Taktiez je nutne podotknut, ze su ludia, ktori dokazu lietat v terene na Fast Fredoch tam, kde obycajny looser sa nechyta na AM plastoch. Je to v technike, presnosti, odvahe, cit v jazdeni, atd ... na fore je minimum ludi, ktori dokazu posudit
plaste na doraze ich moznosti .. ja medzi nich nepatrim .. resp. mozno malicky usek v mojom zivote bol taky, kedy som sa k tomu priblizil. Sam som poznal, ze ako sa vravi "kdo umi, ten umi, a kdo neumi, ten cumi"
A musim podotknut .. rovnako ako kdekolvek inde .. univerzalny
plast neexistuje, vzdy ide o kompromis .. ale ten kompromis musi jeden zistit clovek sam. Jeden extrem je plast, ktory vydrzi 10tisic km na prakticky kazdom terene, ale jazda s nim na mokru je samovrazda (ak sa ide na doraze) a su plaste, ktore podrzia aj na mokrom dreve, ale ich zivotnost je asi 5km dole kopcom (makka zmes v DH zjazdoch). Rovnako je to v automobiloch pretekoch (rallye, F1) a vsade inde . Zatial neexistuje latka a zmes, ktora drzi vsade, vydrzi vsetko, a nezjazdi sa nikdy
A to este nepisem o plastoch , ktore su specialne urcene na podmienky typu pieskova duna a pod ...