velmi užitočná vecička.
Ked to dáš na L tak dosiahneš záber
brzdy hned na začiatku stlačenia páčky, ale budeš potrebovať velkú silu. Odjazdil som na tomto nastavení jeden maraton a myslel som že si budem musieť kúpiť prsty.
Pri nastavení H, sa bude páčka chovať úplne inak. Pri postupnom stlačení si vymedzí vôlu brzdy až kým sa neoprie o vnútorný ohyb a tam nastane iné prepákovanie, kde pri malej sile na páčke dosiahneš veľkú na brzde.
Optimálne nastavenie je niekde v strede, za predpokladu, že bzdová páka má chod taký, aby sa oprela o vnútorný ohyb na zmenu sili. cca polovička chodu páky. Vtom mieste nastane prepákovanie a zmena pomeru .... a šup cez riditka.
Toto je môj postreh pri kombinácii LX páčka, XT V-brake s paraleontogramom a BBB trojfarebné cartridge.