No neviem seci co mate cca 4bari v plastoch vozite asi fantasticke vidlice /ti co maju link viem ze FOX/ ja mam RS Recon vypustenu co to da , ale taky tlak v gumach si dovolit nemozem kvoli zubom.
25.03.2008 - 14:22:19
00
Quasko, neviem ako Ty, ale ja na protezu pouzivam Blend-a-Dent, vtedy mi nedrkoce a nepada ani pri 4 baroch :twisted:
25.03.2008 - 14:37:31
00
Ja si kvapnem do ust sekundove na buduce aspon sa naucim dychat nosom :P
25.03.2008 - 14:42:53
00
Podla mna tu trochu miesate jablka s hruskami. Pravdou je, ze Ignitor nema taku prilnavost ako NN, ale zase NN je do tazkeho terenu a Ignitor je skor rychly plast s akym-takym vedenim. NN mozno podla mna porovnat tak s Advantageom od Maxxisu, nie Ignitorom. Tam by sa hodil viac RR. Asi treba kupit najprv Ignitora, kedze za cenu 2 mas 1 NN, potom zistis, ze ti nevyhovuje a nabuduce uz kupis NN a budes mat v tom jasno...tot asi bude aj moj pripad. :P
25.03.2008 - 15:56:33
00
takze uz mam plaste doma
no lenze je tu jeden problem az teraz som si vsimol ze mi namiesto ignitorou dali dynomite. neviem ci je to to iste alebo to mam ist vymenit. na stranke maxxisu som ziadne dynomite nenasiel ale vyzeraju podobne, teda uplne tak isto ako ignitory. takze vysvetlite mi to niekto.

a co sa tyka tlaku tak ja osobne nemam moc rad nafukane gumy vecsinou mam nafukane na 2.5 alebo 3.
28.03.2008 - 21:13:08
00
ohladom tlakov: potom ber do uvahy, ze kazdy vyjazd bude pre teba vyzvou :wink: ale ved hadam na to po case prides a kupis si poriadne plaste
28.03.2008 - 21:15:26
00
uz tu nesomrie stale s tymi drahsimi plastami proste potrebujem momentalne nove plaste a nemam peniaze teda foter mi neda peniaze heh :) na drahsie ako su tie maxxis ignitor. radsej mi nekto prosimvas povedzte co ma znamenat hento s tymi dynomitami
28.03.2008 - 21:20:36
00
takze uz mam plaste doma
no lenze je tu jeden problem az teraz som si vsimol ze mi namiesto ignitorou dali dynomite. neviem ci je to to iste alebo to mam ist vymenit. na stranke maxxisu som ziadne dynomite nenasiel ale vyzeraju podobne, teda uplne tak isto ako ignitory. takze vysvetlite mi to niekto.


Dynomite ma tie stredne stuple otocene opacne, preto sa pouziva do zadu - je lepsi pri brzdeni.

Prílohy:

ignitor_vs_dynomite.jpg
ignitor_vs_dynomite.jpg 57.08 KiB thumb_up0thumb_down

28.03.2008 - 21:28:38
00
takze myslite ze mam ist do kaktusu vymenit jeden dynomite za ignitor? alebo mam dat ten dynomite aj do predu? zase sa nam niecim kaktusbike vytiahol- to je uz ich specialita :)
28.03.2008 - 21:39:08
00
Kedze si z BA (nemas to daleko) a povodne si chcel Ignitor, tak asi ano.
Alebo ak ti nebude vadit, ze mas naopak sipku naznacujucu smer otacania, tak predny otoc naopak a mas Skoro-Ignitor.
28.03.2008 - 21:48:39
00
neee ja tam asi radsej skocim a necham si jeden ten dynomite a jeden vymenim za ignitor a podom dynomite dam do zadu a ignitor do predu.
a este jedna otazka co by sa stalo krby som dal ten dynomite do predu? bolo by to horsie ako keby som pouzil dva ignitory?
28.03.2008 - 21:59:21
00
Tie Ignitori som mal aj ja na Kellyse a je to pravda o tom rýchlom zodraní to môžem potvrdiť ale na druhú stranu boli dosť rýchle. ale funkčné sú len na suchom povrchu stačí niake blato ako teraz a koniec "ako koza na ľade" vôbec nedržia smer a pri vyššej rýchlosti už ide fakt o hubu :roll:
28.03.2008 - 22:17:05
00
urcite ale lepsie ako tie poto sliky co som mal povodne na biku hehe
pocujte- neviem ci to mam vymenit alebo nahodit. takze povedzte ci mam ten plast aj do predu?
28.03.2008 - 22:55:02
00
Svejk a kolko dukatov si vysolil v Kakaci za tie super plaste, co si vlastne nechcel, ked si chcel usetrit?

lebo btw. som videl minule do 300 kaciek tie sucharske Conti Mauntinkin, ale to asi nebude dobre... (Turbi, upresni ma pls.)
28.03.2008 - 23:21:19
00
Svejk a kolko dukatov si vysolil v Kakaci za tie super plaste, co si vlastne nechcel, ked si chcel usetrit?

lebo btw. som videl minule do 300 kaciek tie sucharske Conti Mauntinkin, ale to asi nebude dobre... (Turbi, upresni ma pls.)

no dal som za ne 499sk,-
29.03.2008 - 09:20:44
00
keyboard_arrow_up