vyskocilo atd..). Bol som presvedceny, ze SRAM uz nekupim ale nakoniec som kupil nove zhodene z biku za dobry peniaz ... Plnenie a odvzdusnenie mi pride +/- rovnako narocne, ziadny extra rozdiel, vyrazne zlepsenie sa urcite nekona. Oproti povodnym Elixirom su o dost silnejsie, co je pochopitelne 4 piest vs 2, davkovanie za mna OK. Je pravdou, ze povodne som chcel min.RS ale zvykol som si, jazdim MK vyjazdy max 50-60km (les) takze nic extra narocne a nemam pocit pretazenia ruk atd, narocnejsi teren by ma mozno vytrestal, neviem. Za mna su tie brzdy pouzitelne a plne mi stacia na XC bike (epic fsr). Clanok si prezente cez google transl. http://www.vojomag.com/test-sram-guide-r-rs-rsc/
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 12:38:33
00
Takže nič nové pod slnkom, Sram brzdy idú v odkaze Avidu. Idem jednoznačne len do Shimana. Díky za príspevky chlapi !
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 13:00:19
00
Este jedna vec. Novsi model napriec celou radou, ktory vychadza z Guide Ultimate (oznacenie S4), ma prepracovanejsie prasiatko a rapidne zlepseny system odvzdusnovania. Takze zalezi aj od modelu.

https://www.pinkbike.com/news/sram-updates-guide-brake-range-with-s4-caliper.html
Zobraziť komentár 22.03.2017 - 13:30:46
00
keyboard_arrow_up