To by som tam mal narvať viac kvapaliny,alebo čo :?:
24.05.2007 - 21:49:42
00
To by som tam mal narvať viac kvapaliny,alebo čo :?:

a prave tejto otazke som sa chcel vyhnut,lebo tiez uz pesne neviem ako sme to vtedy presne robili...ale urcite to tu niekt bude vediet,VSAAAAAAAAK??? :P Skus pogooglit alebo UTFG :)
24.05.2007 - 22:58:06
00
no najskor asi ano, ked bola makka. vyzera to tak, ze tam museli dat vacsie mnozstvo kvapaliny a tym vytvorit vyssi tlak v celom systeme, aby brzda pohotovejsie reagovala. tym sa stane aj tvrdsou.. aspon myslim :wink:
25.05.2007 - 08:19:01
00
Ono to funguje asi tak, ze v systeme je stale rovnake mnozstvo kvapaliny a z nadrzky si brzda prisaje len pri postupnom odierani dosticiek, cize je pravda, ze treba priliat kvapaliny, ale malo by to ist aj bez toho a to tak, ze vyberies zadne koleso, strcis tam nieco tensie ako je kotuc (kludne aj o polovicu) a postlacas brzdovu paku zo 10 krat. Do systemu sa natiahne kvapalina z nadrzky a brzda by mala byt tvrdsia. Treba sa s tym troska pohrat. Ked je to hotove, bolo by dobre doliat do nadrzky troska kvapaliny, lebo v nadrzke je pruzne gumove tesnenie, ktore tvori hladinu kvapaliny a moze sa stat, ze si kvapalinu natiahne nazad. Dufam, ze som to napisal zrozumitelne :)
Da sa to spravit aj bez kotuca, ale treba troska cviku a hlavne sledovat aby nevybehol jeden piest a druhy neostal na povodnom mieste, to by si mal potom troska viac roboty, keby si si okolo toho vysunuteho vypustil kvapalinu :).
25.05.2007 - 08:56:30
00
no, tak to znie zrozumitelne. pekny system, som ani nevedel, ze uz je to az tak premakane.. pekne
25.05.2007 - 09:06:44
00
veru tak nejak sme to robili(ja som vlastne len asistoval a :shock: )
25.05.2007 - 09:52:23
00
LX, XT, resp. Saint
25.05.2007 - 10:38:24
00
Ono to funguje asi tak, ze v systeme je stale rovnake mnozstvo kvapaliny a z nadrzky si brzda prisaje len pri postupnom odierani dosticiek, cize je pravda, ze treba priliat kvapaliny, ale malo by to ist aj bez toho a to tak, ze vyberies zadne koleso, strcis tam nieco tensie ako je kotuc (kludne aj o polovicu) a postlacas brzdovu paku zo 10 krat. Do systemu sa natiahne kvapalina z nadrzky a brzda by mala byt tvrdsia. Treba sa s tym troska pohrat. Ked je to hotove, bolo by dobre doliat do nadrzky troska kvapaliny, lebo v nadrzke je pruzne gumove tesnenie, ktore tvori hladinu kvapaliny a moze sa stat, ze si kvapalinu natiahne nazad. Dufam, ze som to napisal zrozumitelne :)
Da sa to spravit aj bez kotuca, ale treba troska cviku a hlavne sledovat aby nevybehol jeden piest a druhy neostal na povodnom mieste, to by si mal potom troska viac roboty, keby si si okolo toho vysunuteho vypustil kvapalinu :).

No zajtra kedˇbudem mať viac času sa skúsim s tým trocha pohrať,zatiaľ dík. :wink:
25.05.2007 - 18:48:35
00
tak sme to nejak spolocnymi silami zbuchali :wink: daj vediet ako to dopadlo...
25.05.2007 - 23:03:38
00
keyboard_arrow_up