Podľa mňa je problém aj v pumpe aj vo ventile. Jednoducho si nesadli. Autoventil má taký piestik, ktorý keď zatlačíš, tak sa ventil uvoľní a vzduch vyfučí. Koniec hadičky má vo vnútri výstupok, ktorý zatláča ten piestik vo ventile. Začneš zašróbovávať koniec hadičky a v určitom momente ten výstupok začne tlačiť na ten piestik a ventil sa otvára. Vzduch začína fučať. Keď však do úplného zašróbovania musíš urobiť ešte niekoľko závitov, vzduch zatiaľ vyfučí. To isté sa deje aj pri odšróbovávaní. V prenesenom význame slova sa dá povedať, že ten piestik má v tomto prípade veľký zdvih. Ten zdvih treba zmenšiť. Buď uberieš z piestika ventilu, alebo z výstupku konca hadičky, alebo oboje. Alebo nájdeš takú kombináciu ventilu a konca hadičky, ktoré si akurát vhodne sadnú, čiže piestik otvorí ventil tesne pred došróbovaním konca hadičky a vzduch nestihne ujsť. Podobne aj pri odšróbovávaní. Alebo trénovať rýchlosť svojich prstov v torzii.
... ale to vlastne všetci vieme. Však aj tak je všetko ináč.
laco, dik za link, moj druhy problem je, ze ked si precitam tvoj prispevok a pozriem na tvoj avatar, tak to vyzera dost nedoveryhodne.
Da sa ten piestik "znizit alebo vnorit" aj nejakym sroubovanim? Prave ma napada, ze pri uplne novej vidle by ventil mohol byt uvolneny...