Mam jeden problém, v MTB som laik a vobec sa nevyznam do stavby bycikla ani nic podobne. Vlastním cross country bicykel s odpruzenou vydlou SR SUNTOUR XC60. Ked stlacim prednú brzdu a pohnem byciklom dopredu, riadidlá sa mi posunú priblizne o 0,5cm (cele sa to hegá)
rozobral som celé hlavové zloženie a vsimol som si ze ,,jezko,, ktorý je v tyci vydly je uvolnení, ked som dal vsetko dokopy drzalo to. ale ked som zdvihol bicykel a pohol riadidlami nieco neprijemne prasklo. ked som bycikel rozobral jezko bol asi 0,5cm nad tycou, cele sa to vysunulo, vzal som kladivo a zarazil ho spet, odvtedy mi to drzí. Ńeviem ale ked som bol s touto spravou v servise povedali mi ze je to chybou hlavového zlozenia. Mam hlavove zlozenie znacky VP components. Neviete ako by sa to dalo opravit???? Ak treba tak niejaku tu cast dokupim.... ale este viac by sa mi hodilo keby ste vedeli o niejakej web stranke kde by bola presná stavba hlavového zlozenia!!!! rad by som to zlozil presne tak ako by to malo byt!!!! ak Vam to pomoze hlavove zlozenie je typu VP A71 aheadset
25.08.2005 - 20:53:45
00
naco si bol v servise? po radu?
preco ti tam nespravili?

po prve kup noveho jezka, po druhe, chod do servisu staci ak zoberes vidlu, a daj si tam toho jezka nalisovat, mozes to skusit aj sam ale ked si to este nerobil...
mali by ti to tam dat zadara ak to u nich kupis.
25.08.2005 - 21:24:51
00
no tak teraz neviem...

pokial ten bike je vzaruke,tak by som ho predavacom (ale zacal by som najprv v servise) oplieskal o hlavu...

nemyslim si ,ze by si ty mal vobec nieco kupovat.cele je to chybou obchodu-ponukli ti defektny tovar.a kedze na vsetky tovary mame tusim 2 rocnu zaruku,ziadal by som okamzitu napravu.

PS:dufam,ze si toho jezka nejako nedeformoval vlastnym zasahom...najlepsie by bolo,keby si sa tym vobec nezmienil pred predavacmi ci servise. je to ich starost - ty si v pozicii nespokojneho zakaznika,ktory ma pravo na BEZPLANTNU opravu,vymenu biku ci vratenie penazi.