Pls lidi,
nezatracujte ma, nemam s tym skusenosti, ako sa tlakuje vzduchova vidlica /REBA race DUAL AIR/ :?: :?: :?: .... :roll:

-> je na to potrebna nejaka specialna pumpa, ktoru nemam doma a nemusi ju mat ani moj servisny technik?

dik :oops:
13.08.2007 - 21:38:33
00
utfg
13.08.2007 - 21:40:34
00
ano potrebujes na to specialnu pumpu co stoji cca 1000sk ale ma to vyhodu ze si ju kedykolvek mozes sam dofukat atd

inak v3/4 servisov ti to zadarmo dofukaju ak chces ;)


Naposledy upravil matko dňa 13.08.2007 - 21:53:42, celkovo upravené 1 krát.

13.08.2007 - 21:41:36
00
aha. dik...
13.08.2007 - 21:47:13
00
K modelu RS REBA RACE DUAL AIR ak nekupuješ oem produkt tak s návodom sa štandardne dodáva aj pumpička.
14.08.2007 - 21:22:09
00
K modelu RS REBA RACE DUAL AIR ak nekupuješ oem produkt tak s návodom sa štandardne dodáva aj pumpička.


to ma tesi, diky.
15.08.2007 - 17:40:49
00
Pomozete mi s problemom pri tlakovani vidly? Vymenil som vidlu za uplne rovnaku a pouzivam tu istu pumpu. Pri povodnej som dokazal natlakovat a odsroubovat ventil bez problemu, tzn. bez uniku vzduchu, pri novej identickej mam problem, ked pri uvolneni ventilu mi unikne cela davka natlakovaneho vzduchu von. Existuje nejaka finta nastavenia ventilu na vidle o ktorej neviem? :oops:
17.03.2008 - 18:09:53
00
Pomozete mi s problemom pri tlakovani vidly? Vymenil som vidlu za uplne rovnaku a pouzivam tu istu pumpu. Pri povodnej som dokazal natlakovat a odsroubovat ventil bez problemu, tzn. bez uniku vzduchu, pri novej identickej mam problem, ked pri uvolneni ventilu mi unikne cela davka natlakovaneho vzduchu von. Existuje nejaka finta nastavenia ventilu na vidle o ktorej neviem? :oops:


http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t=15636
17.03.2008 - 18:40:55
00
Podľa mňa je problém aj v pumpe aj vo ventile. Jednoducho si nesadli. Autoventil má taký piestik, ktorý keď zatlačíš, tak sa ventil uvoľní a vzduch vyfučí. Koniec hadičky má vo vnútri výstupok, ktorý zatláča ten piestik vo ventile. Začneš zašróbovávať koniec hadičky a v určitom momente ten výstupok začne tlačiť na ten piestik a ventil sa otvára. Vzduch začína fučať. Keď však do úplného zašróbovania musíš urobiť ešte niekoľko závitov, vzduch zatiaľ vyfučí. To isté sa deje aj pri odšróbovávaní. V prenesenom význame slova sa dá povedať, že ten piestik má v tomto prípade veľký zdvih. Ten zdvih treba zmenšiť. Buď uberieš z piestika ventilu, alebo z výstupku konca hadičky, alebo oboje. Alebo nájdeš takú kombináciu ventilu a konca hadičky, ktoré si akurát vhodne sadnú, čiže piestik otvorí ventil tesne pred došróbovaním konca hadičky a vzduch nestihne ujsť. Podobne aj pri odšróbovávaní. Alebo trénovať rýchlosť svojich prstov v torzii.

... ale to vlastne všetci vieme. Však aj tak je všetko ináč.


laco, dik za link, moj druhy problem je, ze ked si precitam tvoj prispevok a pozriem na tvoj avatar, tak to vyzera dost nedoveryhodne.:( Da sa ten piestik "znizit alebo vnorit" aj nejakym sroubovanim? Prave ma napada, ze pri uplne novej vidle by ventil mohol byt uvolneny... :roll:
17.03.2008 - 18:48:08
00

ked si precitam tvoj prispevok a pozriem na tvoj avatar, tak to vyzera dost nedoveryhodne.:(


To som písal, keď som mal dve a pol promile. Keď mám menej ako jedno promile, tak sa už takými blbosťami nezaoberám.

Práve mám menej ako jedno promile.
17.03.2008 - 19:59:51
00
ja som si kupil F1RST a je tam podobny ventil ako na aute a na aute sa da ten vnutrajsok tiez dotiahnut mozno to bude v tom ...
17.03.2008 - 20:45:02
00
Pomozete mi s problemom pri tlakovani vidly? Vymenil som vidlu za uplne rovnaku a pouzivam tu istu pumpu. Pri povodnej som dokazal natlakovat a odsroubovat ventil bez problemu, tzn. bez uniku vzduchu, pri novej identickej mam problem, ked pri uvolneni ventilu mi unikne cela davka natlakovaneho vzduchu von. Existuje nejaka finta ... nastavenia ventilu na vidle o ktorej neviem? :oops:

tak som sa dnes trochu hral, zistil som, ze vzduch unikne iba ten, co sa nachadza medzi ventilom a pumpou. Problem je opacny, cuplik je prilis hlboko, takze tlakujem spravne, ale nevidim tlak, cuplik z pumpy nedociahne na cuplik vo ventile... skusal som cuplik vysroubovat ale neuspesne...
mam to vratit?
22.03.2008 - 23:02:23
00
keyboard_arrow_up