duxo...pali to sice dobre pochopil, ale ty si nepochopil mna, inak by si vedel, ze som si robil len a len prdel, nic viac :wink:



ved ja som nič tebe nenapísal takže..... :lol:


duxo sorry, som si to precital az neskor, ze to nepises mne, sorry este raz, ale pochopili sme sa :?
13.10.2006 - 09:17:40
00
moja axon drl(rozdiel je ze ja mam klasicku pruzinu namiesto vzduchovej)sa drzi dost dobre ziaden vakel ani ziadny iny problem cca po 6000km(samozrejme s 4 kompletnymi udrzbami) a myslim ze jej davam dost do tela...takze ked mas dobru cenu tak odporucam


:oops: To čo myslíš s tymi 4 kompletnými údržbami.
Ja na mojej RST GILA SL TC som prešiel 3000km a až teraz začínam mať problémy jedine s Lockout-om. Inak pohoda.
A tiež ju nešetrim.


myslim tym to ze som ju uplne rozobral,vycistil a premazal...vies zalezi aj dost od toho v akych podmienkach jazdis ...nemusim mat s vidlou problemy aby som robil udrzbu 8) a mozno aj preto mas ten problem s lockout-om lebo sa o nu nestaras...
13.10.2006 - 14:00:27
00
moja axon drl(rozdiel je ze ja mam klasicku pruzinu namiesto vzduchovej)sa drzi dost dobre ziaden vakel ani ziadny iny problem cca po 6000km(samozrejme s 4 kompletnymi udrzbami) a myslim ze jej davam dost do tela...takze ked mas dobru cenu tak odporucam


:oops: To čo myslíš s tymi 4 kompletnými údržbami.
Ja na mojej RST GILA SL TC som prešiel 3000km a až teraz začínam mať problémy jedine s Lockout-om. Inak pohoda.
A tiež ju nešetrim.


myslim tym to ze som ju uplne rozobral,vycistil a premazal...vies zalezi aj dost od toho v akych podmienkach jazdis ...nemusim mat s vidlou problemy aby som robil udrzbu 8) a mozno aj preto mas ten problem s lockout-om lebo sa o nu nestaras...


Ja som nohy na mojej RST-čke čistil a mazal po každej dlhej jazde (nad 100 km). A až teraz, keď som začal mať problémy s LOCKOUTom som rozobral pravú nohu tak kde je LOCKOUT a vytiahol vnútornosti von.Všetko bolo čiste a poriadne premazané, takze žiadny problém s bordelom vo vnútri. 8) Ale tom som už tuším písal......
16.10.2006 - 06:11:21
00
Ja som nohy na mojej RST-čke čistil a mazal po každej dlhej jazde (nad 100 km). A až teraz, keď som začal mať problémy s LOCKOUTom som rozobral pravú nohu tak kde je LOCKOUT a vytiahol vnútornosti von.Všetko bolo čiste a poriadne premazané, takze žiadny problém s bordelom vo vnútri. 8) Ale tom som už tuším písal......


lenže od RST sa nedá nič poriadne čakať, tak sa moc nečuduj že lock nefunguje
16.10.2006 - 18:02:05
00
Čafte bikeri,

tak som teda kúpil konečne ten AXON S RL 100. Vidla je to pekná. Ale už som s ňou mal problémy.
Po založení na bike som ju natlakoval na 10 barov a po zhruba mesiaci som bike chcel ísť prevetrať a vidla bola akási mäkká, tak som zmeral tlak a bolo tam len 5 barov.

Bol som veľmi nahnevaný, že AXON-ka po 30 dňoch bez akejkoľvek záťaže (jazdenia) sfúkla z 10 barov na 5 barov.
Tak som ju pekne zase zmontoval z biku a šup s ňou do reklamácie.

V piatok som vidlu doniesol domov. Technika som sa pýtal, čo s ňou bolo. Povedal, že boli od výroby zle premazané nohy a že vymenil tesnenia.

Teraz vidla našťastie po 48 hodinách nespustila bez záťaže, ale zatiaľ som ju na bike nezaložil.
Čo ma dosť zarazilo, že mi technik povedal, že aj tak vzduchové vidlice nie len SUNTOUR treba raz za mesiac tlakovať, že nejaký ten tlak sa počas pruženia stráca.
Nejako sa mi to nepáči, že tak často treba vidlu tlakovať.
To znamená, že po maratóniku klesne tlak v AXONe z 10 barov na 8 barov ???


:oops: Čo vy na to, treba aj napr. ROCK SHOX alebo MANITOU vzduchovkách tak často kontrolovať tlak ?????
25.02.2007 - 21:15:14
00
to base: keby to stacilo raz za mesiac, bol by som rad. mam RS Recon
26.02.2007 - 00:06:06
00


:oops: Čo vy na to, treba aj napr. ROCK SHOX alebo MANITOU vzduchovkách tak často kontrolovať tlak ?????


na rst som to robil pred kazdou druhou jazdou a vzdy som dofukoval :oops:
26.02.2007 - 17:51:46
00
Je pravda, že s originálmi nedochádzam moc do styku takže som sa zatial nestretol, že by bolo nutné dofukovať po výjazde. Takúto vidlu treba reklamovať a trvať na výmene tesnení .... proste nesmie. RST je kapitola sama o sebe, ale ani to nesmie.
Ked som kontroloval tlak po troch mesiacoch jazdenia na svojich, tak som nepostrehol žiadny úbytok. Stále to bolo +-100.

Počul som, že Manitou Splice Air mal problémy s udržaním vzduchu. (volakedy som po nej poškuloval a predavač ma odhovoril, že tam má dve na reklamácii), ale nemám to overené v praci
26.02.2007 - 20:12:14
00
Tak chlapi som s toho h?????y znechuteny. Po 48 hodinach AXON-ka z reklamacie spustila tlak z 10 barov na 9 barov.
Myslell som si, že som z RST Gila presiel na nieco lepsie, ale zacinam mat pochybnosti.
Ako je mozne ze vzduchovka za 8 litrov spusta tlak bez akejkolvek zataze - jazdenia ????
Normalne zacinam lutovat ze som predal tu RSTcku, kvalitu AXON-ky som si zatial neuzil.

Co je to za technologia tlmenia, ked pomaly po kazdych 100 km v terene je nutne takuto vidlu tlakovat.

Tak PaliG, Kralik,Bikenur,root kde sú Vase nazory teraz, ked este aj PATRIK hore vysie pise, ze aj on dost casto musi tlakovat svoju vzduchovku a to RS RECON, co je uz ina cenova kategoria.........
Keby ste ma boli upozornili na tak castu kontrolu tlaku vzduchu vo vidle, urcite by som radsej rozhodol pre klasicku pruzinu.
:cry: Co teraz, babo rad, sezona zacina a ja mam stale rozhadzany bike. Ide ma s toho d??ut.
26.02.2007 - 21:26:41
00
moja axon drl(rozdiel je ze ja mam klasicku pruzinu namiesto vzduchovej)sa drzi dost dobre ziaden vakel ani ziadny iny problem cca po 6000km(samozrejme s 4 kompletnymi udrzbami) a myslim ze jej davam dost do tela...takze ked mas dobru cenu tak odporucam


:cry: Pol tak ma napadlo, ze by som predajcovi navrhol aby mi vymenil v tej mojej vzduchovej AXON-ke vymenil vzduchove puzdro za klasicke pruzinove puzdro ako je v AXON DRL.
Chcem sa ta len spytat, kolko vazis, alebo do akej váhy je robena AXON DRL 100.

Dik..........
26.02.2007 - 21:39:57
00
:cry: Pol tak ma napadlo, ze by som predajcovi navrhol aby mi vymenil v tej mojej vzduchovej AXON-ke vymenil vzduchove puzdro za klasicke pruzinove puzdro ako je v AXON DRL.
Chcem sa ta len spytat, kolko vazis, alebo do akej váhy je robena AXON DRL 100.

Dik..........


mam 75 kg...neviem presne do kolko kg je ale na moju vahu sa mi zda tak akurat...ta tvoja je o 4000 drahsia to by si dost prerobil keby si to menil za pruzinu
27.02.2007 - 09:30:09
00
Tak chlapi som s toho h?????y znechuteny. Po 48 hodinach AXON-ka z reklamacie spustila tlak z 10 barov na 9 barov.
Myslell som si, že som z RST Gila presiel na nieco lepsie, ale zacinam mat pochybnosti.
Ako je mozne ze vzduchovka za 8 litrov spusta tlak bez akejkolvek zataze - jazdenia ????
Normalne zacinam lutovat ze som predal tu RSTcku, kvalitu AXON-ky som si zatial neuzil.

Co je to za technologia tlmenia, ked pomaly po kazdych 100 km v terene je nutne takuto vidlu tlakovat.

Tak PaliG, Kralik,Bikenur,root kde sú Vase nazory teraz, ked este aj PATRIK hore vysie pise, ze aj on dost casto musi tlakovat svoju vzduchovku a to RS RECON, co je uz ina cenova kategoria.........
Keby ste ma boli upozornili na tak castu kontrolu tlaku vzduchu vo vidle, urcite by som radsej rozhodol pre klasicku pruzinu.
:cry: Co teraz, babo rad, sezona zacina a ja mam stale rozhadzany bike. Ide ma s toho d??ut.

si to asi nepochopil: RST su najhorsie pruzinove vidly a Suntour zas vzduchove, tak velke zazraky od toho necakaj :roll:
27.02.2007 - 09:54:24
00
base: mna by zaujimalo ako to meras. taka mala drobnost:ked zhadzujes cerievko z ventilu na vidle je mozne a viac ako pravdepodobne ze ti 0,5baru vyfuci. V tvojom pripade mozno 1bar. Problem moze byt aj vo ventile, ktory prepusta alebo je zle dotiahnuty(ak by dochadzalo rychlemu uniku tlaku).
Z tym dofukovanim mojej vidle som sa unahlil (sorry), pretoze ja casto upravujem tlak kvoli jazdnym vlastnostiam.
Zhladiska servisu a zivotnosti sa musi vzduchovka oproti pruzine niekde prejavit. 10barov je uz slusny tlak.
27.02.2007 - 17:34:03
00
base: mna by zaujimalo ako to meras. taka mala drobnost:ked zhadzujes cerievko z ventilu na vidle je mozne a viac ako pravdepodobne ze ti 0,5baru vyfuci. V tvojom pripade mozno 1bar. Problem moze byt aj vo ventile, ktory prepusta alebo je zle dotiahnuty(ak by dochadzalo rychlemu uniku tlaku).
Z tym dofukovanim mojej vidle som sa unahlil (sorry), pretoze ja casto upravujem tlak kvoli jazdnym vlastnostiam.
Zhladiska servisu a zivotnosti sa musi vzduchovka oproti pruzine niekde prejavit. 10barov je uz slusny tlak.


:oops: Patrik vdaka za odpoved.
Meranie robim pumpickou na vzduchove vidlice. Ventil je v poriadku - dotiahnuty - nefuci. S unikom tlaku pri demontovani pumpicky pocitam a preto som AXONku natlakoval na 10,1 bar. Takze s takymito vecami som pocital skor, nez som sem napisal. Vidla je v zaruke a preto sa nemozem pozriet na vnutornosti.
28.02.2007 - 11:30:28
00
:oops: Okrem toho vyrobca v manuale k vidle pise, ze sa moze tlakovat na 10 barov. Neverim, ze by vyrobca riskoval a dimenzoval tesnenia presne na 10 barov. Ved pri jazdeni urcite vo vidle vznikaju vacsie tlaky ako je 10 barov.

:( A ja bohuzial testujem vidlu na 10 barov v pokoji bez zataze. Tak urcite nieco nie je v poriadku..........
28.02.2007 - 11:37:15
00
keyboard_arrow_up