charli: ako Mar_tin povedal, meral si to presne opačne. Polož
bike na váhu zatlač a pri prvotnom posuve odpočítaj z váhy odtrh a potom tlač v násobkoch kg. Po uvolnení zmeraj rozdiel zdvihu a až na koniec sprav tabulku.
Len vidla ktorá je kompletne odstrojená má nulový odtrh (aj to nie každá ... tesne púzdra. Upravená musí mať vždy nulu a chodiť úplne volne bez vaklu). Stieraky (guferá) pružina (aj vzduchová), negatívna pružina (aj neg.elastomer), tesnenia, spôsobujú narastanie odtrhu, takže predpokladaný začiatok bude niekde okolo 8-9kg.
Mliecko:
koleso sa dáva dole, lebo meranie by skreslovalo pohupovanie pneu a váha kolesa. Ked sa robí dynamický test na stroji tak tam sa ráta s geometriou, uhlami a všetko treba presne nastaviť. Pri teste pružiny len tlačíš na vidlu zvrchu a je úplne jedno či budeš mať bike dlhý 1070 alebo 1200.