Moze mi niekto predat alebo zohnat tento olej do Fox vidlic?

Stacilo by mi iba malo z dovodu vymeny oleja a vycistenia vzduchovej patrony.

Verim, ze sa urcite niekto najde :shock:

Prílohy:

fox_float_fluid.jpg
fox_float_fluid.jpg 18.02 KiB thumb_up0thumb_down

23.04.2009 - 11:35:55
00
Myslim, ze k plnej spokojnosti ti posluzi akykolvek tlmicovy olej predpisanej viskozity. Otestovane, plne funkcne. V servise na motorky ti mozno aj kustik odleju.
23.04.2009 - 11:43:50
00
Neviem ako pri vidlach, ale vo vzduchovej komore tlmica ma tento olej len mazaci/tesniaci a nie tlmiaci ucel. Nema uvedenu ani viskozitu. Takze cim konkretne si ho nahradil?
23.04.2009 - 12:59:38
00
dosť ťažko sa zháňa tlmičový olej 7W. V podstate môžeš použi akýkolvek ale v prípade že máš verziu "X" (Terralogic) tak určite originál!
Aby X fungovalo spolahlivo, tak si vo svojom systéme udržuje vyšší tlak ako v ostatnej vidlici. Na to slúži kalibrovaný prietok. akonáhle porušíš status, tlak klesne, alebo stúpne a prestáva to fungovať spolahlivo, Taktiež riskuješ nadmerné opotrebenie dierky a vyradenie celého systému. Opraviť sa to nedá, je možné len vymeniť celú patronu.

na mazanie komory nad piestik stačí použiť RedRum od RS. Je to v podstate detto, len v červenom.
23.04.2009 - 13:06:27
00
Mam vidlicu F80 Rl a jedna sa mi ako vravite iba o mazaci ucel .

Este som ju nerozoberal.

Co sa stane ak ten olej co je vo vzduchovej casti prelejem cez gazovy filter(cim sa aj ciastocne vycisti) a vratim ho naspet, mam pocit ze z tech. hladiska to nic nepokazi, ved ked teraz je tam ten olej a ked ho znova vratim tak ako keby som vidlu ani nerozoberal. Alebo sa vratenim povodneho oleja da nieco pokazit?
23.04.2009 - 13:25:00
00
ked bude chýbať, tak doleješ, prípadne vymeníš. Ked tam bude tak nerieš. V princípe olej nad piestikom nemá byť prečo špinavý v najhoršom prípade bude mať tmavšiu farbu spôsobenú oterom kovu (Al).
23.04.2009 - 13:44:59
00
A prave preto si mysli ze ked to prebehnem cez niekolko vrstiev niakeho filtra napriklad gazou tak niake ciastocky tymto sposobom eliminujem.

Ale dik za radu.
23.04.2009 - 13:53:30
00
Neverím, že tých cca 5ml oleja takej viskozity ako je na piestiku dostaneš cez filter, je to hlúposť. Skontroluj koľko ho tam je, ak bude dostatok, tak jazdi ďalej.
23.04.2009 - 13:55:04
00
môžeš, ale nepomôžeš .... to by si musel prefiltrovať cez filtračný papier. Žiadne velké čiastočky sa tam vyskytovať nebudú.
ale pre pokoj duše a tela kludne môžeš :-D
23.04.2009 - 13:56:37
00
chapem chapem, ved ak budem mat dnes 26 mm orech tak budem demontovat :)
23.04.2009 - 14:08:21
00
ja mám len takú otázočku, keď si z dubnice, prečo nezájdeš do slovkolexu a nekúpiš si ten olej tam?
23.04.2009 - 14:29:45
00
dám ti o 10€ viac ked mi zoženieš 5l :lol: srandista. nedajú, ale kludne ti ho vymenia.
23.04.2009 - 14:38:46
00
ale prd nedajú... tú malú 5ml tubu ti predajú. ja to teda stále chápem tak, že cibo chce ten hustý do vzduchovej komory...
23.04.2009 - 15:16:37
00
Jasne, on nezhana klasicky vidlicovy olej, ktoreho je vsade plno, toto je nieco ine. Myslim ze by si tam mohol dat aj ekvivalent, napr. RS Redrum, alebo nejaku vidlicovu 15ku (nie vidlicovy kluc ale 15w olej :D ).
23.04.2009 - 15:27:17
00
Alternativa je: Any auto gearbox oil (80-90wt)
Zdroj: http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=377453
23.04.2009 - 22:36:36
00
keyboard_arrow_up