Continental mají celkem tenkou boční stěnu a je problematické je s tmelem používat :(
10.04.2009 - 19:42:30
00
Jakub keď si na to nezanevrel tvoj problém s tenkou stenou gumy vyrieši Bytylový tesniaci roztok (Velo 03/2009) .
Ja zatál (?100km) ZTR Olympic a Rocket Ron no problémo.
10.04.2009 - 20:08:33
00
Ahojte
ano je v tom rozdiel UST a klasicky plast. V prudkom stupani som mal pocit, ze UST plast mal lepsi zaber ako moj Schwalbe RR (Racing Ralph) ktory som jazdil pred tym, je sice pravda, ze bol uz trochu zjazdeny ale nemyslim ze az taky rozdiel vzhladom na tvar behuna by to bol. Predsa len RR a SpeedKing je myslim dost rozdiel bez ohladu na pouzitie UST alebo nie.
Co sa tyka toho samozelepenia neviem ci je to pravda... lebo ja som skusal aj taku vec, ze som zobral lepidlo na zaplaty a nakvapkal som ho do miesta kde som dostal defekt z vonkajsej strany plasta a nepomohlo to... nasledne som az zacal rozoberat koleso. No tubes je celkom dobry tmel ale myslim, ze ten to defekt mal z vonku dlzku asi 3mm co je uz dost na hrane schopnosti opravit.

Quasko ty jazdis Rocket Ron UST verziu alebo klasicku?
10.04.2009 - 20:31:20
00
Neskúšal si to otočiť tým defektom dole? Aby bola tá diera zaliata tmelom?
10.04.2009 - 20:36:07
00
jakub,to s tym lepidlom si skusal riadnu somarinu,ak si si nevsimol lepidla typu chemopren a pod. musia najskor vyschnut a az potom zalepia defekt,ale zaplatou a ne samostatne lepidlo,to neni tmel!!!! Jedno s tych lepidiel sa vola vulkancement,skus hadat preco???
10.04.2009 - 20:40:09
00
to kaktuss neboj cakal som, viem ako sa opravuju defekty nerobil som to 1x ;)
ak si kupis sadu na opravu tubeless kolies tak tam v navode je taky obrazok, ze mensie defekty sa daju opravit aj tak to, ze sa kvapne lepidlo do defektu a az pri vacsich defektoch sa to lepi.

Co sa tyka toho otocenie kolesa dolu defektom, tak to som sa pokusal tiez, ale ako klesal tlak v kolese tak profil plasta sa zmensoval a tmel zacal pretekat.
10.04.2009 - 21:25:51
00
jakub - to nie je chyba UST konceptu, to, čo si ty použil, totiž nie je UST a mám taký feeling že snáď len Hutchinson robí plášte optimalizované na použitie s NoTubes setmi, kde sa ráta s tým, že po dušovom plášti sa bude chcieť, aby držal vzduch v sebe (Tubeless Light verzie, mal to Veľký Julien na OH), inak máš vzduchtesnosť plášťa bez záruky
LP - ja už som UST positive na Zestym a je to fakt cítiť... pozitívne
10.04.2009 - 21:39:41
00
hutchinson robi nieco stylu TNT.. hybrid medzi UST a klasikou.. ale tam sa nejako neusetri moc na vahe.. :roll:
10.04.2009 - 21:58:18
00
Nó a nebolo by na čase aby začala firma Tufo robiť aj socka Al verziu kolies nech môžeme výskúšat tie fantastické mtb galusky ?!
10.04.2009 - 22:02:26
00
Otázka: aký tmel by ste mi doporúčili do plášťov? Množstvo mylsím 50-75 ml/koleso?
10.04.2009 - 22:06:15
00
Al rafky na galusky se daji sehnat :-)
10.04.2009 - 23:19:29
00
Al rafky na galusky se daji sehnat :P

Hej? Davaj :-)

Sice 3tis za galusku :roll: ale no nejak by som to prezil...

Lapierre ja by som doporucil No tubes lepidlo http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/No_Tubes_473ml_Tyre_Sealant/5360027640/
Balenie je na 8plastov cca, do plastu 2.1 sa doporucuju dve salocky roztoku, jedna salka ma asi 50ml je sucastou balenia.


quasko a tulenik vy jazdite klasicku kombinaciu UST plast a UST rafik ze? Aby som mal istotu, ze nie som gramblavy a neviem to nahodit a iba mne prefukuje :lol:
11.04.2009 - 09:08:52
00
hej, normálne UST gumy na UST ráfe
11.04.2009 - 10:21:55
00
quasko a tulenik vy jazdite klasicku kombinaciu UST plast a UST rafik ze? Aby som mal istotu, ze nie som gramblavy a neviem to nahodit a iba mne prefukuje :lol:

quasko ma nahodeny obycajny kevlarovy plast+ NoTuebes raf+NoTubes tmel..
tulen ma UST plast+UST raf.. tu netreba riesit tmel, funguje to aj bez neho, netreba ani nic utesnovat..
to je dost rozdiel.. akurat tulenove riesenie ma tak 1500g+pripadny tmel a quaskove cca 1100g komplet!
11.04.2009 - 12:51:55
00
takze je to potom jasne... na take to riesenie je potrebne mat od No tubes aj rafik...
11.04.2009 - 13:56:52
00
keyboard_arrow_up