CT je nastavenie kompresie ako napísal nemesis.
Neupravuje sa ním však priamo propedal, ktorého ihla je +- nemenná. Upravuje sa druhý prietok, ktorým pretká
olej ak je propedal zapnutý. T.z. ak je CT na minime, netreba veľkú silu na to, aby si pretlačil
tlmič = propedal je nevýrazný. Avšak týmto sa dá zvýšiť citlivosť, keďže je aj pri otvorenom propedale prietok väčší. Takže tieto dve funkcie sa čiastočne vylučujú. Viem to však prípadne upraviť.
Takže pri CT na min niekto necíti rozdiel medzi jednotlivými polohami.
RT je nastavenie high speed odskoku. Ak dokážeš tlmič utlmiť odskokovým kolečkom, tak je to v podstate v poriadku. Možno sa bude rýchlejšie vracať z hlbokých polôh, to by však nemalo byť na škodu... pokým ho dokážeš utlmiť.
Novšie boostvalve už majú ovplyvňovanie sa VelocityTune (CT) a propedalu menej dramatické a tak je tlmič pomerne tuhý aj pri nastavení na L. U toho tlmiča je však už aj podstatný tlak v IFP komore t.j. boost valve tune. Na novom Spicy mám tlmič s VT na Light a RT na XLight. To len tak na okraj a pre porovnanie.