mario na tvojom mieste by som ich radsej poriadne odvzdusnil a naplnil olejom. Zavzdusnene su nevyspytatelne, nikdy nevies kedy ti to prestane brzdit. Radsej poriadne nastav, alebo vymen za XT paky :) Tam mas aj ten volny chod nastavitelny.
06.04.2013 - 15:12:57
00
Moje su v perfektnom stave. Zatial :D
06.04.2013 - 15:38:54
00
Nemate niekto skúsenosti s kombináciou SLX 2012 + kotúče Avid G3CS? Mám práve jedny takmer nové, za super cenu na ruke ale sú 185mm, myslíte že to bude pasovať a fungovať? Alebo je realizivateľné podložiť prasiatka na adaptéroch ešte jednou klasickou podložkou ak by boli tokúče moc veľké? Čakám na adaptéry, ktoré sú objednané, inak by som to už aj otestoval.
25.04.2013 - 15:36:34
00
Nemate niekto skúsenosti s kombináciou SLX 2012 + kotúče Avid G3CS? Mám práve jedny takmer nové, za super cenu na ruke ale sú 185mm, myslíte že to bude pasovať a fungovať? Alebo je realizivateľné podložiť prasiatka na adaptéroch ešte jednou klasickou podložkou ak by boli tokúče moc veľké? Čakám na adaptéry, ktoré sú objednané, inak by som to už aj otestoval.



Ahoj ja mám presne takú istú kombináciu a adaptér mi musel kamoš trošku upravovať ale funguje to :-)
25.04.2013 - 16:11:58
00
Upravovať akým štýlom? Ja si viem predstaviť tam hodiť bežné podložky pod skrutky, len či to bude rovnako pevné ako bez nich.
25.04.2013 - 16:15:00
00
So zavzdusnenim SLX brzd mam tiez problem. Momentalne su obidve packy mäkke. Zaberaju uplne na konci. Stacilo nechat bicykel lezat v aute kufri a vytiahnut ho po 10 hodinach. Zadnu brzdu som uz raz mal v servise kde ju odvzdusnili a chvilu bola dobra. Ake mate skusenosti s týmito brzdami ? Nechce sa mi zakazdym chodit do servisu. Podobne nosim v aute aj druhy bicykel kde su Avidy Elixir 1 a s tými tento problem nie je.
20.10.2014 - 16:06:48
00
skús pojazdiť mne sa niekedy odvzdušnia samé :)
20.10.2014 - 16:20:56
01
Ked mam bajk otoceny hore nohami alebo na boku tak tam akoby pretecie kvapalina a tiez idu paky na doraz. Par krat pomackam a je dobre.
20.10.2014 - 16:34:30
00
Však to nemá kde natiecť, či? :?: To ako olej natečie do nádržky a potom chýba v strmeňoch, kde ho treba najskôr napumpovať? To mi príde dajaké divné...
20.10.2014 - 17:29:44
00
Je to tak ako som napisal. Su tri roky bez servisu.
20.10.2014 - 17:34:00
00
ked su zjazdene platnicky valceky sa viac vysunu a olej z expanznej nadrzky klesne dole do strmena. tym padom pri manipulacii ci prevracani bajku olej nateka nazad do expanzky a packy potom maknu. po par metroch jazdy a pretlacania paciek olej stecie tam kde ma byt. paky stvrdnu. pri vymene novych platniciek tym ze sa valceky roztlacia a expanzna nadrzka sa viac naplni olejom nedochadza k tomuto fenomenu "zavzdusnovania"
aspon ja to vidim takto :)
21.10.2014 - 09:37:55
02
Platnicky mam zanovne ale podla mna by bolo dobre trocha oleja doliat. Tymi rokmi sa asi odparil alebo co.
21.10.2014 - 10:29:06
01
Proste v rezervoari je trochu vzduchu a ked je bicykel v "neprirodzenej" polohe tak sa dostane bublina do hadice. Treba odvzdusnit alebo aspon "doliat": http://www.pinkbike.com/news/tech-spotlight-5-minute-bubble-bleed-2014.html
21.10.2014 - 10:35:32
00
Alebo neriesit a jazdit dalej :D
21.10.2014 - 10:37:53
00
Vzduch v expanzke nema co robit. Je tam gumova membrana ktora sa prisposobuje mnozstvu oleja v nej. Olej sa nevyparil iba sa presunul do strmena aby sa zaistil kontaktny bod platniciek. Ak sa olej v takomto stave doplni tak:
-nepojdu dostatocne roztlacit piesty pre pouzitie novych platni
-pri nasilnom roztlaceni sa moze poskodit ci uz samotny piest alebo tesnenia a takisto moze prasknut aj spominana membrana.
21.10.2014 - 11:12:25
00
keyboard_arrow_up