Ja mam J3, 185/160 G2,
paka mi maximalne vyhovuje. Prednou som este nikdy nezablokoval koleso, po prudkom stlaceni paky vsak ponorim vidlicu 120mm asi do polovice zdvihu. Zadnou dokazem ist do smyku, ale to je asi tym, ze je to zadna brzda. Po vyse roku sa mi vsak stalo, ze zadna zacala vibrovat pri dlhsom drzani paky az vibracie prechadzaju celym ramom az do ruk, vymenil som kotuc G2 za novsi G2 a vibracie prestali (aj tak vsak asi pojdem do vacsieho kotuca vzadu). Myslim, ze oboma brzdami dokazem na kratku vzdialenost ubrzdit
bike spolahlivo (samozrejme vacsou rychlostou sa brzdna draha predlzi).
Nevyhoda J3 je, ze sa neda nastavit kratsi chod paky, t.j. chod paky po dotyk dosiek s kotucom (nemylit si s nastavenim vzdialenosti paky od riaditok), J5 ma na to skrutku a J7 cervene kolecko, podla skusenosti ludi z bike-forum.cz je na tom J5 este lepsie, pretoze vraj sa na nej da nastavit este kratsi chod nez na J7 (co je vhodne pre brzdenie jednym prstom). Neviem jak je na tom s touto ficurkou K18, ak to umoznuje bral by som asi K18, prip. J5 ak by vyhovoval viac tvar paky.
Na tomto fore vsak Dudo, ktory ma J7, uvadzal, ze ich brzdna sila sa rapidne zvysuje pouzitim kvalitnejsieho kotuca, on zvolil myslim Magura ventidisc.
BTW, pises ze na kolokrame su cenovo skoro rovnake. Pozeram na kolokram cesky aj slovensky, ale ten K18 nema. Na netbike.cz vsak su K18 od 6850 Kc a J5 od 4100 Kc. Za tu cenu by som bral asi J5 s inymi kotucmi.
Edit: Zabudol som uviest, ze platne mam Koolstop aluminium.