Lokalizácia
Formulár sa odosiela
mario na tvojom mieste by som ich radsej poriadne odvzdusnil a naplnil olejom. Zavzdusnene su nevyspytatelne, nikdy nevies kedy ti to prestane brzdit. Radsej poriadne nastav, alebo vymen za XT paky :) Tam mas aj ten volny chod nastavitelny.
Zobraziť komentár 06.04.2013 - 15:12:57
00
Moje su v perfektnom stave. Zatial :D
Zobraziť komentár 06.04.2013 - 15:38:54
00
Nemate niekto skúsenosti s kombináciou SLX 2012 + kotúče Avid G3CS? Mám práve jedny takmer nové, za super cenu na ruke ale sú 185mm, myslíte že to bude pasovať a fungovať? Alebo je realizivateľné podložiť prasiatka na adaptéroch ešte jednou klasickou podložkou ak by boli tokúče moc veľké? Čakám na adaptéry, ktoré sú objednané, inak by som to už aj otestoval.
Zobraziť komentár 25.04.2013 - 15:36:34
00
Nemate niekto skúsenosti s kombináciou SLX 2012 + kotúče Avid G3CS? Mám práve jedny takmer nové, za super cenu na ruke ale sú 185mm, myslíte že to bude pasovať a fungovať? Alebo je realizivateľné podložiť prasiatka na adaptéroch ešte jednou klasickou podložkou ak by boli tokúče moc veľké? Čakám na adaptéry, ktoré sú objednané, inak by som to už aj otestoval.



Ahoj ja mám presne takú istú kombináciu a adaptér mi musel kamoš trošku upravovať ale funguje to :-)
Zobraziť komentár 25.04.2013 - 16:11:58
00
Upravovať akým štýlom? Ja si viem predstaviť tam hodiť bežné podložky pod skrutky, len či to bude rovnako pevné ako bez nich.
Zobraziť komentár 25.04.2013 - 16:15:00
00
So zavzdusnenim SLX brzd mam tiez problem. Momentalne su obidve packy mäkke. Zaberaju uplne na konci. Stacilo nechat bicykel lezat v aute kufri a vytiahnut ho po 10 hodinach. Zadnu brzdu som uz raz mal v servise kde ju odvzdusnili a chvilu bola dobra. Ake mate skusenosti s týmito brzdami ? Nechce sa mi zakazdym chodit do servisu. Podobne nosim v aute aj druhy bicykel kde su Avidy Elixir 1 a s tými tento problem nie je.
Zobraziť komentár 20.10.2014 - 16:06:48
00
skús pojazdiť mne sa niekedy odvzdušnia samé :)
Zobraziť komentár 20.10.2014 - 16:20:56
01
Ked mam bajk otoceny hore nohami alebo na boku tak tam akoby pretecie kvapalina a tiez idu paky na doraz. Par krat pomackam a je dobre.
Zobraziť komentár 20.10.2014 - 16:34:30
00
Však to nemá kde natiecť, či? :?: To ako olej natečie do nádržky a potom chýba v strmeňoch, kde ho treba najskôr napumpovať? To mi príde dajaké divné...
Zobraziť komentár 20.10.2014 - 17:29:44
00
Je to tak ako som napisal. Su tri roky bez servisu.
Zobraziť komentár 20.10.2014 - 17:34:00
00
ked su zjazdene platnicky valceky sa viac vysunu a olej z expanznej nadrzky klesne dole do strmena. tym padom pri manipulacii ci prevracani bajku olej nateka nazad do expanzky a packy potom maknu. po par metroch jazdy a pretlacania paciek olej stecie tam kde ma byt. paky stvrdnu. pri vymene novych platniciek tym ze sa valceky roztlacia a expanzna nadrzka sa viac naplni olejom nedochadza k tomuto fenomenu "zavzdusnovania"
aspon ja to vidim takto :)
Zobraziť komentár 21.10.2014 - 09:37:55
02
Platnicky mam zanovne ale podla mna by bolo dobre trocha oleja doliat. Tymi rokmi sa asi odparil alebo co.
Zobraziť komentár 21.10.2014 - 10:29:06
01
Proste v rezervoari je trochu vzduchu a ked je bicykel v "neprirodzenej" polohe tak sa dostane bublina do hadice. Treba odvzdusnit alebo aspon "doliat": http://www.pinkbike.com/news/tech-spotlight-5-minute-bubble-bleed-2014.html
Zobraziť komentár 21.10.2014 - 10:35:32
00
Alebo neriesit a jazdit dalej :D
Zobraziť komentár 21.10.2014 - 10:37:53
00
Vzduch v expanzke nema co robit. Je tam gumova membrana ktora sa prisposobuje mnozstvu oleja v nej. Olej sa nevyparil iba sa presunul do strmena aby sa zaistil kontaktny bod platniciek. Ak sa olej v takomto stave doplni tak:
-nepojdu dostatocne roztlacit piesty pre pouzitie novych platni
-pri nasilnom roztlaceni sa moze poskodit ci uz samotny piest alebo tesnenia a takisto moze prasknut aj spominana membrana.
Zobraziť komentár 21.10.2014 - 11:12:25
00
keyboard_arrow_up