Caute,

viac menej som rozhodnuty (stale som ich vsak nekupil), len by som rad pocul vas nazor. Menim brzdy z V-brakov na kotuce. Asi to uz vacsina z vas davno spravila, prip. si kupila rovno kotucovy bike. My co bicyklujeme uz dlhsie stale na tom istom sa k tomu dostavame po krokoch :oops: .

Vybral som si mechaniky Avid BB7. Kvoli kvalite, jednoduchemu nastaveniu, a mechaniky lebo ked sa pokazia, chcem si ich aj sam opravit.

Skuste mi napisat vas nazor, lebo moje stare dobre XTR su dost dobre a bojim sa, ci tie Avidy nebudu oproti nim krok spet.


Dik za kazdu radu.

(pre info, jazdim dravejsi XC, cca 2tisKM rocne, GT Zaskar Race + RS Psylo SL)
18.07.2006 - 21:58:15
00
vymenit vecka XTR za mechanicke kotuce bude urcite krok spat
18.07.2006 - 22:40:37
00
to je dost mozne ze budu horsie ale ved ked mas vecka XTR a su v dobrom stave - funkcne a dobre brzdia preco robit zmeny podla mna , podla mna ostan u v break - musis kupovat kotuc brzdu a este aj naboj to vsetko je zbytocna investicia ked ti xtr brzdia dobre mozno ze budu este hrosie ako tie xtr alebo rovnake - velky rozdiel od toho ale necakaj :? podla mna zbytocna investicia
18.07.2006 - 22:42:17
00
to je dost mozne ze budu horsie ale ved ked mas vecka XTR a su v dobrom stave - funkcne a dobre brzdia preco robit zmeny podla mna , podla mna ostan u v break - musis kupovat kotuc brzdu a este aj naboj to vsetko je zbytocna investicia ked ti xtr brzdia dobre mozno ze budu este hrosie ako tie xtr alebo rovnake - velky rozdiel od toho ale necakaj :? podla mna zbytocna investicia


ja mam vecka obycajne tektra ale mam tam dobre gumicky a skusal som uz kadejake mechaniky a ziadne sa im nevyrovnali,takze XTR ti musia urite ovela lepsie brzdit ako niejake mechaniky
18.07.2006 - 22:44:54
00
Jeden z dovodov preco je, lebo som zlomil predny naboj, a zadny uz ma tiez odsluzene, vymienam teda komplet kolesa.