Lokalizácia
Formulár sa odosiela
baggio79 http://gear-calculator.com/
Zobraziť komentár 04.10.2016 - 08:10:07
02
bude rychlost vacsia ale po rovine alebo miernom padaku - netreba taku silu, hore kopcom naopak - treba vacsiu silu ;) ....
Zobraziť komentár 04.10.2016 - 21:55:38
00
jurajc bud ti vobec nerozumiem alebo hovoris peknu blbost. Objasni to trocha. Koleso je len dalsi prevod (pri ratani rychlosti a momentu v drajvtrejne). Jeho prevodovy pomer zavisi od priemeru. Nic viac v tom nieje (ine vyhody a nevyhody roznych priemerov teraz neriesime). Teda nahodis vacsie koleso a zaradis iny (vacsi) pastorok a si cca na tom istom.
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 08:03:59
00
ahoj ...ono ked ides hore kopcom, tak pocitaj s tým, ze musis prekonavat vlastný odpor = vahu biku + jazdec, ktorý je na vacsom ramene - polomere kolesa ;)
..ale s tym treba pocitat, ked si budem napriklad aj ja kupovat 29-viatku, ja proti tomu nič nemam....iba pisem jednu vlastnost 29-tok......presnejsie nie celu vahu biku a jazdca ale iba jeho zložku...mechanika tuhych telies :) vsak preco oproti 26" sa davaju na 29" lahsie prevodniky?? :)
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:18:12
00
coooo? :-O
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:19:38
00
Nechaj ty radšej tú mechaniku na pokoji ;)
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:20:26
04
jj..mechaniku použivam iba v práci :)
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:23:00
00
arrow_leftmarecej napísal:
coooo? :-O

..zober si to s jednym kolesom ako príklad: napriklad jednokolka...sadni na priemer kolesa 1m a na priemer kolesa 2m ;)...pôjdeš hore stupakom..kde je vacsi odpor? na metrovom, či dvojmetrovom kolese?? odpor = tiaž (zložka váhy) ....kde treba prekonavat vacsi krutiaci moment, pri tej istej vahe?? :)
ps nic v zlooom :)
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:36:43
00
ale na jednokolke nemas prevody
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:41:54
00
ale pôvodná otázka bola, že či na rovnakom prevode (napr. 32z vpredu a 32z vzadu) prejdeš na 29ine väčšiu vzdialenosť ako na 26tke...áno prejdeš...a ty si do toho začal riešiť niečo o zjazde a kopci.... :D
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:42:58
04
pardon... :) samozrejme mas pravdu..ja som len zareagoval na jeden prispevok...
Zobraziť komentár 05.10.2016 - 13:49:49
00
11-36 vs 11-46 :lol:
Zobraziť komentár 07.10.2016 - 07:36:55
05
nepovedal by som, ze je to taky rozdiel :)
ale 10sp vs 11sp predpokladam ...
Zobraziť komentár 07.10.2016 - 10:30:25
00
ano prechod z 2x10 (24,38 11-36) na 1x11 (32 11-46) :)
Zobraziť komentár 07.10.2016 - 10:44:22
00
takze 1x11 nahodene, ale nastal trosku problem s chain line, na najvacsom pastorku to je hlucne a retaz je moc do kriza, mozem tam dat 2mm podlozky pod prevodnik? mam tam original deore skrutky, nebudu moc kratke? :?:
Zobraziť komentár 07.10.2016 - 18:38:53
00
keyboard_arrow_up