Caute! Casto sa mi natrhne, zalomí ventil v mieste spoja s dusou. Dal som uz aj novu pasku, opilnikoval prechod cez rafik, dal som drvenu kriedu medzi plast a dusu. Daval som kus starej duse cez ventil a nic nepomaha. Niekedy prejdeme 100 km a nic inokedy 500m a mam ,,defekt´´. Stale len kupujem duse kedze zalepit sa to neda. Dakujem za rady.
09.07.2015 - 11:45:31
00
Kedze si vymenoval vsetky mozne upravy, tak jedine co mi este napada je, ze plast dobre nedrzi na rafiku, tzn. ma zodrate pätky alebo jazdis prilis maly tlak. Tym padom plast nedrzi stabilne na mieste a po rafiku trochu "cestuje" a to trha ventil. Naviac ak mas kovovy ventil so zavitom a zaistis ho tou poistnou skrutkou, tak ho to odtrhne este skor.

Odporucanie: Vycisti a odmasti dosadacie plochy pre plast na rafiku, vycisti a odmasti pätky plasta, pouzi vyssi tlak a pouzi dusu s gumenym driekom ventilu, kde nie je tak rizikovy spoj medzi telom ventilu a dusou. Malo by to pomoct. Pripadne ak pouzivas dusu s kovovym driekom ventilu, tak ventil nezaistuj tou poistnou maticou.

Ak ani tieto upravy nepomozu, tak jedine vymenit rafik.
09.07.2015 - 12:14:34
00
Potvrdzujem rady od Jezusa. Jeho tvrdenie, že sa posúva plášť ľahko overíš. Označ si miesto na plášti napr. pri ventilku. Pár krát bike rozbehni dole kopcom a dlhšie, intenzívnbe pár krát zabrzdi. Mne to robilo to isté ako tebe na starších plášťoch. Po ich výmene všetko OK. Ak majú plášte ešte slušný dezén, skús pätky a dosadaciu plochu ráfu natrieť napr. chemoprénom.
09.07.2015 - 12:32:55
00
Určite nie chemoprén. Zájdi do pneuservisu, tam majú takú hmotu /náter/, mne to pripadá ako riedky gumoasfalt, používajú to práve na pretesnenie pätiek plášťov, ak poriadne netesnia.
09.07.2015 - 12:43:04
00
66peter a akú máš ty skúsenosť s chemoprénom, keď ho zavrhuješ? Mne do kúpy nových plášťov dobre poslúžil. Radíš nejaký gumoasfalt pre vytesnenie pätiek autopneumatiky. Plášť treba prilepiť a nie vytesniť.
09.07.2015 - 12:50:47
00
Ono ten plast ani netreba prilepit. Staci naniest tu vrstvu Chemoprenu na rafik, nechat zaschnut a az potom obut plast. Adhezia pätky k rafiku sa zvysi dostatocne a z rafika sa da Chemopren kedykolvek lahko odstranit.
09.07.2015 - 13:05:28
00
Radím to, čo používajú v servisoch a mám to vyskúšané. Slovko "gumoasfalt" som použil, aby si "nezasvetený" čitateľ vedel predstaviť ako tá hmota približne vyzerá. A nie je to lepidlo, ale hmota na to určená, ktorá má riedku konzistenciu, zatečie tam kde má a vytesní. Dám si tú námahu a zistím presný názov.
GaliPe54 , nezavrhujem, ale prečo používať náhradu, ak máš originál? Samozrejme nič proti chemoprénu, ak ho má niekto doma, a servis je na druhom konci sveta ...
09.07.2015 - 16:57:33
00
keyboard_arrow_up