Opat sa mi opakuje problem s pneu. Po istej dobe mi dusu prepichol tenulinky drotik z pneu, ktore su "zaliate" do gumy.
Z nejakych dovodov sa "pretlacia" dnu a pichaju dusu...
Povodna Kenda mi vydrzlala cca 3000 km az kym nebolo takychto bodancov niekolko. Zadna Continental Vapor drzi, aj ked guma na niektorych miestach zvonka praska. Predny Maxxis zacina robit problem.
Ako sa tomu vyhnut? Respektive ktore plaste su spolahlive?
nebavi ma riesit defekty.
Dakujem
24.01.2009 - 22:00:54
00
urcite to robi pneu? lebo mne zvykla paska v rafiku vzdy prepichnut dusu
24.01.2009 - 22:22:01
00
urcite to robi pneu? lebo mne zvykla paska v rafiku vzdy prepichnut dusu


urcite ano, pretoze som uz dostal rozum vybrat dusu tak, aby som naiel dierku a hladal tom mieste aj nieco v plasti. Prpte zvnutra plasta sa cez gumu prederie neuveritelne tenke drotene vlskno a deravi...
24.01.2009 - 22:39:52
00
Treba si kupit gumu s kevlarovou patkou namiesto dratovej .
24.01.2009 - 22:42:59
00
Nebudu to spony z rafika?
24.01.2009 - 23:01:41
00
Nebudu to spony z rafika?

dusa to vzdy schyta pod behunom, nie na bruchu kde sa dotyka rafika
24.01.2009 - 23:04:49
00
quasko to vystihol... ale... z tej strany aj u gúm s drôtenou pätkou by mal byť textilný kord... len v pätke plášťa je tenké oceľové lanko alebo kupuješ najdrsnejšie lacáky šikmookej produkcie... myslím že kevlarové Maxxisy ťa cenovo neusmrtia - ako bežný univerzál jazdím ADvantage
25.01.2009 - 07:27:03
00
Ja som zase pre Schwalbe Smart Samy :lol: . Citaj uz som pisal o nich. viewtopic.php?f=2&t=18255&st=0&sk=t&sd=a&start=30
25.01.2009 - 10:15:08
00
V cenovej kategorii 16 - 17 Eu je plastov nepreberne mnozstvo a preto je tazko poradit ten naj. Kazdy si pochvaluje to co momentalne jazdi alebo z principu pouziva vzdy tie osvedcene. K dratenej verzii snad len tolko co napisal Tulenik to co mas teraz obude je pravdepodobne nejaky lacny shit, pretoze na bezne jazdenie a runtovanie pouzivam aj ja dratene lacnejsie verzie, ale toto sa mi este nestalo aby mi kord liezol dovnutra. Je to pravdepodobne vyrobna vada alebo vada po nespravom skladovani. Tento plast by som okamzite vyhodil. Myslim ze zo znaciek sa daju odporucat bez ohladu na poradie Schwalbe, Continental, Maxis ai.
25.01.2009 - 10:33:29
00
Prpte zvnutra plasta sa cez gumu prederie neuveritelne tenke drotene vlskno a deravi...


presne viem o com hovoris mal som defekt dost casto islo ma roztrhnut a potm som na to prisiel ze to tie tenke vlasky spevnujuce plast ono to je ale v podstate moja (nasa) chyba lebo raz som sa ponahlal a neopatrne som ten plast vyzuval a nahadzoval a podarilo sa mi ten plast poskodit
25.01.2009 - 11:03:47
00
Michelin XCR, z CHR za 20-22 Ecok, po sezone vyhodis (viac ako 3000km nevydrzia...)
25.01.2009 - 12:05:04
00
Ja som zase pre Schwalbe Smart Samy :lol: . Citaj uz som pisal o nich. viewtopic.php?f=2&t=18255&st=0&sk=t&sd=a&start=30

Drôtená verzia SS je podľa mňa ekonomický plášť. Cena je prijateľná a výdrž výborná. Na zadné koleso je v pohode, dopredu by som dal niečo čo lepšie vedie stopu a brzdí. Ja som na mojich SS už najazdil asi 6000 km. Zadný je už dosť zjazdený, ale do 10000 by sa na ňom dalo, ale asi už nie moc po blate :wink:
25.01.2009 - 13:46:23
00
Doporučím Z-max, standardná pneu ktorou nič nepokazíš, šírku a kvalitu nechám na teba.http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/Plast-MTB-Ritchey-Z-Max-WCS-Evolution-1.9-kevlarova-patka_3890.html

http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/Plast-MTB-Ritchey-Z-Max-WCS_3864.html

http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/Akce!-Plast-MTB-Ritchey-Z-MAX-1.9_943.html

http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/Akce!-Plast-MTB-Ritchey-Z-MAX-2.1_944.html
25.01.2009 - 14:07:31
00
To poskodenie pätky plasta väcsinou nebyva samo od seba, aj ked aj to sa moze stat. Nepouzivas ocelove montpaky abo montpaky s velmi ostrymi hranami?

Vzhladom na to, ze jazdis prevazne smer Rakusko a teda hlavne polne cesty, nenarocny teren a aj celkom dost asfaltu, tak by som odporucal na zadne koleso Smart Sam pripadne Racing Ralph 2008 (4000 km vydrzi na zadnom v celkom prezitelnom stave - na moje vlastne prekvapenie). Dopredu by som volil plast podla toho, ako agresivne tocis/brzdis v terene, ale ak sa vies krotit, tak pri jazde orientovanej hlavne na objem km, by som sa nebal ani dopredu dat RR 2008. RR ma dobru hmotnost aj dost nizky valivy odpor, takze to moze byt zaujimava alternativa.

P.S. pre ostatnych: Mne sa to iste s poskodenim pätky a prepichovanim duse stalo raz na dost drahom plasti s kevlarovou pätkou (uz bol ale dost opotrebovany), takze nemusi ist vzdy len o lacny smejd. To miesto som podlepil zaplatou a bolo vyriesene...
26.01.2009 - 20:15:54
00
Porovnanie:
SS http://www.schwalbe.com/gbl/en/bicycle/mtb/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe=40&ID_Produkt=225&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=5&tn_mainPoint=Fahrrad&tn_subPoint=MTB
RR http://www.schwalbe.com/gbl/en/bicycle/mtb/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe=41&ID_Produkt=177&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=5&tn_mainPoint=Fahrrad&tn_subPoint=MTB
Takže, ak ti ide o rýchlosť, RR bude o čosi lepší, ak o výdrž, tak SS je výraznejšie trvanlivejší. Ostatné vlastnosti rovnaké.
26.01.2009 - 20:47:35
00
keyboard_arrow_up