Kategórie
Bike-techPrechod 3 prevodník -> 2 prevodník # radenie # reťaz # výmena dielov # upgrade # poradenstvo # prevodník # kompatibilita # technické otázky
Shimano Cues FC-U4010-2 kľuky, 175 mm, 2x9/10/11, 36/22T, bez ložiska
41,99 €
MOC 48,99 €
Výpredaj -14% Shimano FC-MT610-B2 Boost kľuky, 175 mm, 36/26T, 2x12
36,99 €
-14%
MOC 42,99 €
savings Shimano Altus FC-MT101 kľuky, 175 mm, 2x9, 36/22T, štvorhran
20,99 €
savings
MOC 35,99 €
-15% Shimano Deore FC-M6000 kľuky 36-26z. 175 mm 10-k. čierny HTII bez ložísk
92,99 €
-15%
MOC 109 €
-15% Shimano Altus FC-M315-2 kľuky, 36/22T, 2x8, štvorhran, OEM
18,69 €
-15%
MOC 21,99 €
-15% Shimano Altus FC-MT101 kľuky, 170 mm 3x9, 36/22T, štvorhran
16,99 €
-15%
MOC 19,99 €
Výpredaj -14% Shimano FC-MT610-B kľuky, 175 mm, 36/26T, 2x12
36,99 €
-14%
MOC 42,99 €
savings Shimano prešmyk Altus M315 2x7/8-k. uni ťah Top Swing (34,9/31,8/28,6mm) 36z.
11,49 €
savings
MOC 20,99 €
-6% Shimano Acera FD-T3000 3x9 prešmykač, Top Swing, na objímku
16,90 €
-6%
MOC 29,99 €
-11% Shimano Altus FD-M371-6 prešmykač, 3x9, Duall Pull, na objímku
15,90 €
-11%
MOC 23,99 €
savings Shimano Altus FD-M2000 prešmykač, 3x9, uni ťah, na objímku
13,90 €
savings
MOC 24,99 €
-39% Shimano Deore FD-M4100 prešmyk, 2x10, Side Swing, na objímku
22 €
-39%
MOC 35,99 €
Výpredaj -14% Shimano Deore FD-M5100-E E-Type prešmykač, 2x11, na návarku
23,99 €
-14%
MOC 33,99 €
Výpredaj -6% Shimano Deore FD-M5100 prešmykač, 2x11, Side Swing, max. 36T, na objímku
29,99 €
-6%
MOC 36,99 €
-20% Shimano Tourney FD-TY510 prešmykač 3x8, Top Swing, na objímku
7,90 €
-20%
MOC 14,99 €
savings Shimano prešmyk Deore M6000 3x10 Side Swing, horná obj. (34,9/31,8/28,6mm)
21,99 €
savings
MOC 39,99 €
-11% Shimano Tourney FD-TY500 prešmykač, 3x8, uni ťah, Top Swing, na objímku
7,90 €
-11%
MOC 14,99 €
1. Nikdy v zivote som nemusel vyhodit opotrebenu retaz kvoli tomu, ze sa znicila trenim medzi vonkajsim a vnutornym clankom, ale vzdy len a len kvoli vytahaniu.
2. Ta plocha na ktorej ta väcsia trecia sila posobi je tak zanedbatelna (a teda aj celkova trecia sila je tak zanedbatelna), ze to snad pri odporoch ktore sa nachadzaju v prevodovom systeme nikto realne nemoze pri tlaku na pedal citit.
Vysledok: Myslim, ze z opotrebenia retaze mozeme pokojne vyskrtnut uhol natocenia kedze nikto nikdy retaz kvoli takemuto opotrebeniu nemenil a ani menit nebude (musel by to byt jedine extremista ktory jazdi spanielov v tak silovom zabere, ze by doslo k postupnemu zniceniu okrajov nitov a tie by prestali drzat retaz pokope, ale to je uplna a cista teoria v praxi snad neaplikovatelna).
Dudo: Compact. Triple jazdia len cisti turisti.
1. Nikdy v zivote som nemusel vyhodit opotrebenu retaz kvoli tomu, ze sa znicila trenim medzi vonkajsim a vnutornym clankom, ale vzdy len a len kvoli vytahaniu.
2. Ta plocha na ktorej ta väcsia trecia sila posobi je tak zanedbatelna (a teda aj celkova trecia sila je tak zanedbatelna), ze to snad pri odporoch ktore sa nachadzaju v prevodovom systeme nikto realne nemoze pri tlaku na pedal citit.
Vysledok: Myslim, ze z opotrebenia retaze mozeme pokojne vyskrtnut uhol natocenia kedze nikto nikdy retaz kvoli takemuto opotrebeniu nemenil a ani menit nebude (musel by to byt jedine extremista ktory jazdi spanielov v tak silovom zabere, ze by doslo k postupnemu zniceniu okrajov nitov a tie by prestali drzat retaz pokope, ale to je uplna a cista teoria v praxi snad neaplikovatelna).
Ro Dudo: Compact. Triple jazdia len cisti turisti.
Jezus: ...nehnevaj sa ale asi si studoval hudobnu (bez urazky). co si myslis cim je asi tak sposobene predlzenie retaze pri opotrebovani ak nie tym ze sa opotrebovali klzne puzdra??? ak uz treba vysvetlovat toto tak sa ani necudujem ze ten zvysok Ti nic nehovori
Zacinam sa sam seba pytat naco vlastne tu retaz mazem, ked su v nej take minimalne odpory.
Zigo: Nenapisal som to uplne spravne, ale Ty si to trosku vytrhol z kontextu - porovnaj si rozdiel v trecej sile namazanej retaze pri 22z a 29z a potom sa asi skor priklonis k tomu, ze rozdiel medzi tymi trecimi silami je absolutne zanedbatelny.
Čo myslíš, dohodneme sa na takomto závere?
DI2F4Y ano presne tak, na XC chrtenie, dakujem za + a - , presne to som potreboval vediet
cestna kazeta ako som uz pisal sa mi ako napad menej paci, zato ku 44-29 x 11-34 sa priklanam cim dalej tym viac
pozicat netreba, zato pri jazde by som si rad niekedy vyskusal, ale to ma cas.
dakujem vsetkym!
Čo myslíš, dohodneme sa na takomto závere?
Giro: pozri si to este raz a zistis ze okrem vacsej sily do hry vstupuje rovnakym prinosom aj rozdiel uhlu potocenia clankov (je pomocou neho vyjadrena draha na ktorej posobi trecia sila) -> uloha pri zalamovani retaze hra priblizne rovnaku rolu ako narast sily na mensom prevodniku. naozaj to nehovorim preto ze Ta potrebujem bezpodmienecne presvedcit o svojej pravde len ked som uz zacal ta...
No predsa aby ti nepiskala retaz
A k teme: tuto temu asi nikto nepochopi, pomohli by nakresy, lebo fyzike a vzorcom velmi nerozumiem
tiez som nechapal ked mi di2f4y tvrdil, ze na jednej retazi natoci v poho 7000km.
ale uz to pomaly chapem,
a CHCEME OBRAZKY