hoj mam vidlu SRSuntor duro DJ 130 mm a z nohy mi vytikol olejok a neviem jaky mam dat tam ..... prosim neviete niekto ci treba hydraulicky alebo staci normalny motorak ?:D prosim napiste na gwimbleidd@azet.sk
24.10.2009 - 12:15:39
00
S pomocou google.sk mi to trvalo asi 5 minut. To len aby si vedel nabuduce. :)

K Tvojej otazke - netusim, ci je vhodne liat tam klasicky motorovy olej a ani som zatial nic podobne nikdy neriesil kedze kupit olej urceny pre vidlice nie je problem. Pravdepodobne bude fungovat aj motorovy bez väcsich problemov, takze ak nechces minat peniaze, tak to mozes skusit. A mozno napise svoje skusenosti niekto kto to uz skusal.

A co sa tyka parametrov oleja:
viskozita 5W ("... exchange the standard fork oil we use (5W)...")
mnozstvo 80 ml (len prava noha)
24.10.2009 - 12:42:47
00
pravda
Naj je fork oil, mozno by stacil aj motorovy. Do tlmica tj. prava noha. A vonkajsie nohy vycistit, trosku vazeliny na vrch a dat tam 10-15ml do kazdej novy motoroveho 5w-10w oleja na mazanie.
24.10.2009 - 13:39:19
00
Duro je v neupravenom stave mazané vazelínou, takže ten olej pôjde len do tlmiča.
24.10.2009 - 13:42:15
00
:D
Ale moze byt v upravenom, tym ze tam da aj olej a ziska lepsi chod a odost lepsi v chlade.
24.10.2009 - 13:45:34
00
Olej a vazelnía dokopy, to bude pekný maglajz, teda ani olej ani vazelína. Dať ho tam však môže.
24.10.2009 - 13:48:08
00
Ved sa to tak pouziva aj u enduro stierakoch a aj pri niektorych RS to tak byva. Hore sa vzdy da trocha vazeliny a mazanie je klasika olej. Ved nejde tak o mazanie hornych stierakov ako o mazanie vnutornych klzakov. Mam to testnute a je to naozaj lepsie. Si myslis ze Milan robi daco chytrejesie?
24.10.2009 - 13:58:11
00
Ja len, že semering nie je prispôsobený na stieranie oleja, ak to funguje prakticky a máš to odskúšané nebudem sa hádať. ;)
24.10.2009 - 14:00:44
00
Funguje to dobre a aj preto tam je ta vazelina pod stierakom napomaha tomu aby tam neslo moc oleja, lebo tam nieje druhy opacny stierak ako u rs. Milan to robi z origos a dokonca tam dava mazaci kruzok, potom to troska slzi co nieje aztak super, ale podla neho je to lepsie a citlivejsie :@ .
24.10.2009 - 14:04:40
00
Jasné, nie je tam X krúžok, ale je tam len s jednym britom do vonakjšej strany.

S tým slzením má aj pravdu, no ak moc slzí tiež to nie je príjemné.


Ešte späť k téme, použil by som klasický tlmičový olej, načo vymýšlať s motorovým, keď cena tlmičového nie je závratná? Navyše v servise ti priamo načapujú napr. aj 100ml, čo ti bude stačiť. Len to chce nájsť tu správnu predajňu.
24.10.2009 - 14:08:31
00
ako vyzera X kruzok?
24.10.2009 - 14:12:38
00
Je to proste "klasický" semering s vnútorným aj vonkajším britom, občas sa nazýva aj X krúžok, brity sú v opačnom smere.
24.10.2009 - 14:16:39
00
pravda
Naj je fork oil, mozno by stacil aj motorovy. Do tlmica tj. prava noha. A vonkajsie nohy vycistit, trosku vazeliny na vrch a dat tam 10-15ml do kazdej novy motoroveho 5w-10w oleja na mazanie.

ten olej na mazanie(motorovy) tam potom treba pravidelne doplnat? pytam sa, pretoze tiez mam tuto vidlicu a takyto "tuning" by som asi aj zvladol urobit :geek:
24.10.2009 - 15:02:05
00
motorovy olej by som nedaval kedze jeho zlozenie neprospieva puzdram a simeringom, je to blbost davat tam motorovy olej!

kup si normalny tlmicovy olej nie je to az taka draha polozka
Kód:
http://www.olejshop.sk/oleje/tlmicove-oleje/p/castrol-fork-oil-synthetic-5w-500ml
24.10.2009 - 16:28:39
00
Tak preco sa pouziva ako mazaci?. Motorovy by nemal nicomu skodit.
24.10.2009 - 20:11:21
00
keyboard_arrow_up