Charlie tak to si ma nepotesil. Robia sa vidlice aj pre 50kilove slecny ?
02.04.2008 - 20:56:00
00
urcite vzduchovu vidlu :P natlakujes si ju podla svojej vahy 8) a ked priberies tak si ju zase dofukas na svoju vahu :)
02.04.2008 - 20:56:46
00
Preto neviem preco zavrhujete Rebu. Ma predsa 2 komory, tak sa snad da pekne prisposobit aj nizkej vahe, nie? A vazi len 1610g.
02.04.2008 - 21:02:41
00
a ja sa budem opakovať, Epicon (alebo Axon) od Milana 8)
jediné mínus je váha
02.04.2008 - 21:09:27
00
shmirgel ale váha 1300-1350g je rozdiel oproti 1610 g a to dosť výrazný
02.04.2008 - 21:11:48
00
Preto neviem preco zavrhujete Rebu. Ma predsa 2 komory, tak sa snad da pekne prisposobit aj nizkej vahe, nie? A vazi len 1610g.

Ked Charlie pisal ze je od 63kg pochopil som to tak ze na nizsiu vahu sa neda pouzit lebo je v komorach tak maly tlak ze to obmedzuje jej funkcnost.
02.04.2008 - 21:14:46
00
toto je velice zaujimava ponuka, az je pravda co tam pise, tak je to jasne..
Kód:
Predá vidlu RockShox SID Race, carbon krk a korunka, LO na riadítkach, váha 1,35 kg 100% stav, pravidelne servisovaná, pôvodná cena 40.000,-

Cena: 7000,- Sk

02.04.2008 - 21:21:47
00
Preto neviem preco zavrhujete Rebu. Ma predsa 2 komory, tak sa snad da pekne prisposobit aj nizkej vahe, nie? A vazi len 1610g.

skor by som napisal, ze az...
ked dorazim rebu tak pojdem asi do sidi...

jediny problem je ten, ze dodnes neviem na aku hmotnost je sida stavana, nikde som sa to nedocital, ak vie niekto tuto infosku, tak by ju mohol prezradit
02.04.2008 - 21:24:49
00
skareb, r7
02.04.2008 - 22:50:25
00
skareb, r7

R7 jedine v upravenej verzii, lebo originál chod nič moc.
03.04.2008 - 08:36:30
00
ja mam 60kg a rebu SL a nezda sa mi byt prilis tuha :)
03.04.2008 - 15:05:16
00
Sid je šit.
03.04.2008 - 15:09:05
00
na 60kg urcite nie rebu, ta je pre nu moc tuha...

reba je od63kg a viac


nechapem, ako moze byt "moc tuha"

ved predsa cim tuhsia, tym lepsie :roll:
03.04.2008 - 15:32:26
00
Reba ... "moc tuha"

čo tým básnik myslel?
tuhosť ... môže byť v skrute, pri prejazde prekážok a Reba (32mm nohy) je na tom lepšie ako R7 (30mm nohy)
citlivosť ... ochota vidly na zmenu pri malej prekážke. Reba ma cca 10kg (po úprave cca 5-6kg) R7 22kg po úprave cca 10kg (ale priebeh je plynulejší a nie až tak progresívny)
priebeh pruženia ... tu bude pes zakopaný. Reba je dosť progresívna a nedokáže využívať svoj celý potenciál (neupravená vidla) preto sa možno javí ako tuhá (neochotná ísť do zdvihu cez prekážku) a v kombinácii s nesprávnym hustením to môže pôsobiť značne deprimujúco.

Pre váhy do 60kg nevidím problém s použitím Reby len je nutné upraviť hustenie a Rebound aby splňala žiadané parametre. Pre lahké váhy je aj vhodné a hlavne týto ludia to ocenia ked je odtrh vidly čo najnižší a priebeh menej progresívny. Takže smer úprava pozitívnej komory a potom už nič nebráni použitiu aj pre 50kg!
Ideálne riešenie je upravený Axon prípadne Epicon. Tieto vidly sú predurčené pre citlivosť a vyrovnaný priebeh pruženia, ale o tom už bolo vela písaného.
03.04.2008 - 16:12:55
00
Reba ... "moc tuha"

čo tým básnik myslel?
tuhosť ... môže byť v skrute, pri prejazde prekážok a Reba (32mm nohy) je na tom lepšie ako R7 (30mm nohy)
citlivosť ... ochota vidly na zmenu pri malej prekážke. Reba ma cca 10kg (po úprave cca 5-6kg) R7 22kg po úprave cca 10kg (ale priebeh je plynulejší a nie až tak progresívny)
priebeh pruženia ... tu bude pes zakopaný. Reba je dosť progresívna a nedokáže využívať svoj celý potenciál (neupravená vidla) preto sa možno javí ako tuhá (neochotná ísť do zdvihu cez prekážku) a v kombinácii s nesprávnym hustením to môže pôsobiť značne deprimujúco.

Pre váhy do 60kg nevidím problém s použitím Reby len je nutné upraviť hustenie a Rebound aby splňala žiadané parametre. Pre lahké váhy je aj vhodné a hlavne týto ludia to ocenia ked je odtrh vidly čo najnižší a priebeh menej progresívny. Takže smer úprava!
Ideálne riešenie je upravený Axon prípadne Epicon. Tieto vidly sú predurčené pre citlivosť a vyrovnaný priebeh pruženia, ale o tom už bolo vela písaného.


ved to, pod tuhostou si predstavujem ten prvy bod, nie priebeh pruzenia
a to, ci niekto chce linearny alebo viac progresivny priebeh, je skor otazka priorit a nie vahy jazdca
03.04.2008 - 16:24:57
00
keyboard_arrow_up