mačacie očko je 100 rokov za opicami... :D
06.09.2010 - 10:41:37
00
mam svoj prvy tachometer takze zatial mi to staci. Ak sa budem nadalej venovat cyklistike(co budem) planujem kupit nieco kvalitnejsie uz aj so snimacom na tep a podobne uzitocne info... :lol:
06.09.2010 - 11:21:52
00
katko, možno očko je 100 rokov za opicami, ale je spoľahlivé. A to čo chcem aby meralo, to meria. GPSko, kadencie, snímanie pulzu a podobné veci mi veru netreba. ;)
06.09.2010 - 22:31:30
00
no na ceste ti to veru netreba, ale my čo jazdíme po teréne takéto veci používame ;)
06.09.2010 - 22:34:54
00
:lol:
hehe, vypadá to na férovku...
P.S. nekódovaný pulzák mi na prejazdových kobercoch (a pri noťase - pravdepodobne "vďaka" wi-fi) hádzal čísla 230+, Polar už funguje na 100% za každých okolností (akurát sa zase nevyznamenal hrudným pásom, ktorý som už menil - stál asi 10€). A ešte aj maľuje pekné farebné grafíky :makeup: a ako všetci vieme, to je na jazdení najdôležitejšie :rock:
06.09.2010 - 22:42:39
00
mne grafiky netreba, Ciclosport mám už tretí, každý bol s výškomerom a táto funkcia je pre mňa najpodstatnejšia, to že tento štrajkuje je skôr výnimkou, predtým som sa s ničím podobným nestretol...

p.s. argumenty typu drôtik a za 20 rokov som len raz vymenil baterku sú tak pre malé deti... ;)
06.09.2010 - 22:51:20
00
Ja som dlho váhal medzi Ciclosportom a Polarom, pre ten druhý rozhodol dodávaný SW a práve aj tie grafy. Je to pre mňa jednoducho ľahko čitateľné. Výškomer bol základ, inak by som doteraz fungoval s káblikovým VDO C4 ktorý funguje absolútne bezchybne.
btw. s baterkou to je niekedy tiež komédia, keď som zháňal v kamenných shopoch (je to typ CR2354) tak v dvoch sa ma snažili presvedčiť že taká neexistuje a v ďalšom o takej nikdy nepočuli, čuduj sa svete používa sa do puškohľadov, tak som nakupoval v poľovníckych potrebách...
06.09.2010 - 23:00:22
00
no na ceste ti to veru netreba, ale my čo jazdíme po teréne takéto veci používame ;)


pekna hovadina :)
07.09.2010 - 07:00:28
00
:lol:
Polar už funguje na 100% za každých okolností (akurát sa zase nevyznamenal hrudným pásom, ktorý som už menil - stál asi 10€). A ešte aj maľuje pekné farebné grafíky :makeup: a ako všetci vieme, to je na jazdení najdôležitejšie :rock:

tiež mám pocit, že som našil, čo hľadám...len by ma zaujímalo, na základe čoho udáva priemernú rýchlosť...keď si to totiž vyrátam z času a prejdených km, tak je to trošku iné číslo... :?:
07.09.2010 - 07:46:47
00
pekna hovadina :)


pekná hovadina, určená konkrétnej osobe :lol:
07.09.2010 - 08:05:41
00
som si aj myslel, ze to nemozes mysliet vazne :)
07.09.2010 - 08:15:05
00
Na základe dlhodobého sledovania a vŕtania sa v dátach reportov sa prikláňam na 99,999 % k tomu, že do grafu je udávaná "sensor on" rýchlosť ako jednoduchý priemer údajov zaznamenaných počas tréningu. V detaile výjazdu je to už ale našťastie uvedené v súlade s fyzikálnymi zákonmi :lol: Akurát pri prvých výjazdoch mi spôsobovalo peknú traumu, keď som išiel hodinu a pol s priemerom 24,2 km/h, len celkovo to bolo iba 33,4 km ...
07.09.2010 - 08:23:07
00
asi tak nejak... ;)
07.09.2010 - 08:23:39
00
gebula...
neviem, či si reagoval na môj príspevok, ak áno, tak práveže v detaile výjazdu mi to nesedí...
príklad:
údaje z polaru...dĺžka výjazdu 18,6 km, čas 1:10:52...a priemerná rýchlosť 16,0 km/h...keď však zoberiem kalkulačku a vydelím dĺžku výjazdu časom, tak mi vyjde v tomto prípade 15,75 km/h...
neviem ako je to v grafoch v počítači, tie totíž nesledujem, lebo toľko času nemám..
07.09.2010 - 09:04:15
00
Áno, reagoval som na ten príspevok. Keď sa ale pozerám na tento, asi by bolo dobré upresniť si, či myslíme ten istý detail výjazdu. Ja som hovoril o detaile v programe PPP, alebo ProTrainer, hneď po výbere v kalendári. Priamo v prijímači v ponuke FILES a prehliadaní F1 až Fn je to rovnaké, ako v grafoch (priemer vypočítaný z údajov počas pohybu, odchýlka voči skutočnosti je spôsobená napr. zastavením na križovatke, pauzou pri telefonovaní a pod.).
07.09.2010 - 09:46:28
00
keyboard_arrow_up