Nerozobral,nech daju najprv stanovisko zo Slovkolexu ako sa mam v tom sprtat a povedia,ze potom neplati zaruka.
20.04.2011 - 10:40:50
00
Kwa mal som co pisat, vcera sa ta moja i900 prestala zasekavat ...

Bud rad, ze Ti konecne chodi hladko :lol:
20.04.2011 - 10:54:32
00
hej,ale nedrzi v ziadnej polohe,stale spadne dole :n:
20.04.2011 - 11:24:24
00
Zeby strata tlaku v komore?
20.04.2011 - 11:31:03
00
Tak nejak to vyzera...
20.04.2011 - 12:29:53
00
Aby bolo vsetko naporiadku...vcera v Slovkolexe urobene za 10min.Zo spodu sa nejakym sposobom odsrubovala ta vnutorna cast,takze sa to vysuvalo vonku pri zasunuti sedla.Aj by som si to urobil sam,ale som si nebol isty ci tam nema byt olej alebo nieco a vypadlo tam aj tesnenie...a ked uz mam tu zaruku :) Kazdopadne Satkovci sa vyznaju,spokojnost :y:
27.04.2011 - 11:08:09
00
Aha ... tak si mi pripomenul, ze mi to robila Joplinka v rozsahu 1-2mm, tak som dal na tu spodnu maticu potom Loctite proti samovolnemu uvolneniu.
27.04.2011 - 14:08:29
00
:y: tiez fajn riesenie,ked sa nahodou nabuduce uvolni...
27.04.2011 - 20:50:08
00
Mate niekto skusenosti s ice liftom?
da sa zohnat za slusnu cenu
http://www.purebike.fr/en/ice-lift-telescopic-seatpost-a2545.html?purebike=e3b520f3499f725e1c9fd93d7a82e93e
23.11.2011 - 10:49:49
00
...da sa zohnat za slusnu cenu ...

Otazne je, ci sa da zohnat :) . Rychly Google search, MTBR post zo 17.9.2011 hovori "out of stock for months". Zrejme nejaka cina, ktora existuje len na obrazku (btw, je to asi bezna prax, mame take skusenosti z prace ... ;) ).
23.11.2011 - 11:39:46
00
Povodnu zavadu s prepustanim vzduchu som vyriesil vymenou olejoveho tesnenia (bol som prekvapeny, ze je pouzity obycajny O-kruzok :n: namiesto stvorhranneho/ladvinkoveho, ako u vidlic), potom bola OK. Samozrejme udrzba a obcasne premazanie. Neskor na nej prestal fungovat prepustaci ventil (vobec ho neslo stlacit primeranou silou) a kedze bola este v zaruke a objavili sa nove s vacsim zdvihom (KS), tak som to riesil reklamaciou (vratenie tovaru) a kupil KS. Stranova vola (napr. u Joplin) vobec pri jazde nevadi (najcastejsia otazka je prave na tuto volu), zamok Joplina je vsak ten najhorsi, aky som kedy mal. Nepomohol ani odporucany 15Nm moment na dotiahnutie sedla, ani specialne anti-mazivo na zvysenie trenia, pri tvrdsom naraze sa bud sedlo posunulo alebo naklopilo. Inak chod mala hladky, bez problemov.
Btw, minuly tyzden sa to iste stalo kolegovi po dlhej necinnosti sedlovky (zima) a kedze uz nebola v zaruke, podarilo sa mi uvolnit zrejme prilepeny prepustaci ventil poklepanim gumovym kladivom cez tycku s plochym spodkom priamo na ventil (miesto, ktore je normalne stlacane packou). Sedlovka zacala fungovat...

Zdravim. Pozeram ze mas skusenost so servisom joplina preto by som ta chcel poprosit o radu. Kupil som novu, ale chcel som tam dat prachovku tak som ju rozobral a odsruboval tie dva torx T20 ( ze som mal vypustit tlak som sa docital neskoro) ALe ked som to dal dokopy, prestala drzat poziciu, pri zatazeni pada a sprava sa ako klasicky tlmic, bez rozdielu ci stlacam tu packu ci nie. Kupil som ju z druhej ruky, sice novu za 100 e, ale bez zaruky. Neviem co s nou, budem velmi vdacny za akukolvek radu.
Dakujem
07.12.2011 - 01:25:54
00
vonku je sneh, nastal cas na servis. po rozobrati KS950ky vytieklo trochu spinavej vody, takze najvyssi cas.

otazka: navod hovori nieco o O-kruzku medzi puzdrom a valcekovym loziskom. ten u mna chyba. rovnako 2 valceky v lozisku chybaju. je to OK, alebo mal cinan vo fabrike poopicny den? :) ten o-kruzok by sa tam hodil, takto sa tam moze stekajuca voda dostat ovela lahsie...

img407.imageshack.us
20.01.2012 - 17:05:47
00
tie dva valčeky chýbali aj mne a aj ten o-krúžek. Čo to máš za návod? nie je tam aj ako to vyzerá vo vnútri tej komory ktorá je natlakovaná?
20.01.2012 - 17:46:32
00
Servis i950 som robil len tot nedavno pred tyzdnom. Ziadna voda vnutri, trochu spinava vazelina v lozisku (ale v norme), inak krasne cista vnutri (po 2 rokoch). Lozisko ma vsetky valceky, ziaden O-kruzok, ani v navode. Mam aj fungl novu i950 (iny priemer), ta ma zapich pod vonkajsim zavitom, tak som tam dal O-kruzok pre zvysenie trenia cervenej matice, inak nema ziadnu funkcnost. Samotne klzne puzdro (to hlinikove, co je hned pod maticou) je velmi tesne, voda sa tadial nedostane, len nejake male mnozstvo prachu po pieste. Vacsi problem som mal s tym, ze na jednej sedlovke som sice vytocil modru maticu zo spodu, ale nie uz cervenu misku s dierkami na spodku (sedlovka sa vsak dal otvorit aj bez toho), a druhu novu som chcel skontrolovat, ako to taiwanci (pozor, nie cinania!) poskladali, a spolu s modrou maticou sa vytocila aj cervena miska. Dalej to nejde rozobrat, lebo misku nie je za co chytit. Skreslil som si a dal vyrobit specialne kluce na vytocenie misky, takze uvidime, kolko valcekov ma nova sedlovka...
Co by ma velmi zaujimalo, ako sa tlakuje.
20.01.2012 - 21:14:38
00
@nemesishard: vdaka, nechapem co tym chceli docielit, ze vynechali 2 valceky... navod som dostal k sedlovke, k tlakovej patrone tam nieje nic.

@peterg: suhlasim, to klzne puzdro je fajn tesne medzi puzdrom a "vnutornou" nohou, ale medzi telom puzdra a "vonkajsou" nohou je to len polozene nasucho. prachovka matice je slaba, tak voda vtecie dnu, nazhromazdi sa a prenika tadial. zaschnute a uz mierne zoxidovane necistoty. zavisle je to asi len od toho, kolko vazeliny tam bolo od vyroby. ja tam urcite nejaky o-kruzok poriesim.

k tej cervenej miske dierkovej: nad vyrobou nejakeho pripravku som uz tiez rozmyslal. pomohol som si nateraz spicatymi kliestami (tak to radia cinani aj v navode :) ). trochu som sa zapotil, kedze zavit bol kvoli vnutornej vlhkosti uz trochu pripeceny a dotahuju to jak nervaci.

k tomu tlakovaniu: uz sa to tu tusim v nejakom vlakne riesilo ale nedoriesilo. tlakovanie patrony - zospodu su na nej male dierky, v jednej sa nachadza ventil a natlakovat sa to da cez ihlu. ale spravny alebo doporuceny tlak KS nikde neuvadza, tak asi to bude system pokus/omyl. skusal som uz davnejsie guglit, ale bez uspechu.
22.01.2012 - 20:58:29
00
keyboard_arrow_up