Vyssie opotrebenie som si nevsimol, a ten prevod jazdim casto. Zhadzovat na malu je hlupost.

EDIT: Ket tak si preskup podlozky, podla stredu, aky mas.

Ovál letí svetom, kruh nechajme deťom!
Your worst day on a bike is better than your best day in an office.
tracklogs: http://bit.ly/1sR9qtr | http://bit.ly/gps-tour-tmax

07.05.2013 - 11:24:12
00
ano, 38z prevodnik je na pozicii stredneho. Skorej som ale myslel zivotnost ozubenia prevodnikov a kazety, kedze pri prevode 38 a 34 uz vidiet, ze ked retaz opusta ozubenie, tak ide mierne do sikma (rozumej vidiet krizenie)..tak ci tento sposob krizenia nejak nenici viac ozubenie kazety/prevodnika, ked pri takom prevode dolieha retaz na ozubenie pod inym uhlom.

tmax
stred mam press fit, podlozky tam nie su ziadne.

XC biker :-)

07.05.2013 - 11:29:51
00
Urcite je to horsie, ako keby isil retaz priamo, no nie je ro tragedia. Zvysene opotrebenie som nepostrehol u ziadneho clena.

Ovál letí svetom, kruh nechajme deťom!
Your worst day on a bike is better than your best day in an office.
tracklogs: http://bit.ly/1sR9qtr | http://bit.ly/gps-tour-tmax

07.05.2013 - 11:33:08
00
Otazka do plena. Planujem prejst z 3x9 na 2x9. Prevodniky chcem 38/24 s 34z kazetou. Bojim sa ale ze to uz bude velky skok medzi velkou a malou pilou, nechcem ale prist o lahky prevod, slapem hodne frekvencne a prudke kopce nerad tlacim. Mate s tym niekto skusenost?
29.05.2013 - 14:49:04
00
Mam 36/22, takze tiez rozdiel 14 zubov a slape to bez problemov.

Do kopca nevladzem, z kopca sa bojim a po rovine ma to nebavi.

29.05.2013 - 14:50:57
00
tiez som si prerobil 3x9 na 2x9 na 38/24 a prehadzuje to v pohode..kazeta 11-34

XC biker :-)

29.05.2013 - 14:55:10
00
38/24 na 11-34 musíš vyjsť všetko .To by skorej nemusel na asfalte stačiť 38/11 :)
29.05.2013 - 15:29:41
00
24-34 je takmer rovnaký prevod (o chlp ťažší) ako 22-32, najľahší na 3x9 čo mám teraz. To mi vyhovuje a v prudkých kopcoch dosť často používam. Hlavne na záver dlhého výjazdu keď už mám fakt dosť sa hodí :D. 38-11 by som mal utočiť cca 38-40 To stačí, na rovinke väčšinou aj tak viac nedám.

Tak keď to fachčí v pohode tak idem do toho.
29.05.2013 - 17:55:41
00
ja chcem dat 2x8 len musím zohnať 29 oceľovú hliníkovú by som menil stále . 74mm je už štandardizované alebo aký je na "2" najbežnejší rozmer?
29.05.2013 - 18:01:12
00
hajtman napísal:
24-34 je takmer rovnaký prevod (o chlp ťažší) ako 22-32, najľahší na 3x9 čo mám teraz. To mi vyhovuje a v prudkých kopcoch dosť často používam. Hlavne na záver dlhého výjazdu keď už mám fakt dosť sa hodí :D. 38-11 by som mal utočiť cca 38-40 To stačí, na rovinke väčšinou aj tak viac nedám.

Tak keď to fachčí v pohode tak idem do toho.

som rad ked mam 22/34.. povodne bolo 24/34 ,ale to uz chýbal prevod v dlhých stojkach na dlhom výjazde...
30.05.2013 - 08:32:37
00
mam 22 a 38 a vzadu 11-34. prehadzuje bez problemov. naspat by som uz nemenil. ked bude lepsia kondicka 22 vymenim za 24
30.05.2013 - 08:35:49
00
tak ked je clovek uz utahany, tak nech by mal akykolvek lahky prevod, tak by bral este lahsi :)
ja som si pomerne rychlo zvykol na 38/26 kazeta 32, zatial som dal akukolvek stojku (taku co som dal predtym).... uvidime na horale :D
30.05.2013 - 08:41:02
00
hehe ten urcite preveri :D kludne dojdi aj na oravsky, tam si mozes dat generalku
30.05.2013 - 08:44:03
00
tam viem presne co ma caka :D
30.05.2013 - 08:53:06
00
22/32 stací v pohode na vsetko. Jazdim tak odjakziva, lahsi som nepotreboval. 24/34 je v podstate taky isty prevod.
30.05.2013 - 18:23:55
00
keyboard_arrow_up