No XC nie na take AM sirka 2.25 vaha 650g myslim ze v pohode oproti mojim Nevegalom
03.05.2010 - 16:56:27
00
Dozadu som si nedavno dal Maxxis Advantage 2,25, vyborne sa odvaluje(oproti minionu/HR) a nevazi tonu.. V predu by som neexperimentoval a ostal pri klasike, HR/Minion ako komu co vyhovuje, samozrejme 42a zmes. SU tazsie, ale tych par gramov na prednom kole za kvalitny prejazd zatacok stoji..
03.05.2010 - 22:12:04
00
otazka je, co si pan zakladatel temy predstavuje pod xc/am.
byva v ziline a jazdi na zesty (podla profilu), tak neviem ci na zesty je minion na prednom kolese adekvatny.no minion okolo ziliny si isto pride na svoje, po tom co som videl minuly rok na amen vikende. ja by som na xc/am na predsa len na lahky xc bicykel (all mountain je marketingovy vyraz pre cross country) nedaval take tazke plaste.
ak to ale ma byt dole generalom kazdy den, tak je asi minion na mieste.
inak za mna noby nic na zadnom a fat albert na predne.
03.05.2010 - 22:44:59
00
Pozerám, že pekný rozstrewl plášťov. Od XC až po FR. :lol:

Ja by som sa priklonil asi k Fat Alebertovi. Ty moc asfalt asi jazdiť nebudeš, tak kľudne aj 2,4".
Možno by som ešte hodil do pléna Rubber Queeny 2,2". Šírka cca 55mm, 2,4" už su niekde pri 60mm a sú to už dosť balóny. Sám uvažujem čí 2,2" alebo 2,4" .. v neprospech týchto plášťov bude asi ich životnosť? Ale tak myslím, že sezónu by si ich pojazdil. ;)
03.05.2010 - 23:38:51
00
ja by som vyberal z nasledovnych:
Schwalbe Fat Albert
Continental Vertical - tie zatial vozim aj ja v UST verzii
Michelin Mountain X'trem
04.05.2010 - 06:46:29
00
ja plánujem Geax Barro Mountain 2,3"

na XC/AM by som bral prave niečo lahšie a okolo tých 55mm čo sa v palcoch občas líši u výrobcov (NN 2,25" ale MK 2,4") na 100km výjazdoch je kilové plášte miliónovej šírky dosť cítiť

hlavne keď plánuješ viac jazdiť než lietať.. ;)
04.05.2010 - 09:07:14
00
No pani ako citam pekne sa nam to tu zamotava :) cenim si a ďakujem za všetky vaše názory.
Ako som pisal vyjazdy davam tak do 50km +- ...ešte si to necham par dni prejsť hlavou zatial som osobne naklonený tučnému albertovy a zaujali ma ešte Continental Vertical
04.05.2010 - 09:26:07
00
fat albert je skvely plast. avsak osobny pocit zo slapania na 2.4 Fat albertovi a 2.25 Nobby Nic na tvrdsom podklade. t.j. polne cesty,obcas asfalt a podobne, je neporovnatelny.

ked idem chrtit, rozumej v podstate klasicke XC s tym ze si jazdu singlacmi a dolekopcom chcem stale uzivat ostavam pri 2.25 Nobby alebo Rocket Ron. Vyjazdy tiez +/- 50km.

ked idem jazdit 80% dole s nejakym tym vyslapom tak prezuvam na Fat alberty.


ale uprimne povedane vacsinu casu jazdim na Nobby Nicoch reps Rocket Ronoch. Dokonca Nobby Nic 2.25 s prehladom zvladli zjazdy Lago di Garda (samozrejme nie tie najnarocnejsie) a dokonca aj den jazdenia v Ruzomberku ked som pozical bike kamaratovi.
04.05.2010 - 09:32:58
00
jazdim asi nieco ako ty, len vyjazdy mam dlhsie (castejsie nad 100 km).
Vpredu Fat Albert 2,25, vzadu Nobby Nic 2,25 (uz x-rokov) a pre mna idealna kombinacia. Aj ked vahovo to asi nie je optimum, ale zvyknes si (co nie je v materiali, je v nohach) :-)
04.05.2010 - 09:53:49
00
s Vertical-mi som spokojny, maju maksiu zmes, na asfalte trochu lepia takze niesu az take rychle, v terene je to dobry drziak a valivy odpor je nizky, dobre drzi na makkom ako aj tvrdom povrchu, na suchu aj na vode, bocne vystupky su dost vysoke takze dobre drzia aj v naklonoch a este sa mi nestalo ze by niekde ustrelili
minuly rok som ich vyskusal aj na bahennej Zelenej stope a nemohol som si ich vynachvalit, dobra samocistiaca schopnost
04.05.2010 - 09:58:51
00
jezis uplne som zabudol na to ze Fat Albert su aj 2.25.
takze to co napisal romanx vyzera byt idelana kombinacia na to co hladas...
skoda ze uz som objednal aj dopredu nobby nic.
04.05.2010 - 12:58:55
00
jj, FA bol volakedy len 2,35 (ten som aj vozieval), ale ked sa zacali robit 2,25 a 2,4 tak som presiel na 2,25. V pohode to staci a je to proti NN vacsi drzak. 2,4 som vozil isty cas aj vpredu .
04.05.2010 - 13:09:33
00
Asi som z inej planéty, no odporúčaný NN na zadnom osobne nemôžem ani cítiť, hrozný plavák. Na 2 výjazdoch som mal kombináciu NN/NN a stačilo. Istejšie sa cítim keď je vzadu kus gumy, t.j. WTB Velociraptor.
Ale hodne bude veru závisieť od štýlu jazdy. Pri XC/AM sa mi napr. vybavia aj lesné zvážnice s jarkom v strede.
04.05.2010 - 13:20:50
00
vzdy je to nieco za nieco :emo:
04.05.2010 - 13:26:24
00
vzdy si treba urcit priority,a naucit sa jazdit :devil:
04.05.2010 - 13:32:16
00
keyboard_arrow_up