Nazdar! Brusim si zuby na novy bike a v katalogu avizuju pevnu 15 mm osu...doteraz som jazdil klasicke rychloupinaky.
Zaujima ma aky je rozdiel pri demontazi/montazi kolesa (napr. defekt v terene) s pevnou osou oproti rychloupinaku...myslim casovu, popripade technicku narocnost...vdaka!
14.01.2009 - 09:51:57
00
Rozdiel ziadny, 15 mm pevna oska je len väcsi rychloupinak.
14.01.2009 - 09:53:51
00
to v žádném případě není stejné jak klasický upínák.
15mm osa se musí nejdřív zašroubovat a v poslední fázi cvakneš jak rychloupínák.
takže při demontáži musíš odjistij jak rychloupínák, a pak kompletně vyšroubovat a vytáhnout.
zdržení to určitě bude, ale zase nic dramatického odhaduju tak max. 20-30sec montáž a demontáž navíc proti rychloupínáku.
Vycházím z Foxe, ale myslím že to bude u všech výrobců stejné
14.01.2009 - 10:13:54
00
kubad ma pravdu, je tam par sekund zdrzanie kym odtocim zavit, ale to je cele. Ja len, ze ked sa to da spravit rukou bez naradia to neberiem ako zdrzanie. Zdrzanie je moja klasicka pevna oska - 4 x imbus c. 4 + 1 x imbus c. 6. :)
14.01.2009 - 10:22:31
00
Chalani, to mi staci...este raz vdaka!
14.01.2009 - 11:40:35
00
keyboard_arrow_up