Zdravím.Neviem kam mám pridať tento príspevok,tak ho pridávam sem 8) .
Môj problém je následovný:Na biku mám kľuky DURO,sú takmer nové,lenže sa mi stále uvoľňuje jedna strana.Neviem,či to je šrúbov,kľukami,alebo božím zázrakom.Pri dlhšom točení a pár skokoch sa mi rozkýve celá ľavá kľuka(tá,kde nie je píla).Ak by ste mali niekto podobný problém a podarilo sa vám ho vyriešiť,alebo váš priateĺ mal...tak mi prosím odpovedzte.Ďakujem.
14.12.2007 - 14:10:22
00
:lol: :lol: hehe... viem si predstaviť to jemné zaobchádzanie :cry: :cry: ak to bolo na začiatku zle utiahnuté a tých skokov určite nebolo pár, môžeš sa s tou ľavou kľukou rozlúčiť. skús pozháňať v bazáre, či niekomu neostala práve tá ľavá :?
14.12.2007 - 14:44:17
00
Hmmm takže tá kľuky je ľudovo povedané ,,v pič. " ?
14.12.2007 - 14:46:09
00
a čo tak zavítať do servisu, nech sa ti na to pozrie niekto skúsenejší? na diaľku sa ťažko radí, zvlášť bez fotky...
14.12.2007 - 14:49:50
00
aby sa ti to nabudúce nestalo, tak prvých niekoľko...sto km musíš jazdiť pekne piánko a pravidelne doťahovať... a až keď už dlho nie je čo doťahovať, môžeš začať aj skákať
proste zábeh musí byť opatrný
14.12.2007 - 14:50:25
00
No,bike som mal v servise v Jumpsporte,nechával som ho prejsť revíziou,bol som celý šťastný keď prišiel domov...šiel som sa prejsť,ale po pol hodinke som šiel späť domov,lebo mi kľuka skoro odpadla :D
14.12.2007 - 14:54:17
00
tak si im ju mal ísť oklepať o hlavu... záruka na servisné práce je tuším pol roka...
14.12.2007 - 14:55:47
00
Hmmm rozmýšľam,že tam dnes aj s bikom zájdem...len som chcel vedieť,či by som to vyriešil sám,alebo to treba dať do servisu...lenže,aj ta kto nechápem,kvôli tomu som im tam ten bike dal a oni mi vymenili xy vecí,len to čo mali opraviť neopravili :D
14.12.2007 - 14:57:11
00
Duro sú kľuky na štvorhran. A štvorhran osa nie je kamarátka so skokmi a nekontrolovaním uvolnenia klúk.
Takže podľa popisu si ľavú kluku vymlátil a povolovať sa Ti to bude stále.
Možno by tam na chvílku pomohlo vložiť kus pliešku z tenkej plechovky a poriadne to dotiahnuť. Podotýkam, že riešenie len veľmi dočasné.
Chce to novú kľuku.
14.12.2007 - 14:57:53
00
Aaahmm už sa na tom pracuje...len je dosť ťažké zohnať jednu kľuku :D
14.12.2007 - 15:13:53
00
a už nie so 4hranom...
14.12.2007 - 16:25:38
00
Čo nie so 4hranom?Som nepochopil :D
14.12.2007 - 19:47:14
00
Čo nie so 4hranom?Som nepochopil :D

Gottham:nekup zase kluky so 4hranom...to
14.12.2007 - 23:13:21
00
Tiez mi to robil novy bike, fakt staci par skokov.
Isiel som na garancku a tam mi to opravili. Konec, uz to nerobi :)
14.12.2007 - 23:18:06
00
velmi,velmi davno ....tusim este ked sa piesok lial a voda sypala :lol: som to vyriesil tak,pilnikom som pekne tie vnutorne hrany zarovnal,upozornujem ze to je dost pracne,treba casto skusat na osku a najlepsie,ked sa pouziva aj farba .Pri kazdej skuske na osku, ju treba natriet farbou,aby si videl ,kde su stycne plochy.Snazit sa o co najvatsiu stycnu plochu na vsetkych styroch stranach.Treba mat na mysli aj to ,aby ta kluka nesla velmi hlboko a aby tam ostalo medzi klukou a ramom miesto. A dalsia vec,este aj po tom keby sa to podarilo,treba tu kluku dotahovat t.j. mat kluc stale so sebou.Kluka by mala sadnut po case.Mne sa to podarilo na LX klukach myslim tak pred 3-4 rokmi.
14.12.2007 - 23:47:47
00
keyboard_arrow_up