Aky je rozdiel medzi nimi .Kevlar ide lahsie odmotovat a primotovat k rafiku a + o jednu tetinu je drahsi to so o nom zistil ,okrem toho su aj nejake ine vyhody,oplati sa kupovat kevlar ,kvalita,trvanilvost.
22.12.2005 - 10:18:26
00
Kevlary su lahsie, takze ak ti zalezi na par gramoch menej, tak si priplat...
22.12.2005 - 10:27:56
00
nic viac...iba gramy o tu su aj menej trvanlive ...Panaracer Xc pro fire to bol super plast ale kvoli gramov aj menej vydrzal.
bocnice kevlarove su na tom ako .... celkovo je to iba o gramazi
22.12.2005 - 11:08:33
01
Dalsia vyhoda je skladnost plastov - kevlarove sa daju pekne poskladat a polozit na skrinu ako to mam ja :)
22.12.2005 - 13:51:17
00
Kazdy plast pozostava z nasledovnych casti - kostra, pätka a bezca. Pätka plasta je pevne v obvode plasta a zabezpecuje stabilne uchytenie na rafiku. Najcastejsie je patka dratena. Pri skladacich plastoch je namiesto drateneho kruhu kruh z kevlarovych vlakien. Vyhodou je, ze plast sa da poskladat a v zavislosti od velkosti je o 50-90 g lahsi.
22.12.2005 - 14:25:22
00
Ja som na kevlaroch usetril 550g a pri akceleraci bike lietal:)
22.12.2005 - 16:11:30
00
keby si odmontoval brzdy tak usetris dalsich 500g a to by si potom inak lietal :-)
22.12.2005 - 17:55:37
01
No kamos mal kevlary od Mischelinu, (dos za ne zacvakal), a ani po dvoch tyzdoch roztrhol boznicu (20cm po obvode!!!!) na nejakom konari, ... ja na svojich klasikach si to neviem predstavit...
23.12.2005 - 00:32:39
00
to bulf: tak odpojit brzdy to je uz ina kava, ale zatial som s kevlarmi od Schwalbe maximalne spokojny. klop klop
23.12.2005 - 18:38:43
00
kup si klasiky a nie debiliny co mas stoho ked mas o 250g lahsi bike a zbitocne zacvakas hej hej a este kevlar ti dlho nevydrzi ak jazdis Fr tak ti vydrzi mozno 2 tyzne potom sa rostrhaju je to dobre iba na xc a upravene cesty
05.01.2006 - 21:14:37
00
cAFKO CHALaNI

Je podla vas dobra kupa panaracer XC PRO Comp 26x2,1 červený za 700sk (kus), alebo viete dake ine dzive plaste na xc skor do lesa do 800sk (kus)???
Diki.

jose
12.01.2006 - 21:18:41
00
Mam problem! Uprednostnujem kevlary kvoli lahsej montazi. Samozrejme viem rozoznat ked kupujem, ale ako rozoznam ci na mojom novom biku su namontovane kevlarove alebo ocelove patky? Pri mojom poslednom suboji s ocelou som zlomil plastovu montpaku a aluminiovu pozohybal a dokonca psychicku rovnovahu narusil. :P
23.04.2009 - 13:54:59
00
Kevlar po zhodení nedrží tak dobre tvar ako drôt, kľudne ten plášť poskladáš bez veľkého násilia.
23.04.2009 - 13:56:53
00
on myslel asi bez toho aby ho daval dole z rafku :)
23.04.2009 - 15:02:21
00
Ja som na kevlaroch usetril 550g a pri akceleraci bike lietal:)


to tých cca 7,5 m drôtu váži 550gr ?
toto sa mi akosi nepozdáva ...
nemenil si náhodou iný plášt ? myslím tým značku , zloženie plášťa , vzorok a pod .

podľa mojich praktických znalostí robí kevlar k dobru cca do 50 gr . na plášti , záleží samo od výrobcu.
23.04.2009 - 15:45:35
10
keyboard_arrow_up