ako to urobíš?
1A: len to prehodíš na ďalší ráf, trafíš správne diery, ale pod ventylom nebude najväčšia medzera (tá by tam mala byť),
1B: alebo ešte posunieš
špice jednej strany náboja o jednu dieru, čím síce zabezpečíš aj správny priestor pod ventylom, ale na náboji ostanú škaredé otlačky po špiciach...?
ani jedno riešenie nie je dosť dobré pre kvalitu a cenu použitých komponentov.
2: a čo s nyplami? hodili by sa nové. duralové nie sú zrovna na opakované použiitie...
Pre Rasta tema sice uzavreta, ale pripajam svoj nazor:
Ad 1A, 1B: rafik sa posunie o jednu dieru (t.j. vsetky spice sa presunu +1 alebo -1), cim sa spice dostanu do spravnych pozicii. Kedze sa poloha spicov na prirube nezmeni, nezostanu nikde ziadne stopy. Myslim, ze sa z kvalitativneho hladiska vobec nic nestalo a oprava je absolutne bez nasledkov, o to viac, ze kolesa nie su jazdene.
Ad 2: Ak su
niple nejazdene a nezoxidovane (elektrokorozia), nevidim ziaden problem v prepleteni. Btw, doporucujem ProLock verziu niplov (bohuzial len cierne), prave kvoli elektrokorozii alu niplov. Z mojej skusenosti: Loctitovane niple som aj po rokoch rozobral neskorodovane, problem bol len odpor Loctite pri uvolnovani niplov. ProLocky idu ovela lahsie.