Lokalizácia
Formulár sa odosiela
v navode sa pise: polovica tej davkovacej striekacky kvapaliny ktoru dostat osobytne kupit...
Zobraziť komentár 01.10.2007 - 13:23:24
00
Pokračujem v téme:

Ja som s týmito brzdami spokojný. Mám J3 + pôvodné doštičky + pôvodné kotúče 160mm (z Honk-Kongu). Po zabehnutí brzdia v pohode (čo sa týka brzdného účinku). Nemôžem ich však porovnať s inými modelmi, lebo som iné nejazdil.

Zaberajú trochu neskôr (myslím kontakt dosky-kotúč), ale to asi všetky Avidy. Brzdil som aj jedným prstom, k záberu dochádza asi vtedy, keď sa páka dotkne prostredníka. Dá sa ubrzdiť aj jedným prstom.

Chcem sa však spýtať či sa dá doliatím brzdovej kvapaliny docieliť, že páka začne zaberať skôr? Aspoň tých 3-5mm, aby sa páka nedotýkala prostredníka. Máte s tým niekto skúsenosti (prípadne na J5, J7)? Zavzdušnené by nemali byť, páka sa nedotýka riadítok, aj keď sa mi zdalo, že keď som ich vybral z balíka boli trochu mastné.
Zobraziť komentár 29.03.2008 - 20:55:29
00
Áno,dá sa to docielilť mne brzdia už 2 cm od prostredníka,výlučne brzdím len jedným prstom :wink:
Zobraziť komentár 30.03.2008 - 09:29:23
00
bude to asi nedostatkom kvapaliny ... mala by zaberat ovela skor ... u 7miciek si mozes nastavit kedy bude zaberat paka
Zobraziť komentár 30.03.2008 - 11:41:22
00
Vdaka chlopi, pichnem to do dajakoho servisu, abo kupim odvzdusnovacu sadu.
Zobraziť komentár 31.03.2008 - 10:04:42
00
Tak pani, dovolim si malu rekapitulaciu: J3 modelovy rok su bezne v predaji s stoja 2500 Sk komplet s kotucom. su bezne v predaji. Olej je tam Dot 4, ale ak mate zaujem odporuca sa pouzitie oleja DOT 5.1. Ak brzda zabera prilis neskoro, jednym z problemov , moze byt nedodstatok brzd. kvapaliny. Treba doliat, odporucam pouzit Avid bleed kit. :P
Zobraziť komentár 01.04.2008 - 11:57:35
00
Olej Dot 4 :lol: :lol: :lol:
Zobraziť komentár 01.04.2008 - 12:12:01
00
1. Vymenil som originál dosky predné za zadné, či dôjde k zmene brzdného účinku. Subjektívne sa mi zdá, že predná brzda brzdí trošilinku lepšie než predtým, avšak keď dobrzďujem (viac stlačím páku) začína trhať kolesom a dochádza k malinkému uvoľneniu kolesa vo vidlici. Koleso crossride je pritom fest utiahnuté upinákom. Čo s tým?

2. Včera som tiež ubral jednu podložku spod predstavca, predstavec a hlavové by mali byť zošteľované správne, vôľa tam nie je. Môže to súvisieť s bodom jedna?

3. Taktiež som prednú brzdu odvzdušňoval a chod páky sa mi zdá o kúsok dlhší ako predtým. Pritom tam je kvapaliny dostatok, lebo striekačku po vysatí vzduchu som úplne stlačil až začala tiecť kvapalina po páke a ešte som dokvapkal pár kvapiek až po vrch závitu. Nechápem ako tecumsehovi brzdia už dva cm od prostredníka ako uvádza vyššie.
Zobraziť komentár 31.05.2008 - 20:26:48
00
Normálne vytiahni koleso a strč medzi doštičky kus plechu o niečo tenšieho ako je kotúč,potom parkrát stlač brzdu,nahod koleso a uvidíš čo to spraví :wink:
Zobraziť komentár 01.06.2008 - 09:23:45
00
Normálne vytiahni koleso a strč medzi doštičky kus plechu o niečo tenšieho ako je kotúč,potom parkrát stlač brzdu,nahod koleso a uvidíš čo to spraví :wink:


ze by mu tam potom nevosiel kotuc ked tam hodi miesto plechu koleso ? :roll:
Zobraziť komentár 01.06.2008 - 22:15:46
00
ale vojde, ja to tiez tak robim:) staci aj kus kartonu a s citom stlacat packu a sledovat chod piestov
Zobraziť komentár 01.06.2008 - 22:50:45
00
Mám to spraviť pri odvzdušňovaní alebo len tak? Nápad je to dobrý, piesty pôjdu bližšie k sebe.
Zobraziť komentár 02.06.2008 - 10:46:57
00
Môžeš to spraviť hocikedy :D
Zobraziť komentár 02.06.2008 - 19:31:27
00
Caute aj mam taky mensi problem s avid juicy 3... brzdy brzdili ok ale mal som nejaky bordel na prednom kotuci tak som ho ocistil ale nepomohlo, tak som dal dolu koleso a ocistil aj dosticky, zabudol som vsak ze ked stlacim naprazdno paku tak sa dosticky posunu blizsie ku kotucu a uz sa nevratia spat... takze potom som mal problem ze dosticky boli prilis blizko kotuca a vznikalo tam trenie, tak som sa snazil nejak vratit dosticky do povodnej polohy a trosku som to pokaslal lebo mi vytieklo trosku kvapaliny... teraz sa dosticky stale tru o kotuc aj bez stlacenia paky a ked stlacim paku naplno tak sa da kolesom otocit silou...

takze ako som tu tak cital staci mi doliat dot4 kvapalinu a budem mat dostatocny tlak? tym vyriesim problem c.2 avsak ako oddialim dosticky od kotuca? precital som cely manual k brzdam ale dako sa z toho neviem vysomarit...

a este 1 otazka k aj3 ak chcem vycentrovat dosticky na zadnom lebo jedna je blizsie tak mam povolit tie dva velke imbusy ktore drzia celu brzdu pokope? lebo som pocul aj cital ze staci povolit nejake 2 imbusy avsak neviem ci som spravne pochopil ktore... a potom zatlacit paku, pustit ju a dotiahnut?

sorry za zbytocne otazky ale toto su moje prve hydra a este v tom mam zmatok
Zobraziť komentár 07.06.2008 - 16:57:02
00
Doliatim brzdovej kvapaliny brzdy neodvzdusnis.
http://www.ivelo.cz/domaci-dilna/odvzdu ... ckych-brzd
Zobraziť komentár 07.06.2008 - 17:00:39
00
keyboard_arrow_up