ja som mal v minulosti tiez otocne revoshift a boli v pohode, nikdy som neprehodil omylom, teraz mam packove..su tiez v pohode...
24.08.2005 - 23:11:04
00
duri
ak hovoris,ze sa otocne radenie nepouziva v technickych disciplinach,tak nemas celkom pravdu. kopec ludi vozi DH gripshifteri a to kvoli rychlejsemu a hlavne intuitivnejsiemu radeniu.

ja som zacal na otocnom gripe-to bolo asi pred 8 rokmi. potom som skocil na rapid fire deore ,xt a teraz vozim X.0 .
a mozem povedat ,ze aj ked rvem pedaly ako zmyslov zbaveny,este ani raz sa mi nepodarilo nahodne preradit.to iste je aj pri brzdeni.pruzina na shifteroch je fest silna a absolutne zamedzuje nahodnemu otoceniu.
kamarat pouziva X.7 (shorty) a tiez s tym nema problem-a to ma dlaby ako medved (aj ma cez 100kg)

gripshift je podla mna intuitivnejsi a rychlejsi shifter ako rapid fire-o vahe nehovoriac...ale na druhej strane rapidfire je stara klasika,takze je to vec vkusu a funkcnosti...
ja by som uz ale nemenil,ani za noveho triggera X.0
25.08.2005 - 07:36:11
00
Keď už ste načali radenie. Môžete sa niekto vyjadriť aký je rozdiel medzi Sramom napr. X.O, alebo X.7 a Shimanom napr. LX, alebo XT?
Myslím to tak, že či je o toľko lepší Sram, že sa oplatí za neho dať o toľko viac peňazí. Nikdy som Sram nemal.
(LX sa dá v pohode kúpiť pár cca za 1600-1700 Sk aj s lánkami-kupoval som t.r.)
25.08.2005 - 11:18:35
00
aj tak je podla mna najvacsia frajerina shimano airline :)))

aj ked zatial to maju vymyslene iba pre zadnu prehadzovacku...

aj ked na druhej strane 400 preradeni na jednu napln nie je nic moc ....
25.08.2005 - 19:54:30
00
uvidite za daky cas pride na rad hydraulika v radeni (daco som tusim uz pocul) najprv to nikdo nebude chcet budu setci nadavat, potom vzniknu dva tabory ludi, jedni budu za a druhi proti. az nakoniec hydraulika uplne vytlaci lanka. :-) :D
25.08.2005 - 21:44:13
00
keyboard_arrow_up