To akože myslíte vážne, že ste spokojní s takýmto nábojom. Po roku a jednom blatistom maratóne meníte ložiská, reklamujete prasknuté orechy, riešite problémy so zahryznutými kazetami do duralového tela orechu. To akože je kvalitne utesnený náboj???
A to akože, aby som si dával pozor, či silovo príliš netlačím do pedálov, aby som náhodou nepoškodil duralový (odľahčený) povrch tela orechu. To čo sú za nároky za cenu toho náboja.
Ja jazdím kolesá BONTRAGER Race Disc s originál nábojmi BONTRAGER na priemysloch. Moje
náboje prežili bez výmeny ložísk HORAL 2008, SULOV 2009 a tiež BYSTRICA 2009.
Predný som zatiaľ vôbec nerozoberal – ide v pohode, bez vaklu. Zadný náboj som rozoberal tento rok v marci po 2 a pol roku aktívneho jazdenia, aj to kvôli orechu, ktorý chytil jemný vakel. A to nie som žiadny ľahký chrt.
Rozobral som ho, vyčistil, namazal ložiskové dráhy orechu a znova poskladal. Funguje zatiaľ v pohode, len ten vakel tam zostal a znepokojuje ma. Preto sa obzerám po novom zadnom náboji na priemysloch, keďže BONTRAGER nepredáva samostatne náboje.
No chcel som niečo od NOVATECu, ale keď tu čítam, že meníte japonské ložiská ani nie po sezóne, tak neviem, či to chcem. A teraz vôbec netuším, čo tam dozadu šľahnem, aby som s tým nemusel zaobchádzať v rukavičkách a za rozumnú cenu.
U mňa je problém o to väčší, že potrebujem zadný náboj na priemysloch s 28 dierami na špice....
Kamarát, tiež riešil problém s poškodeným povrchom
orecha od SRAM kazety. No vyriešil to tak, že musel kúpiť o dve rady vyššiu kazetu s tým pavúkom, na ktorom sú uchytené jednotlivé prevodníky zadnej kazety. No a teraz jazdí zbytočne drahú kazetu na svoje používanie, ktorá pritom vydrží rovnako dlho ako tá o dve rady nižšie. Toto riešenie sa mi nejako nepozdáva. Radšej kúpim
orech s kovovým telom aj za cenu vyššej váhy, ale určite ten orech zdrží väčšiu záťaž a bude mať dlhšiu životnosť ako tie z ľahkých zliatin.......
Len čo kúpiť ????