Ono to funguje asi tak, ze v systeme je stale rovnake mnozstvo kvapaliny a z nadrzky si
brzda prisaje len pri postupnom odierani dosticiek, cize je pravda, ze treba priliat kvapaliny, ale malo by to ist aj bez toho a to tak, ze vyberies zadne koleso, strcis tam nieco tensie ako je kotuc (kludne aj o polovicu) a postlacas brzdovu paku zo 10 krat. Do systemu sa natiahne kvapalina z nadrzky a brzda by mala byt tvrdsia. Treba sa s tym troska pohrat. Ked je to hotove, bolo by dobre doliat do nadrzky troska kvapaliny, lebo v nadrzke je pruzne gumove tesnenie, ktore tvori hladinu kvapaliny a moze sa stat, ze si kvapalinu natiahne nazad. Dufam, ze som to napisal zrozumitelne
Da sa to spravit aj bez kotuca, ale treba troska cviku a hlavne sledovat aby nevybehol jeden piest a druhy neostal na povodnom mieste, to by si mal potom troska viac roboty, keby si si okolo toho vysunuteho vypustil kvapalinu
.