Lokalizácia
Formulár sa odosiela
stane sa všeco bude ok :wink:
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 18:41:09
00
ako to urobíš?
1A: len to prehodíš na ďalší ráf, trafíš správne diery, ale pod ventylom nebude najväčšia medzera (tá by tam mala byť),
1B: alebo ešte posunieš špice jednej strany náboja o jednu dieru, čím síce zabezpečíš aj správny priestor pod ventylom, ale na náboji ostanú škaredé otlačky po špiciach...? :|
ani jedno riešenie nie je dosť dobré pre kvalitu a cenu použitých komponentov. :cry:
2: a čo s nyplami? hodili by sa nové. duralové nie sú zrovna na opakované použiitie...
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 20:54:17
00
rozpletie sa a zapletie sa na novo,otlačky neostanu nakolko kolesá ešte neboli zaťažené,niple su ok pokial sa to robí kvalitným klučom nevidím v tom problém toľko moj pohlad na danú vec ak sa mýlim oprav ma v podstat pozajtra budem vedieť výsledok :wink:
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 21:01:25
00
1. ak boli špice dobre natvrdo napnuté , tak určite zanechajú otlačky na náboji.
2. hliníkový nypel môže mať problém nie len s omačkaním od lacného centrkľúča.
jeho ZÁVIT nie je taký odolný, ako u klasického nypla, takže pri pevnom zatiahnutí, potom rozpletení a ďalšom dotiahnutí sa môže strhnúť, alebo zapiecť.
pravdepodobne to vydrží, ale nebude to na 100%, a ako ťa poznám, budú ťa tieto detailíky mrzieť.
mňa by to tiež sralo
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 21:18:31
00
práveže ma utešuje že špice neboli moc natvrdo napnute tak dufam že to bude ok ano mrzieť by ma to mrzelo dobre ma poznáš necháme sa prekvapiť ako do dopadne verim že ok v živote sa stávajú aj horšie veci mrzieť to človeka mrzí ale beriem to ako realitu čo sa stalo stalo sa.
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 21:29:11
00
sem sa kukel na svoje kolečká a mam to dobre popletene... 8)
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 21:40:12
00
Rasťo, správny prístup!
iní by robili poriadny cirkus :twisted:
mám návrh: máš u mňa kurz vypletania :idea:
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 21:49:03
00
... ale pod ventylom ...
2: a čo s nyplami? ...


No, nedalo mi :roll:
Navrhujem pisat ventil a nipel :wink:
Zobraziť komentár 27.10.2008 - 22:49:55
00
Merek poznáš ma dobre ak by sa k tomu dotyčný postavil ja nič ja muzikan a všeco je v poriadku cirkus by nastal a to poriadny.Dotyčného poznám dlhšie obdobie jeho pristup (tak isto aj váš), čo ho poznám bol a je vždy férový načo rozduchávať vášne.Myslím si že jeho to mrzi omnoho viac ako mňa (a tomu ver že hej).
No zapletanie kolies bola pre mňa vždy španielska denina proste toto je jedna z mála vecí čo si na biku neviem spraviť a ani sa do toho nechcem púšťať na to sú predsa ludia v servisoch s týmto sa nozaj zaťažovať nebudem.A ozaj dik za upozornenie ja by som si to proste nevšimol nakoľko sa do toho prd vyznám.Navrhujem túto tému brať ako uzatvorenú kolesá sa prepletaju zajtra by to malo byť všetko ok už len potom nahodiť a vychutnávať si jazdu a pre mna úžasný zvuk orecha :wink:
Ale na kávičku možeš dobehnuť kukneme zjazdik s pajštuna z 90 rokov Jano,Heňo,Oliver,Rasťo E. terajši uspešný moderátor JOJ :-) zaspominame na slávne časy slovenského DH minulého storočia :mrgreen:
Zobraziť komentár 28.10.2008 - 15:08:45
00
Kam ma to pozývaš Rastíku? :D
Zobraziť komentár 28.10.2008 - 15:21:07
00
Ty si v 90 rokoch ešte káčera za sebou ťahal :P
Zobraziť komentár 28.10.2008 - 15:29:26
00
ako to urobíš?
1A: len to prehodíš na ďalší ráf, trafíš správne diery, ale pod ventylom nebude najväčšia medzera (tá by tam mala byť),
1B: alebo ešte posunieš špice jednej strany náboja o jednu dieru, čím síce zabezpečíš aj správny priestor pod ventylom, ale na náboji ostanú škaredé otlačky po špiciach...? :|
ani jedno riešenie nie je dosť dobré pre kvalitu a cenu použitých komponentov. :cry:
2: a čo s nyplami? hodili by sa nové. duralové nie sú zrovna na opakované použiitie...

Pre Rasta tema sice uzavreta, ale pripajam svoj nazor:
Ad 1A, 1B: rafik sa posunie o jednu dieru (t.j. vsetky spice sa presunu +1 alebo -1), cim sa spice dostanu do spravnych pozicii. Kedze sa poloha spicov na prirube nezmeni, nezostanu nikde ziadne stopy. Myslim, ze sa z kvalitativneho hladiska vobec nic nestalo a oprava je absolutne bez nasledkov, o to viac, ze kolesa nie su jazdene.
Ad 2: Ak su niple nejazdene a nezoxidovane (elektrokorozia), nevidim ziaden problem v prepleteni. Btw, doporucujem ProLock verziu niplov (bohuzial len cierne), prave kvoli elektrokorozii alu niplov. Z mojej skusenosti: Loctitovane niple som aj po rokoch rozobral neskorodovane, problem bol len odpor Loctite pri uvolnovani niplov. ProLocky idu ovela lahsie.
Zobraziť komentár 28.10.2008 - 19:58:34
00
Takže Turbimu veľká vďaka za promptné a rýchle a určite aj kvalitné prerobenie kolies (tak isto aj matt by to spravil ale nemám momentálne cestu okolo neho kontaktoval ma hneď ako zistil že sa stal problém to len tak na ujasnenie ako pišem stane sa život ide ďalej).
Večer bolo spravené predné koleso na náboji nie su absolutne žiadne otalčky po špicoch ako som predpokladal a spravne myslím si ža aj na zadnom to bude presne tak isto.Peter presne ak pišeš s tým posunutím na to som myslel aj ja.Niple čo mám informaciu tak isto bez poškodenia či už závitov alebo hlavičky.
Zobraziť komentár 28.10.2008 - 21:35:39
00
Keď už Rasťo prezradil "opravovača" vyjadrím sa aj ja. hehe Ad 1A, 1B: rafik sa posunie o jednu dieru (t.j. vsetky spice sa presunu +1 alebo -1), cim sa spice dostanu do spravnych pozicii. citácia od Peterq
V tomto nemáš pravdu lebo keď poposúvaš o jednu dieru vznikne Ti efekt že pri diere na ventil sa Ti špice budú zbiehať do seba a to tiež nie je estetické a trošku aj nepraktické. Takže treba to rozpliesť a napliesť znovu.
Zobraziť komentár 29.10.2008 - 09:35:50
00
súhlas, tá medzera tam musí byť. spomenul som to v bode 1A, na konci riadku...
čo poviete na tieto lacáky? cena materiálu 6700,-sk / hmotnosť .... :lol:
+ hmotnosť "spešl" upinákov 14g / kus...

Prílohy:

kingkong.JPG
kingkong.JPG 272.28 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 29.10.2008 - 15:27:12
00
keyboard_arrow_up